vakanties Le Bugue (Dordogne)

Reviews over Le Bugue (Dordogne)

Voor ons doel, wandelen, ideaal.

Jos en Paula,
    2-11-2018

Buiten het dorp gelegen. Zonnige plek in het najaar belangrijk. Zwembad gesloten. Beperkte wifi, 45 min. Per dag enkel bij de receptie. Schoonmaken moet je zelf doen.

Borg betalen bij aankomst maar terugkrijgen moet je minstens een maand wachten.

Fijne vakantie

Familie Claeys,
    16-10-2018

Wij beleefden een toffe vakantie bij de familie Kuppens. De tuin biedt veel mogelijkheden voor de kinderen om zich uit te leven. Voetbal, tafeltennis, jeu de boule en natuurlijk het verzorgde zwembad. Het huisje lijkt van buiten klein maar is gezellig ingericht. Zeer behulpzame mensen die ons ook goed geholpen hebben toen oma was gevallen en de vakantie al zittend in een rolstoel heeft moeten doorbrengen. Tal van tips om in de buurt te gaan bezoeken. De dagen waren bloedheet maar 's avonds koelt het goed af zodat je toch ontspannen kon slapen.

Leuke camping, maar wel wat te verbeteren...

Dennie,
    23-8-2018

Een leuke en gezellig camping gelegen tussen de bergen. Wij hadden een stacaravan van een touroperator (esprit) . Deze was in redelijke staat, alleen de schoonmaak was wat minder. Kon ook niet anders, want ze waren binnen 20 minuten klaar met de schoonmaak. De bedden zijn waardeloos. Personeel van touroperator erg vriendelijk en behulpzaam en spraken ook Nederlands/Engels. Op de rest van de camping geen woord Engels. De zwembaden zijn erg leuk en onze kids (10 en 4) hebben zich prima vermaakt. Zoals andere reviews wel veel achterstallig onderhoud. Tegels liggen los of ontbreken rondom het zwembad en ook in het zwembad was hier en daar wat gebreken. Dit gaf bij diverse mensen wat verwondingen. Wel genoeg bedden beschikbaar rond het zwembad. De entertainment is een aanfluiting, behalve op donderdag's als er een live band speelt. Op zaterdag is er totaal niets te doen en zijn bepaalde winkels gesloten (hoogseizoen). Verder wel genoten!

Jean-luc,
    18-8-2018