Lapeyrouse (Puy de Dome)

We hebben een aantal aanbieders voor Lapeyrouse (Puy de Dome) voor je op een rij gezet:

Reviews over Lapeyrouse (Puy de Dome)

prachtige ligging

corrie v.d.kant,
    5-1-2017

Het is een heel klein dorp. Het meer en de omgeving zijn echter prachtig. Een aantal mooie meren en vooral op een afstand van 20 km de prachtige bossen waar je heerlijk kunt wandelen.

In St. Elois les Mines en Commentry kan je volop boodschappen doen.

Gereisd met partner in december 2016

heerlijke plek

Bieke en Luc,
    14-11-2012

mooie streek, natuur, kastelen, dorpjes. rustzoekers en wandelaars komen hier goed aan hun trekken, maar sportief kan je hier ook uit de voeten. wordt niet onder de voet gelopen door hordes toeristen en alles is betaalbaar.

Gereisd met partner in mei 2011

Zeer pitoreske plaats!

René,
    11-8-2012

Dorp heeft ongeveer 600 inwoners, is gelegen aan een kunstmatig meer waar een camping is gevestigd. Er kan gezwommen worden en er is de mogelijkheid om in een restaurantje wat te drinken/ijs te eten .

Niet veel doorgaand verkeer, waardoor je echt heel rustig kunt vertoeven.

Gereisd met partner in juli 2012
Lapeyrouse (Puy de Dome) scoort een 8,4 uit 10, op basis van 28 reviews