St Agnan

Reviews over St Agnan

Volop ruimte en rust

Corrie Kappé,
    21-4-2014

Het is in de omgeving van St. Agnan over het algemeen zeer rustig, het is hier perfect als je van de natuur houdt zoals lange wandelingen, picknicken op plaatsen waar je niemand tegen komt, genieten van de herten die je overal tegen komt. Wat ons is opgevallen is dat je nergens geen rondslingerend afval ziet liggen, alles is keurig opgeruimd. Voor ons is dit de plek om volkomen tot rust te komen en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in april 2014

prachtige natuur en rust

Silvia,
    15-10-2012

Voor de natuurliefhebber is het een "must" uren wandelen zonder iemand tegen te komen en genieten v.d. geluiden v.d. natuur en dieren. De bevolking is erg vriendelijk en behulpzaam. Het dorp Quarre Les Tombs super gezellig en bourgondisch, echt een aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2012

Rust in de groene natuur.

Just Me,
    25-9-2012

Voor mijn vrienden en mij was dit een motorvakantie. De streek is ideaal voor beginnende rijders. Niet al te technisch dus. Overdag was het gemiddeld 22°C, ideaal om te rijden, maar 's avonds koelde het al flink af. Het wegdek is in de Morvan niet altijd ideaal. Veel hobbels, bobbels en grint. De stadjes Chateau Chinon, Avalon, Autun, Saulieu en het iets verdere Nuits Saint Georges zijn zeker een bezoekje waard.

Gereisd met vrienden in september 2012

Rustige plek

hans en marijke vd kraan,
    14-8-2012

Voor mensen met opgroeiende kinderen is dit minder geschikt. Er zijn in de nabije omgeving geen disco's maar natuurliefhebbers kunnen hier hun hart ophalen. In alle meren in de omgeving kan gezwommen worden al zijn de oevers meestal wel stijl. Mooie steden in de omgeving.

Gereisd met partner in juli 2012
St Agnan scoort een 8,4 uit 10, op basis van 8 reviews