Reviews over La Motte-Ternant

Perfect campinkje voor de èchte kampeerder

Joke en Hans,
    17-10-2018

Top campinkje! Simpel, rustig, 's nachts echt donker, ruime plaatsen, geen poespas, sober maar goed en schoon sanitair, fantastisch uitzicht en monsieur Robert is behalve een rasechte Rotterdammer (je kan niet alles hebben 😉), een perfecte, hartverwarmende gastheer die precies weet wat er allemaal te beleven is in de omgeving. Echt een aanrader voor liefhebbers van het echte kamperen 👍🏻💕🥂

Heerlijk

De vries,
    6-8-2018

Heerlijke kleine camping. Frankrijk op zn mooist. Rust, ruimte en nostalgie

Prima verblijf in vakantiewoning op de camping

Sylvana en Jozef,
    21-6-2018

Een super leuke camping in een doodlopende heel rustige straat ver van alle verkeer. Prima ontvangst door de steeds hulpvaardige en lachende eigenaar Rob. Was dit jaar ons derde bezoek.

Een aanrader.

Perfect!

Philip & Veronique,
    24-1-2018

Heerlijke camping met basic maar erg goeie en nette faciliteiten, mooie buurt, erg rustig en een uiterst sympathieke & behulpzame eigenaar Robert.

Top!

Heerlijk rustige, maar gezellige camping

Fred en Rachel,
    28-8-2017

De camping is eenvoudig, maar schoon. Heel rustig gelegen, geen restaurants op loopafstand, maar brood kan worden besteld bij Robert. Alle fantastische verhalen over Robert en zijn terras kloppen. Hij is enorm behulpzaam en heeft allerlei tips voor het maken van uitstapjes of een lekker restaurant. Er waren veel leuke mensen op de camping toen wij er waren, dus het was een gezellige boel bij Robert op het terras. De camping zelf is rustig, met weinig caravans, wat wij een voordeel vinden. Het sanitair is wat verouderd, maar dat hoort er eigenlijk een beetje bij hier. De douches zijn heerlijk. Er is zeep bij de wasbakken, een dweiltje bij de gootsteen en wc papier hoef je ook niet zelf mee te nemen.

Al met al een plek om naar terug te keren! Op zich is deze camping wat duurder dan de campings waar we meestal staan (in Frankrijk dan). Zeker de prijs voor stroom is aan de hoge kant vind ik (EUR 4,75 per dag), maar ik heb het er graag voor over, want de service die je hier krijgt, vind je niet gauw ergens anders.

La Motte-Ternant scoort een 8,5 uit 10, op basis van 13 reviews