Le Bugue (Dordogne)

We hebben een aantal aanbieders voor Le Bugue (Dordogne) voor je op een rij gezet:

vakanties Le Bugue (Dordogne)

Reviews over Le Bugue (Dordogne)

Annemie,
    4-8-2018

We hadden een heel leuke week - prachtige streek -en heel mooi weer ! Een zwembad is wel een must om op tijd wat verkoeling te krijgen. De streek is prachtig, heel mooie natuur. Je kan er veel verschillende activiteiten doen : mooie tuinen bezoeken en kastelen en grotten, varen op de Dordogne en de Vézère. Er is voor elk wat wils.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een typisch leuk Frans dorp

Familie van Dijk,
    11-7-2017

Het is niet bijzonder in Le Bugue, maar het is gewoon een leuk dorp. Met wat leuke restaurantjes, terrasjes, genoeg winkels en het ligt aan de rivier de Vezere. Op dinsdag is de uitgebreide markt echt een aanrader! In de omgeving ook genoeg te doen.

Gereisd met partner in juni 2017

Pittoresk en prachtig

Francaise,
    5-5-2017

Neem een sterke auto mee, want je rijdt hier dwars door de bossen, over de heuvels, langs de rivieren en door kleine dorpsstraatjes. Mooie pittoreske huizen langs de rivier de Dordogne. Het is alsof je weuwen geleden door Frankrijk rijdt. Ondanks de wat koude dagen, was er genoeg leuks te doen in de omgeving. De natuur is zo prachtig dat je alleen daar eigenlijk al genoeg aan hebt.

Gereisd met jonge kinderen in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Klein dorp in de Dordogne

August,
    28-9-2014

In het zomerseizoen druk bezocht, daarbuiten verlaten dorp. In het dorp zelf weinig interessante mogelijkheden, maar in de omgeving des te meer. Meer dan voldoende om ons 3 jaar te hebben kunnen vermaken. Iedere dinsdag in de zomer Repas Gourmandes op het plein, een echte aanrader. Neem je eigen borden, glazen en bestek mee en geniet van streekgerechten die men verkoopt. Eigen fles wijn mee is niet vreemd. Tussen de toeristen én Fransen met muziek en later op de avond mini-disco. Een en al sfeer, doen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Klein dorp. Grote Intermarche in de buurt.

FrLW68,
    4-7-2014

Le Bournat moet je bezocht hebben met klein kinderen. Ook het aquarium is leuk voor hun. Helaas geen strandjes aan de Dordogne dichtbij, alleen een kleintje gevonden bij Limeuil. Alles moet je verderop zoeken. Maar met een diesel is dat geen probleem en zie je ook iets van de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jun 12 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Le Bugue (Dordogne) scoort een 7,8 uit 10, op basis van 121 reviews