Sorteren

vakanties Le Bugue (Dordogne)

Reviews over Le Bugue (Dordogne)

Annemie
    4-8-2018

We hadden een heel leuke week - prachtige streek -en heel mooi weer !

Een zwembad is wel een must om op tijd wat verkoeling te krijgen.

De streek is prachtig, heel mooie natuur.

Je kan er veel verschillende activiteiten doen : mooie tuinen bezoeken en kastelen en grotten, varen op de Dordogne en de Vézère.

Er is voor elk wat wils.

Een typisch leuk Frans dorp

Familie van Dijk
    11-7-2017

Het is niet bijzonder in Le Bugue, maar het is gewoon een leuk dorp. Met wat leuke restaurantjes, terrasjes, genoeg winkels en het ligt aan de rivier de Vezere. Op dinsdag is de uitgebreide markt echt een aanrader! In de omgeving ook genoeg te doen.

Pittoresk en prachtig

Francaise
    5-5-2017

Neem een sterke auto mee, want je rijdt hier dwars door de bossen, over de heuvels, langs de rivieren en door kleine dorpsstraatjes. Mooie pittoreske huizen langs de rivier de Dordogne. Het is alsof je weuwen geleden door Frankrijk rijdt. Ondanks de wat koude dagen, was er genoeg leuks te doen in de omgeving. De natuur is zo prachtig dat je alleen daar eigenlijk al genoeg aan hebt.

Heerlijk rustig

Marjolijn
    1-4-2015

Het is geweldig om rond Le Bugue van het departement Dordogne te genieten. Het stadje zelf is knus en gezellig. Zelfs diverse supermarkten zijn aanwezig.

Gezellig en sfeervol

Wim Bakker
    4-11-2014

Leuk als het begin oktober nog zo druk is.

Le Bugue (Dordogne) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 121 reviews