Sorteren

Reviews over Auxerre

Prachtige doorreis camping

Harrie
    17-8-2015

Deze camping ligt aan de rand van Auxerre bij het voetbalstadion. Op de camping is alles voor handen. Door vele Nederlanders gebruikt als doorgaans camping naar het zuiden. Camping is voorzien van een snackbar. Deze camping heeft geen winkel. Een goede uitval basis om de unieke oude stad te bezichtigen. Helaas geen Wifi! [op loop afstand]

Handige doortrekcamping dichtbij Auxerre

Annelies
    18-7-2014

Op onze terug weg naar huis een nacht verbleven (€16,75) op deze groene camping. Bij de receptie werd ons een plaats aangewezen. Later kwam deze dame aangeven hoe en waar elektra aangesloten diende te worden. De plaatsen zijn van een goede grootte. Gelegen vlakbij het stadion (geen last ondervonden) rijd je zo op de fiets naar de fraaie stad waar diverse restaurants zijn. Sanitair was in orde.

Fijn hotel

Moerman
    6-9-2013

Fijn hotel om te overnachten op weg naar het Zuiden.

Goede kamers, prima ontbijt, afgesloten parkeergarage(tegen betaling), McDonalds ernaast.

Prima uitvalsbasis of tussenstop.

Alfons
    17-8-2012

Goede, betaalbare, locatie, net buiten de stadsmuur van Auxerre, centrum op wandelafstand. Zeer vriendelijk personeel. Standaardkamer is klein maar schoon, met airco!, badkamer (douche) netjes en groot genoeg. Bewaakte parkeerplaats perfect zodat (op doorreis) niet alles uitgeladen hoeft te worden.

Leuk verblijven

Ton
    15-6-2011

Met dit hotel heb je 2 mogelijkheden: of je vindt het leuk of je vindt het echt drie keer niks. Het hotel is ingericht en wordt gerund met een typische ''Franse slag''.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en de kamer zijn wat oudbollig, maar voldoen goed. Wij hadden een drie-persoonskamer en die was ruim genoeg.

De badkamer was wat aan de kleine kant en het water in de douche loopt wat langzaam weg (Franse slag).

Eten en bediening in het restaurant was prima en zoals zo vaak in Frankrijk stelt het ontbijt weinig voor, maar doet wat het moet doen: voeden.

Auxerre scoort een 7,3 uit 10, op basis van 6 reviews