Marsannay La Cote

We hebben een aantal aanbieders voor Marsannay La Cote voor je op een rij gezet:

Reviews over Marsannay La Cote

Goed hotel

Arjan,
    29-9-2018

Hotel is gewoon goed voor als je hem gebruikt voor doorreis. Als je veganist bent heeft dit door er ze regelen het. Even wat ze maakten was niet super veel maar de kwaliteit zag echt goed

Gereisd met partner in september 2018

Prefect hotel voor op doorreis.

Maurice de Prez,
    30-8-2017

Ik was hier, op doorreis naar het zuiden voor een overnachting. Ik had geen hoge verwachtingen. Hierdoor werd ik wel blij verrast!

Een zeer warm welkom met een korte uitleg. Ik had aangegeven dat ik een kamer op de begane grond wilde en daar hadden ze rekening mee gehouden. Heel erg fijn.

Je kan hier tot 23:00 inchecken. Ik arriveerde na 22:00. De receptionist gaf aan dat hij mij had proberen te bereiken om te informeren wanneer ik zou arriveren. Ik vind dat echt service. Normaal moet je zelf bellen.

Het hotel ligt op een soort van industrieterrein met winkels en eetgelegenheden. Je kan daar dus niet te veel van verwachten.

Er is een bus verbinding naar de stad Dijon.

De kamers zijn netjes en van alle gemakken voorzien.

De kamer en de badkamer waren schoon en netjes. De airco werkte goed.

Er zat een rolluik voor het raam die het geluid van buiten tegen houdt. Hierdoor was het rustig binnen en kan je lekker slapen.

Een aanrader als je op doorreis bent!

Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Prima hotel als tussenstop van / naar de zon

Jurgen,
    30-7-2017

Vriendelijke ontvangst, kamer netjes schoon, heerlijk ontbijt! Prima voor een nacht.

Ruim voldoende parkeergelegenheid.

Kamers zien er wat gedateerd uit, maar zijn erg netjes.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Goed Hotel voor doorreis naar huis!

Familie van Keulen,
    28-8-2016

Prima hotel. Vriendelijk personeel. Onze kinderen (2, 5 en 8 jaar) kregen bij aankomst een leuk klein knuffeltje. Grote kamers. Wij hadden 2 aan 1 geschakelde kamers, wat prettig was want zo konden we makkelijk naar elkaar overlopen. Schoon, fijn 2 persoonsbed en 2 losse bedden voor kinderen prima. een bad met douche in 1, en toilet apart was ook prettig. In 1 van de kamers een campingbedje voor onze zoon van 2, opgemaakt met matras, lakens en dekentje. Prettig dat er een hek om het terrein ligt, gerust je auto parkeren. Het ontbijt was fantastisch! Vers, heel gevarieerd. Het hotel ligt dichtbij de snelweg, goed te vinden. Konden zo goed uitgeslapen en met de buik weer vol verder op reis naar huis. Kan dit hotel iedereen aanraden! Hier komen wij nog eens weer!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Prima doorreishotel.

Suzan,
    16-8-2016

Aanrader voor iedereen die een overnachting zoekt op doorreis naar Spanje of Zuid-frankrijk en niet teveel luxe verwacht.(eenvoudig) zwembad aanwezig, speelkamer en speelrek. Voor een gezin goede prijs-kwaliteitsverhouding omdat je voor kinderen niet betaalt (ook het ontbijt niet). Boek dan op tijd, dit scheelde ons de helft. Drankjes heel duur. Wij hebben daarom bij buffalo grill op 10 minuten loopafstand gegeten. Dit is een aanrader. Prima hotel voor een nachtje. Wel een beetje gedateerd.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016
Marsannay La Cote scoort een 6,5 uit 10, op basis van 2 reviews