Châtelguyon (Puy de Dome)

We hebben een aantal aanbieders voor Châtelguyon (Puy de Dome) voor je op een rij gezet:

Reviews over Châtelguyon (Puy de Dome)

Vergane glorie of glorie die nooit vergaat?

Peter,
    3-9-2013

Prachtig park om in te wandelen in een al even mooie streek (Auvergne).

Wij gaan er in elk geval ooit nog wel eens terug.

Neem ook een bekertje mee als je in het park gaat wandelen, je kan er dan van een van de thermale bronnen drinken.

Gereisd met partner in juni 2009

vergane glorie maar wel charmant

Sandra,
    28-8-2010

Kuuroord uit de jaren '20 van de vorige eeuw, met hier en daar nog schitterende art nouveau. Beetje vergane glorie, ook de lustige weduwen met veel centen die er een kuur volgen en door het parkje en langs de restaurantjes flaneren ! Wel grappig om af te zien, gucci-pakjes uit betere tijden en kanten parasolletjes. Neem zeker ook een kijkje in het casino, waar de gemiddelde leeftijd van de klanten achter de jackpots ook minstens 80 jaar is. Als je een bekertje meeneemt kan je ook van het water van de diverse warmwaterbronnen proeven.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

prima camping

NOaFloris,
    31-7-2008

wij zijn net terug van 16 dagen op deze camping. Prima camping, mooie plek (met veel schaduw)die je zelf uit kan kiezen, gratis skelters voor de kinderen, leuke speeltuin, lekker zwembad, 2 x per week kan er door de kinderen pony gereden worden, restaurantje waar je kan eten of oa pizza kan bestellen om mee te nemen naar de tent. Wc's zonder bril (is minder) Douches en wc's vrijwel altijd schoon. Prachtige omgeving, mogelijkheden om in de bergen (oude vulkanen) te wandelen, veel kasteeltjes en mooie ruïnes allemaal binnen een uur met de de auto te bereiken.

Gereisd familie in juli 2008
Châtelguyon (Puy de Dome) scoort een 8,4 uit 10, op basis van 16 reviews