Sorteren

Reviews over Menet

Heerlijke week gehad.

Fam wilms
    30-8-2015

We hebben genoten van ons verblijf bij het vakantiepark Lac Du Menet. Erg gastvrij ontvangen door David. We waren de enige Nederlandse gasten maar voelde ons meer dan welkom.

Ons huisje (nr 1 ) was schoon. De inrichting is eenvoudig maar van alles voorzien. De uitrusting in de keuken was erg goed. Helaas was het gemeentelijk zwembad gesloten wegens werkzaamheden. Dit vonden de dochters jammer. We zijn gaan zwemmen in een dorpje verderop. We hebben veel uitstapjes gemaakt. We hebben de Puy Mary beklommen, salers bezocht, gefietst, chateau de Val bezocht, stuwdam etc. De veranda was heerlijk. Heerlijk op kunnen zitten en liggen op de ligbedden.

Echt een leuk vakantieadres!

Kirsten
    26-7-2015

Huisjes zijn nieuw, eenvoudig maar volledig ingericht en schoon. Vlonder is heerlijk om op te zitten en te genieten van de rust. (o.a. van onze drie dochters (10 en 8 jaar). Dorpje is op loopafstand. We liepen daar 's ochtends heen om brood te halen en wat kleine boodschappen. Op het park staan 14 huisjes en er is een veld voor campers en tenten e.d.. Er is een snackbar aan het meer waar je ook lekker kan zitten om iets te drinken. Enige tegenvaller was dat het zwembad dicht was, daarom elke dag meerdere keren (35 graden!) een duik in het meer genomen. De aardige en behulpzame eigenaar hoopt volgend jaar het nieuwe zwembad klaar te hebben. In ieder geval: leuk adres voor vakantie in Frankrijk!

Het is Frankrijk

H.W. Lammers
    25-9-2008

We zijn hier geweest van twee t/m vijftien augustus 2003. Het is een mooie lokatie aan een klein meer. Het huisje is sober ingericht maar voldoende voor een vakantieverblijf. De vloer van de toilet was een beetje verzakt waardoor waarschijnlijk de afvoer niet goed afdichtte hetwelk een ongename geur veroorzaakte doot het huisje. Veel last van vliegen omdat we naast een weiland vol met koeien verbleven.

Menet scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews