Camping Dordogne Le Douzoustersterster

9.3Fenomenaal

Frankrijk, Aquitaine, Bouzic (Dordogne)

9.3Fenomenaal

386 reviews over Camping Dordogne Le Douzou

• 2019
    8Mandy07-09-2019

Mooie kleinschalige camping

Fijne, kleinschalige camping. De kinderen (3 en 5) hebben zich goed vermaakt, mede doordat er veel kinderen van hun leeftijd waren. Echt een camping voor gezinnen met jonge kinderen. Wij stonden op het veld bij de rivier, en we hadden een fijne en ruime plek. Wel blij dat we aan de schaduwkant stonden!! Zwembad is op zich prima, soms wat te druk en te weinig ligbedjes. Sanitair vonden we erg verouderd (wel schoon) en vaak lauw water. Hetzelfde geldt voor het afwaswater. Prima animatie, genoeg voor zo'n kleinschalige camping. Er was erg veel te zien en te doen in de omgeving! Mooie kastelen, schattige dorpjes en zwemmen in de rivier. Dat was top!

Sébastien et Stéphanie, Président, 12-09-2019

Thank you very much mandy for your opinion and have a good holiday in Douzou. Do not hesitate to report a hot water problem, a simple adjustment usually allows to arrange the situation.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Nienke06-09-2019

Geweldige vakantie @LeDouzou

Het was geweldig! Een heerlijke camping met een relaxte sfeer en alles wat je nodig hebt. Ruime plekken, een mooi zwembad, schoon sanitair en veel rust. Voor ons was het een perfecte vakantie bij Le Douzou.

• 9Staat v/h sanitair

Sébastien et Stéphanie, Président, 12-09-2019

Thank you so much Nienke for your nice opinion. We are happy to have made your vacation enjoyable.

Gereisd in september 2019

• 9Juultje04-09-2019

Fijne, ruim opgezette camping

Een ruim opgezette camping, ruime plekken met schaduw en zon, groen en een prettige sfeer. Het sanitair was netjes en werd 2 keer per dag schoon gemaakt. Het zwembad en de (grote) speelvelden liggen aan het begin van de camping. Dit maakt dat het op de camping zelf fijn rustig is. 's Avonds is het rond 23.00 uur stil en gaan de lichten op het terras uit. De eigenaren zijn op een prettige manier aanwezig en erg vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad voldoet prima in het hoogseizoen en er is een riviertje waar in de kinderen kunnen kanoën en spelen, mits er water in staat. Er werd door een NL-meisje animatie verzorgd (levend strategie, voetbaltoernooi, waterpolo etc.) en vanwege de kleinschaligheid trekken kinderen al vrij snel met elkaar op. Aanschuiven tijdens de avondmarkt in Bouzic en genoeg te doen en te zien in de omgeving.

• 8Eetgelegenheden

Sébastien et Stéphanie, Président, 22-09-2019

Thank you for your opinion. We are happy to have met your expectations. See you soon.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Marco - Westland27-08-2019

Geweldig genoten!

We hebben een super vakantie gehad! De eigenaars waren heel behulpzaam, veel activiteiten, leuke Nederlandse animatie, fijn samen eten op donderdag, zwembad was goed, kinderen hadden vriendjes, broodjes service heel fijn, mooie omgeving.

Sébastien et Stéphanie, Président, 12-09-2019

Thank you for your opinion and for having liked the animations and services of our campsite thanks to which you had a good vacation.

• 7Sacha27-08-2019

Kleine rustige camping , leuk voor kleine kids

Kleine terrassencamping. 2 zwembaden gescheiden van elkaar. Grootste is 1.50m diep. Je mag er met een balletje in. Wel vaak druk, te weinig bedjes (maar meer past ook niet) Veel wespen, maar weinig ander ongedierte. Toiletgebouw verouderd en te gehorig. Geen aparte mannen of vrouwentoiletten en er hangen geen wc rollen, douchen moet je na een halve minuut op het knopje drukken. NLanimatie. Dochter v 12jr miste disco voor tieners. Is meer een camping voor jongere kinderen, weinig/geen oudere kids. Rivier stond droog. Snackbar met frikandellen en pizza. Op bestelling in de ochtend stokbrood, niet superlekker, nl niet knapperig. Mooie locatie, rustig. Op di.avond leuke eetmarkt in Bouziac. Sarlat is leuk, wel druk. Leuk om te wierennen/mountainbiken in omgeving. 20min rijden naar supermarkt (Gourdon). Erg koud snachts, met kleding aan geslapen, maar overdag 30 gr. Kanoën kan in omgeving. Ook naar betaald strandje aan een meer geweest.

• 5Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Sébastien et Stéphanie, Président, 12-09-2019

Thank you for your opinion. Unfortunately we do not decide the weather and therefore the dryness of the river. We do not choose the type of families who choose our campsite and the age of their children. Regarding our sanitary, this is something we can change and we have the project to renovate.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Rob26-08-2019

Gezellige en vriendelijke camping

Leuke en gezellige familie camping nabij rivier de Dordogne (15 min met de auto) Sebastiaan en Stephanie zijn erg vriendelijk en doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. Animatie is prima voor kids tot een jaar of 12. Onze dochter van 24 heeft zich overigens ook prima vermaakt met leeftijdgenootjes. Enige minpuntjes is dat er niet via social media werd aangegeven dat de rivier naast de camping droog stond, vonden onze 2 jongens erg jammer. Douches en WC’s zitten naast elkaar en dus ook de geur ervan, overigens wel prima schoon allemaal. Ruime plekken met schaduw. In de omgeving is veel te doen en te zien. Kastelen, Stadje Sarlat 👍, kano varen, klimbos, plaatsje Domme, enz,enz.

Sébastien et Stéphanie, Président, 12-09-2019

Thank you Rob for your opinion. We are glad that you enjoyed our welcome and the animations of our campsite.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Winanda26-08-2019

Mooie vakantieplek

Genoten op de camping met 2 tieners op een kampeerplek. Goed onderhouden en nette camping. Heerlijk geheten voor in het restaurant. Kortom gezellig en lieve eigenaars, Stephanie en Sébastien.

Sébastien et Stéphanie, Président, 12-09-2019

Thank you for your opinion. We are glad that you enjoyed our snack and our friendliness.

• 9Harriet26-08-2019

Prachtig gelegen mooie leuke gezellige camping

Prachtig gelegen camping midden in de schitterende natuur van de Dordogne. De camping is gemoedelijk, rustig en beschikt over voldoende faciliteiten. Er is genoeg te beleven voor kinderen in de basisschool leeftijd (er zijn veel kinderen! ). De eigenaren zijn vriendelijk en zeer behulpzaam.

Sébastien et Stéphanie, Président, 12-09-2019

Thank you very much Harriet for your opinion. We are glad that you enjoyed the quality of our services.

• 9Ramonda & Pleun26-08-2019

Super (kind)vriendelijke Camping. Alles in 1!

Leuk kleinschalige camping. Bijna alle plekken hebben veel schaduw, soms zelfs beetje teveel en op verzoek mochten wij zonder morren naar een zonnigere plek verhuizen (en ja, daar hadden we later weer een tikkie spijt van haha). Stephanie en Sebastien zijn meer dan vriendelijk, persoonlijk en behulpzaam. Helpen je met advies en reserveren met liefde de leukste restaurantjes en trips. Niks is teveel. De sfeer op de camping is lekker internationaal en gemoedelijk. Kinderen voelen zich veilig en vertrouwd. Fijne camping midden in de prachtige maar drukke Dordogne. Goede uitvalsbasis dus. Sanitair niet nieuw maar wel schoon!!!! Jammer dat het riviertje droog lag maar ach.... dat is de natuur he

Sébastien et Stéphanie, Président, 12-09-2019

Thank you very much Ramonda. Maybe a next time in our small campsite.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Pauline25-08-2019

Heerlijk plekje

Fijne camping met aardige eigenaren. Veel te doen en te zien in de omgeving. Ook voor de hond een fijne plek. Prima zwembad, genoeg animatie voor kinderen en volwassenen. Elke ochtend vers brood. Helaas was de rivier droog maar de Dordogne is vlakbij. Enige punt van verbetering is het sanitair. De indeling is niet goed. Het kan gebeuren dat als je staat te douchen er naast je iemand gaat poepen. Dat is niet fris. De urinoirs zitten, helemaal open, aan de buitenkant van het gebouw. Ook is het niet gescheiden, wat ik persoonlijk altijd erg prettig vind. Ze houden het wel goed schoon! 2X per dag komt er iemand om schoon te maken. De camping is een aanrader, wij gaan zeker een x terug.

Sébastien et Stéphanie, Président, 12-09-2019

Thank you Pauline for your comment. We have as a project in the coming years to renovate our sanitary. We will take into account your remarks. We are happy that your holidays at Douzou were successful.

Gereisd met partner in augustus 2019

20 tips over Camping Dordogne Le Douzou

• Bourgonje, 15-08-2013

Chateau Castelnaud, les Jardins de Marquissac, markt in Bouzic op dinsdagavond, plaatsjes Domme (prachtig uitzicht) en Beynac. Zoek je nog een leuke overnachtigsadresje in de buurt vd camping ga dan absoluut naar La Ferme Fleurie in Roc Gageac, eten aan lange tafel met de gasten en de geweldige, wat oudere gastheer en -vrouw koken voor je, echt een ervaring!

• Jekuntmeookbellen, 15-09-2013

Omgeving met mooie fietspaden, leuke ridderlijke dorpjes en genoeg gelegenheid voor mooie wandelingen. Neem je loopschoenen mee, want Matthias is een getrainde hardloper die graag een blokje omgaat met zijn gasten..

• Ton Blom, 02-07-2013

Heeft u zelf geen caravan of tent...een mobile home is hier ook e huur. Grote mooie plekken en schaduwrijk.

9 vragen over Camping Dordogne Le Douzou

• Familiemettweemeisjes, 09-10-2018

Kleine kinderen

Wij zijn voornemens hier aankomende zomer heen te gaan met onze dochters van dan 3 en bijna 6, is deze camping leuk voor kleinere kinderen, komen hier meer Nederlandstalige kinderen van deze leeftijd om voldoende aansluiting c.q. vriendinnetjes te maken? Wij komen voor de eerste keer is deze camping ons kent ons of is het een gezellige camping voor iedereen?

Nataschja, 18-11-2018

Het is een supergezellige camping met heel veel speel/sportruimte en 2 zwembaden. Iedereen kan zicb er prima vermaken, zoek je de rust, op de plaatsen kun je voldoende privacy zoeken en wil je gezelligheid, ga je het bruggetje over.

Michelle, 25-10-2018

Wij oriënteren ons op dit moment op een geschikte camping. Wij zijn een nederlands gezin met dan een dochter van bijna 3 en een zoon van bijna 5. Het lijkt een erg gemoedelijke camping. Ben benieuwd naar overige reacties op jouw vraag.

• Fem, 30-04-2017

Fietsen

Is het mogelijk om in de omgeving te fietsen met gewone fietsen? Bijvoorbeeld naar een dorpje? Is het veilig?

• Fanny, 03-02-2017

Veiligheid rivier

Wij willen komende zomer graag met ons zoontje van 5 naar deze camping. Hij heeft nog geen zwemdiploma. Is het wel veilig met het riviertje en kan hij alleen op de camping lopen?

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig