Reviews over Lapeyrouse (Puy de Dome)

I. Van Beek
    16-9-2018

Het is één groot feest om te gast te zijn in au Chabrol!

Het eten door de chef de la Maison is zo goed dat uit eten gaan gewoon tegenvalt .

De gastvrouw heeft oog voor detail en zal er alles aan doen om het je naar de zin te maken.

De gite is gezellig met eigen tuin, woonkamer slaapkamer en keuken. Deze keuken is zeer compleet ingericht. In de tuin is een houtgestookte hottub waar je s avonds of overdag in kunt relaxen. Afkoelen kan daarna in het zwembad.

...en de natuur in de Auvergne is fantastisch mooi. Kortom een enorme aanrader deze B en B

Een relaxte vakantie dankzij Jan en Annelies

Krista
    18-6-2018

Hier geniet je van de stilte, de rust, de -vooral zeer groene- mooie omgeving

Het knusse, volledig compleet en schoon huisje, en een fijn bed

Een hottub om in weg te dromen, heerlijke gerechten (drie-gangen), met aandacht, liefdevol bereid door kok Jan himself!

Alles compleet, goed verzorgd door deze superhosts!

Wij komen volgend jaar terug!

Edwin en Ingrid
    23-5-2018

Deze plek is de ideale plek voor wandelaars. Voor mensen die houden van rust, prachtige natuur, schone lucht, zacht water en heerlijk eten en drinken. Je kunt vanuit het vakantiehuisje mooie wandelingen maken. De gite is compleet, schoon en een prima bed. De hottub in de privétuin is heerlijk. De eigenaren zijn bijzonder gastvrij!

Kees en laura
    13-5-2018

Supergastvrije ontvangst.

Heerlijk gegeten bij Ellen en Steven.

Perfecte plek om met je honden te vertoeven.keurig en zeer schoon sanitair.

Elke ochtend vers brood.s avond kan je bij Ellen en Steven aanschuiven voor een zeer smakelijk diner.

Schitterende landelijke omgeving.

Kortom AANRADER ,!!@

Geweldig!

Jan
    13-10-2017

Geweldig leuke camping, klein, overzichtelijk en bijzonder leuk voor onze husky's. Zeer gastvrije ontvangst door Ellen in de keuken, echt leuk! Plaatsen zijn zeer ruim en de honden kunnen er heerlijk op rondrennen en spelen.

Leuke wandelroutes in de nabije omgeving en vooral veel rust en stilte.

Ook het sanitair is buitengewoon netjes en schoon. Niet wat je gemiddeld in Frankrijk verwacht zeg maar.

Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad en alvast een optie genomen voor volgend jaar!

Lapeyrouse (Puy de Dome) scoort een 8,4 uit 10, op basis van 28 reviews