La Motte-Ternant

Vakantie in La Motte-Ternant

We hebben een aantal aanbieders voor La Motte-Ternant voor je op een rij gezet:

Reviews over La Motte-Ternant

• 9Imy en Roelna Kramer04-10-2014

Komen zeker terug

niet geschikt voor kinderen boven de 10 jaar

• 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2014

• 8Dorien en Jeroen19-09-2014

Het Franse platteland

Rustig en mooi om te wandelen en te fietsen

• 8Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2014

• 8Bert Sanders25-06-2014

Fantastische plek om te genieten

Eenvoudige camping met prima basisvoorzieningen. Uitstekend sanitair. Vriendelijke Nederlandse eigenaar met een schat aan informatie over activiteiten in de omgeving. Prachtige natuur met pittoreske Franse dorpjes. Einde middag een informele borrel op het terras van monsieur Robert.

• 8Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur
    • 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in juni 2014

• 10geitenboerderij15-06-2014

Bijzondere plek.

Fijne Plek ,veel natuur ,goed te fietsen en te wandelen.

• 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in augustus 2012

• 7melle28-08-2013

leuk klein en rustiek dorpje

fijne plek om hier tot rust te komen

• 7Sfeer in stad
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9Ans Degen26-08-2013

Mooie omgeving

Voor liefhebbers van de natuur een aanrader! Bijzonder mooie omgeving, waarin goed gefietst kan worden.

• 2Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in juli 2013

• 8Fieke van der Ploeg11-08-2013

Rustige, sfeervolle camping

Ruim opgezette camping, erg geschikt voor kleine kinderen (die van ons waren 10 mnd en 2,5 jaar) vanwege de schommels en zandbak met een speelveldje eromheen, de natuurlijke omheining, genoeg schaduw en de camping is overzichtelijk doordat de camping klein is. De campingeigenaar is erg vriendelijk en behulpzaam. Het sanitair is eenvoudig maar er is een heerlijke douche en er is altijd genoeg heet water. In het dorp La Motte Ternant zelf is niets te doen, afgezien van het brood-depot van Robert, waar je trouwens ook een ijsje kan eten, wijntje/koffie drinken enz. In de omgeving zijn allerlei leuke uitstapjes te maken van 20 min tot een uur rijden, variërend van pittoreske dorpjes, fiets- en wandeltochten, kastelen, wijnboerderijen, Dijon en zwemmeertjes (dichtstbijzijnde 20 min rijden). We hebben bijna 3 weken op de camping gezeten en de inspiratie was nog niet op. Kortom: een echte aanrader!

• 7Cultuur

• 10fam de Vries05-08-2013

Mooi rustig dorpje!

Uitstekende bestemming voor mountainbikers! We hebben fantastische routes gefietst, wel zwaar, maar erg mooi! Onze kinderen van 4 en 6 jaar oud hebben ook erg genoten. We hebben een aantal kastelen bezocht, de kinderen vonden dit geweldig! Rond Alesia heb je het museum en de dierentuin, echt aanraders, ook voor kleine kinderen. In 2 weken hebben we lang niet alles kunnen doen en zien wat we van plan waren dus we komen zeker terug! Het terras van Robert (depot de pain) en winkeltje met handige levensmiddelen / kadootjes was erg populair bij onze meiden, even kletsen met Robert en een lekker ijsje eten, ze hebben het er nu nog over!

• 10Sfeer in stad

• 10fam de Vries04-08-2013

Mooi rustig dorpje, goede sfeer!

Uitstekende bestemming voor fietsers, wandelaars, gezinnen met jonge kinderen.

• 5Uitgaanslevenn

• 7José Baaij19-07-2013

La Motte Ternant

La Motte Ternant is een gehucht, waar niets te beleven valt. Er is geen winkel: alleen het depot van Robert biedt uitkomst in het halen van vergeten boodschappen. Ook kun je er prima fietsen huren. Er is geen restaurant en geen mogelijkheid om ergens dichtbij frietjes te halen. Maar als je alles een beetje goed plant kom je heel ver: het is tenslotte vakantie en improviseren hoort daarbij. Robert heeft de mogelijkheid om dingen/koelelementen in de vriezer te leggen.

Gereisd met partner in juni 2013

10 van de 13 reviews gezien