Sorteren

Reviews over St Agnan

veeeeel groen

sonja samin
    17-8-2015

je kan er rustig wandelen met je hondjes

een plaats om terug te gaan

van de moortel
    1-11-2014

mooie omgeving met veeeeeel bossen

Genieten van de rust ......

Rita de Vos
    20-10-2014

Deze omgeving biedt alles voor een rustige vakantie. De natuur is overweldigend, je laat de digitale wereld achter je en als je hiervoor kiest dan kan je vakantie niet meer stuk!!

Volop ruimte en rust

Corrie Kappé
    21-4-2014

Het is in de omgeving van St. Agnan over het algemeen zeer rustig, het is hier perfect als je van de natuur houdt zoals lange wandelingen, picknicken op plaatsen waar je niemand tegen komt, genieten van de herten die je overal tegen komt. Wat ons is opgevallen is dat je nergens geen rondslingerend afval ziet liggen, alles is keurig opgeruimd. Voor ons is dit de plek om volkomen tot rust te komen en zeker voor herhaling vatbaar.

St Agnan scoort een 8,2 uit 10, op basis van 8 reviews