Goed nieuws! Alle Europese landen hebben nu code groen of geel. Lees hier wat dat betekent voor jouw vakantie.

Auxerre

Vakantie in Auxerre

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Auxerre

Reviews over Auxerre

• 7Jack28-12-2015

Auxerre, een stad voor mooi weer

In Auxerre hebben we de wandeling van Cadet Roussel, een soort Berend Botje maar dan Frans. Een mooie stad Auxerre, veel historie. Veel vakwerkhuizen met ontzettend leuke details. Maar ook hier weer, buiten het centrum, wat uit drie straten en een plein bestaat, is het stil en leeg (het was september). Geen mens op straat, het leeft niet echt en dat is jammer. Overigens speelde het weer ook een rol. Een grijze lucht geeft toch een heel ander beeld dan wanneer het zonnetje schijnt. Een mooie wandeling was het maar net iets te lang. Op driekwart hebben we besloten om te stoppen. Net iets teveel mooie gebouwen, cultuur en historie voor één dag. Waarschijnlijk is het in het seizoen met mooi weer beter te doen.

• 7Omgeving
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2015

• 8Harrie17-08-2015

Hele mooie stad, goed verzorgd.

Enkel op doorreis. Lopend aan het water en de binnenstad valt de historie onmiddellijk op!

• 8Omgeving
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2015

• 8Annelies18-07-2014

Mooie oude stad gelegen aan het water

Mooie boulevard en een fraai oud centrum. Diverse restaurants en terrassen.

Gereisd met partner in juni 2014

• 8An en Hans13-07-2012

Mooie stad.

Heerlijk fietsen. Leuke winkeltjes. We zijn hier eigenlijk te kort geweest.

• 8Omgeving

Gereisd met partner in mei 2012

• 7G.Taute28-01-2010

Stad met veel historie, 's zomers bezoeken

Prachtige provincie stad, veel historie in gebouwen, kerken en musea. In de omgeving wijnbouwgebieden. o.a. Chablis. 's zomers wordt er door het Office de Tourisme veel georganiseerd voor toeristen. In de winter informatie over activiteiten in de vrijdag of zaterdag bijlage van de regionale krant "Yonne Republicaine".

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Omgeving
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met partner in november 2009

• 6charix08-08-2009

niet veel te beleven

Buiten de prachtige gotische kerken is er niet veel te doen of te zien. Wel goed uitgangspunt voor tochten in de omgeving bijv.Avalon (erg leuk) of Vezelay. Ibis hotel aan de rivier is prima en vlakbij de kerken.

• 4Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur