Sorteren

Reviews over Varaignes (Dordogne)

Een paradijs op aarde

Peter & Ingrid
    29-8-2018

Er bestaat nog een paradijsje op aarde. Het heet l'Etang des Mirandes. Onthaasten in de ware zin van het woord. Ook Varaignes is zo'n dorpje waarvan je dacht dat ze enkel nog in de film bestonden.

En Jos en Nicky ademen de geest van hun park : rust en ongedwongenheid, en klaar om je te helpen waar nodig.

Eigenlijk wil l'Etang des Mirandes als je eigen geheime plekje houden, maar dat hoort niet, dus : warm aanbevolen !!

Een mooie rustige plek in de natuur.

Joana en Jorrit
    19-11-2017

Een rustgevende plek in de natuur waar ook kinderen kunnen spelen en rennen op het terrein.

Een heerlijke plek omgeven door groen en water

Alice
    11-9-2017

Een ideale gezinsvakantie op een rustige plek. De hartelijke eigenaren staan altijd voor je klaar, niets is teveel. Leuke huisjes, een kabbelend riviertje, visvijver, heerlijk zwembad en een groot speelveld met trampoline en skelters. Een bakker op loopafstand in het schattige plaatsje Varaignes met oud kasteel. Op zondag kun je desgewenst mee eten op het park, gezellig en heerlijk.

In een lieflijk,prachtig park een mooie vakantie.

Lonny
    9-5-2017

Een rustige mooie natuurlijke omgeving aan het water met verwarmd zwembad. Voor ouders met kinderen ideaal. Vissen, dammen bouwen,zwemmen, wandelomgeving, genieten van rust en vrijheid. Bakker op loopafstand. Zorgzame en zeer gastvrije eigenaars.

Gezellig, rustig park. Met wandelen.

Mhhe Eertwegh
    8-5-2017

Ik vond het goed dat de eigenaars iedere dag even kwamen vragen, hoe het met me ging. Ik heb ook bij hen gegeten en zij bij mij in het huisje. Fijn wandelen in de natuur in de omgeving . Er is ook een dorpje in de buurt waar je boodschappen kunt doen.

Ik had geen negatieve punten.

Varaignes (Dordogne) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 8 reviews