Sorteren

Reviews over St. Leger De Fougeret

Région très belle, boisée

Delphine
    22-8-2018

Région très belle, boisée.

Très bon accueil.

De bons conseils de balades et de visites.

Camping calme et reposant avec possibilité restauration et épicerie.

Piscine petite mais agréable.

Chantal
    18-8-2018

Voor de rustzoeker die liever tussen de bomen zit

Je n'adore pas beaucoup de la foret.
    7-8-2018

De titel zegt het al: Het is voor de rustzoeker. De camping is omgeven door bos en is ver van de snelweg af (dus zeker niet als doorreiscamping gebruiken bij Route du Soleil; ligt twee uren van de snelweg af!) De camping is kleinschalig en er is een mix te vinden tussen Fransen en Nederlanders. Het centrum van de camping bevat een klein restaurant (reserveren verplicht voor een bepaald tijdstip), een receptie en er is een kleine speelplek. Er is geen animatie op de camping en de voertaal is Frans. Het personeel komt slecht uit zijn/haar voegen met het Engels, woorden als ''breakfast'' en ''cheese'' komen niet in hun vocabulaire voor.

De accommodatie (Luxe tent voor 5 personen) is prima en alles wat je nodig hebt is er. De bedden zijn voor het campingniveau prima. Het enige minpunt dat we konden vinden is dat een lampje in de slaapcabine ontbrak. Ook was het zeer vervelend dat als je een stap zette alles heen en weer bewoog.

Betreffende de omgeving: Veel natuur en erg afgelegen. We hadden zelf het idee dat er weinig te beleven viel in de omgeving en we vroegen ons af waar je een supermarkt kon vinden.

Het zwembad is klein en niet diep (1,40 meter diep) en er lopen vooral veel jonge kinderen rond. De gastvrijheid is zeer goed, maar als het ons betreft zouden wij hier niet twee weken willen staan in het vervolg, maar voor eventjes is het goed. We mogen niet klagen, want er waren ook zeker pluspunten, maar met deze recensie willen wij u wel goed informeren.

Hele fijne vakantie en plek met kleine kinderen

Alexander
    7-8-2018

Ver rijden voor bezichtigingen maar dat wisten we van te voren echter voor de kinderen (1 tm 6 jaar) genoeg te doen op de camping,

Tent via greencamps, meubels waren van steigerhout, erg stoffige bedoening en de tafels en bankjes waren aan vervanging toe.

Le pint de l'electricité peut être tres loin de

Christine
    4-8-2018

Le pint de l'electricité peut être tres loin de l'emplacement.

St. Leger De Fougeret scoort een 7,2 uit 10, op basis van 6 reviews