Reviews over Châtelguyon (Puy de Dome)

Dominique,
    20-8-2018

kleine gezellige doorreis camping

cathy,
    16-8-2018

jammer dat er moet gereserveerd worden om te eten in de bar. meisjes kunnen de hoeveelheid klanten op het terras (halfleeg) niet goed aan er was geen tijd om een cocktail te maken! verouderd maar proper sanitair animatie enkel in het Frans. schaduwrijke ruime plaatsen. ideaal als je nr het zuiden rijd om te overnachten niet voor gans verlof!

Hartstikke leuke camping

RS,
    22-7-2018

Wat een relaxte en leuke camping. Per toeval hieruit gekomen. Voornamelijk Fransen. Receptie man spreekt perfect Engels. Echt de moeite waard om hier naar toe te gaan.

Net zwembad, pony's, Franse animatie. Echt leuke camping.

Wel zelf toiletpapier meenemen naar het toilet.

mooie camping

paulP,
    23-7-2017

Zeer vriendelijk ontvangst , blijvend behulpzaam, sanitair netjes en proper ,ruime plaatsen , en rustig in de nachten.

Bij toeval ontdekt , nadat de geplande camping tegenviel . Een aanrader voor mensen die van rust houden , maar hier ook wel veel kinderen en jongeren gezien Niet ver van de A 75 , en een mooi plekje om tijdens uw doorreis aan te doen . Ligt in de buurt van Riom en niet ver van Clermont Ferrand. Prijs vergelijkbaar met municipal campings ,maar de service is een stuk beter . Er is ook een snack gelegenheid , waar je verbazend goed kan eten , tegen normale prijzen . Mensen zijn erg vriendelijk en nemen de moeite om het een en ander uit te leggen.

De omgeving er erg de moeite waard om het eens te gaan verkennen .

De camping heeft een verwarmd zwembad , de bekende jeu de boules baan , en een speelveld met attributen.

Zelf zijn we regelmatig onderweg met de caravan en komen zeker terug . Deze camping word ook door campers aan gedaan.

Dus een aanrader.

Agnès et Christophe, PROPRIETAIRE, 26-7-2017

Bonjour,

Nous vous remercions pour votre avis très chaleureux.

C'est avec grand plaisir et à très bientôt.

Goede locatie t.o.v. bezienswaardigheden

Janine,
    12-8-2015

Le Ranch des Volcans ligt zeer gunstig aan het begin van kuurstadje Chatelguyon. Het centrum van dit stadje is te voet bereikbaar. Van hieruit makkelijk per auto naar Puy de Dome, Vulcania, Volvic, Volcan de Lemptegy.

De camping heeft voornamelijk franse gasten. Er is een broodbestelservice, een restaurant/bar, 3 zwembaden en een speeltuin.

Châtelguyon (Puy de Dome) scoort een 8,4 uit 10, op basis van 16 reviews