La Motte-Ternant

We hebben een aantal aanbieders voor La Motte-Ternant voor je op een rij gezet:

vakantie La Motte-Ternant

We hebben een aantal aanbieders voor La Motte-Ternant voor je op een rij gezet:

Reviews over La Motte-Ternant

Fantastische plek om te genieten

Bert Sanders,
    25-6-2014

Eenvoudige camping met prima basisvoorzieningen. Uitstekend sanitair. Vriendelijke Nederlandse eigenaar met een schat aan informatie over activiteiten in de omgeving. Prachtige natuur met pittoreske Franse dorpjes.

Einde middag een informele borrel op het terras van monsieur Robert.

Gereisd met partner in juni 2014

Rustige, sfeervolle camping

Fieke van der Ploeg,
    11-8-2013

Ruim opgezette camping, erg geschikt voor kleine kinderen (die van ons waren 10 mnd en 2,5 jaar) vanwege de schommels en zandbak met een speelveldje eromheen, de natuurlijke omheining, genoeg schaduw en de camping is overzichtelijk doordat de camping klein is.

De campingeigenaar is erg vriendelijk en behulpzaam.

Het sanitair is eenvoudig maar er is een heerlijke douche en er is altijd genoeg heet water.

In het dorp La Motte Ternant zelf is niets te doen, afgezien van het brood-depot van Robert, waar je trouwens ook een ijsje kan eten, wijntje/koffie drinken enz.

In de omgeving zijn allerlei leuke uitstapjes te maken van 20 min tot een uur rijden, variërend van pittoreske dorpjes, fiets- en wandeltochten, kastelen, wijnboerderijen, Dijon en zwemmeertjes (dichtstbijzijnde 20 min rijden). We hebben bijna 3 weken op de camping gezeten en de inspiratie was nog niet op.

Kortom: een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Mooi rustig dorpje!

fam de Vries,
    5-8-2013

Uitstekende bestemming voor mountainbikers! We hebben fantastische routes gefietst, wel zwaar, maar erg mooi! Onze kinderen van 4 en 6 jaar oud hebben ook erg genoten. We hebben een aantal kastelen bezocht, de kinderen vonden dit geweldig! Rond Alesia heb je het museum en de dierentuin, echt aanraders, ook voor kleine kinderen. In 2 weken hebben we lang niet alles kunnen doen en zien wat we van plan waren dus we komen zeker terug! Het terras van Robert (depot de pain) en winkeltje met handige levensmiddelen / kadootjes was erg populair bij onze meiden, even kletsen met Robert en een lekker ijsje eten, ze hebben het er nu nog over!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

La Motte Ternant

José Baaij,
    19-7-2013

La Motte Ternant is een gehucht, waar niets te beleven valt. Er is geen winkel: alleen het depot van Robert biedt uitkomst in het halen van vergeten boodschappen. Ook kun je er prima fietsen huren. Er is geen restaurant en geen mogelijkheid om ergens dichtbij frietjes te halen.

Maar als je alles een beetje goed plant kom je heel ver: het is tenslotte vakantie en improviseren hoort daarbij. Robert heeft de mogelijkheid om dingen/koelelementen in de vriezer te leggen.

Gereisd met partner in juni 2013

Klein maar fijn

Jacco van Weele,
    14-7-2013

La Motte Ternant telt 150 (verspreide) zielen, dus veel te 'beleven' is er niet. Maar het is wel een rustig, groen en typisch Frans dorpje, met nachtegalen, ezeltjes en een prachtige heuvelachtige omgeving. De camping is prima en campinghouder Robert heeft een piepklein winkeltje met een bescheiden terrasje. C'est tout.

Gereisd met partner in januari 2013
La Motte-Ternant scoort een 8,5 uit 10, op basis van 13 reviews