Mézos (Landes)

We hebben een aantal aanbieders voor Mézos (Landes) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Mézos (Landes) voor je op een rij gezet:

Reviews over Mézos (Landes)

Nicolas,
    17-8-2018
    Gereisd anders in augustus 2018

De oude mobilhomes mogen wel vernieuwd worden of Met name

Danny BOERHOOP,
    6-9-2017

De oude mobilhomes mogen wel vernieuwd worden of gerenoveerd. Met name de bedden. Sen Yan is de enige camping waar geen ligbedden bij de mobilhomes zijn. Zou aangepast moeten worden. Verder mooie camping met voldoende faciliteiten.

Gereisd anders in september 2017

Matig

Martijn,
    6-9-2017

Niets bijzonders, matige ligging, personeel spreekt eigenlijk alleen Frans dat is niet meer van deze tijd. Voorzieningen ook matig, geen echte speeltuin kinderen.

Gereisd anders in september 2017

Leuke Franse camping met veel herrie 's-avonds

PM,
    19-8-2017

Centraal gelegen camping binnen 15-20 minuten rijden van diverse kleinere badplaatsen. Camping zelf ligt net buiten dorp. Op zich prima camping maar onze kinderen van 5 en 7 (en andere niet Franse) werden met de animatie buiten beschouwing gelaten. Gelukkig meer NL kinderen dus prima met elkaar vermaakt. Kinderdisco begon pas om half 10 (!) met aansluitend voor grotere kinderen/ouderen. Dit is in buitenlucht dus veel herrie voor de binnenste ring tot laat in de avond. Zelf hadden wij stacaravan geboekt via touroperator. Caravan was op orde maar totaal geen plaatselijke info voorhanden, ook geen touroperator vertegenwoordiging. Lokale supermarkt op camping maar ook Spar in dorp was prima voorzien voor dagelijkse boodschappen. Kanotocht in Mezos is leuk en klimbos richting Contis plage ook zeker de moeite waard.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Uitstekend!

Dennis,
    11-8-2016

Deze camping heeft ons een fantastische vakantie gegeven. De 5 sterren doen echt zijn eer aan! Schone stacaravans, schone accommodatie over heel de camping, welke goed wordt onderhouden.

Er is iemand voor het onderhoud van de planten en het zwembad, er is beveiliging aanwezig bij de slagboom. In de campingwinkel is 's ochtends altijd vers brood te verkrijgen. ze hebben leuke animatie voor zowel kinderen als volwassen en iedereen doet hier mee! Helaas alleen in het Frans, maar voor kinderen is dit geen barrière!!

Frans is de hoofdtaal, maar je kunt je altijd wel kenbaar maken met wat Engels sprekende mensen.

Op een kwartiertje rijden is Mimizan, met veel grote supermarkten als Lidl, Carrefour, dus hier is gemakkelijk goed en betaalbaar eten te verkrijgen! Iets verder is het strandgedeelte, met prachtige en golven en rustige stranden, waar je echt kunt genieten.

Weinig overlast van muggen, ze zijn er wel maar ze prikken niet zo vervelend als in Nederland.

Om niet te vergeten!

Doen!