Camping Dordogne Le Douzou

Camping Dordogne Le Douzou
9,5

116 reviews over Camping Dordogne Le Douzou in het Nederlands

Met jonge kinderen

Misschien volgend jaar gewoon weer!!!

Familie Hoek
18-8-2018

Lekker hardlopen door de bossen met de eigenaren van de camping, ruime plekken, schoon sanitair, verwarmd zwembad, heel veel andere kinderen (vriendjes zijn zo gemaakt), veel leuke uitjes in de regio, en zeer betrokken en gastvrije eigenaars van de camping. Wij hebben 2 top weken gehad. Wij gaan nooit 2x naar dezelfde camping maar volgend jaar misschien wel weer naar Le Douzou.

Sébastien et Stéphanie, Président, 25-8-2018
Thank you very much Petra and Willem. Maybe see you a next time for new running in Dordogne.

Gemoedelijke kindvriendelijke rustige camping!

Familie M
16-8-2018

- Gemoedelijke rustige kindvriendelijke camping. Heel veel kindjes in de leeftijd van 0-16 jaar Er komen bijna alleen maar gezinnen.

- Heel vriendelijke eigenaren die zelfs de moeite doen om een woordje Nederlands te praten!

- Animatie Nederlands; er werden leuke dingen georganiseerd

- Eén keer per week organiseren de eigenaren een avond met eten waarop je kunt inschrijven. Erg gezellig en lekker!

- Veel te doen in de omgeving; kastelen, grotten, leuke dorpjes, klimparken en natuurlijk varen op een kano over de Dordorgne

- Voor de kinderen zijn er twee zwembaden; heerlijk vertoeven. Enig min puntje is dat er weinig stoelen zijn om te liggen als het wat drukker is bij het kleine zwembad.

- De kinderen hebben uren plezier met beestje vangen in het riviertje dat door de camping stroomt. Ze kunnen er ook (met ouders) een kort tochtje op het riviertje varen met de kano's die er liggen.

- Iedere morgen vers brood dat je kunt bestellen!

Sébastien et Stéphanie, Président, 18-8-2018
Thank you very much for your commentary. Maybe a next time at the Douzou.

aanrader voor gezinsvakantie!

Simon
14-8-2018

de ruimte, de sfeer, de gastvrijheid van de campingeigenaren, speelmogelijkheden voor kinderen tot een jaar of 14, de vele vriendjes en vriendinnetjes voor one kinderen droegen bij aan een hele fijne vakantieweek. Er is in de omgeving veel te zien en te doen.

Sébastien et Stéphanie, Président, 15-8-2018
Merci Simon d'avoir apprécié l'état d'esprit du Douzou et la beauté de la Dordogne. A bientôt.

Top camping - we komen volgend jaar weer !

De Loose - De Backer
30-7-2018

De eigenaars runnen de camping met hart en ziel. Heel mooie, ruime plekken voor de caravan. Kinderen kunnen gratis kajak gebruiken die aan de rivier ligt, mooi en proper zwembad en apart kinderzwembad, beide verwarmd en met een hek rondom voor de jonge kinderen. Onze dochter van 6 heeft hier 2 prachtige weken beleefd en we komen volgend jaar zeker en vast terug. Mooie speeltuin en nieuwe trampoline voor de kinderen. Animatie van Laura was ook ideaal voor de kleinste kinderen. Prijs kwaliteit een 10/10.

Super camping

M
27-7-2018

Heel mooie camping met royale plekken. Deels autovrij, veel schaduw, veel groen. Voor de echte kampeerder. Eigenaars zijn super aardig en maken er iets moois van. Zwembad prima, ookal is het heel gewoon, de kinderen hebben zich er dagelijks vermaakt. Sfeer is er goed, kinderen maken makkelijk nieuwe vriendjes. Niet te uitgebreide animatie. In de omgeving is genoeg te doen, ook al ligt de camping iets afgelegen. Gewoon een super camping!

Sébastien et Stéphanie, Président, 28-7-2018
Merci beaucoup pour vos commentaires élogieux. Nous sommes heureux d'avoir répondu à vos attentes.

Wij komen zeker weten terug!

Nienke Tra
6-7-2018

Wat moeten mensen echt weten voordat ze hier naartoe gaan?

Gewoon echt een fantastische camping! Wij zaten in een stacaravan van 1 jaar oud. Ruim, mooi, schoon en voor ons zoontje van 1 jaar oud een heerlijk campingbedje met dik matrasje. En ook de hond (was ook heel welkom) heeft het heerlijk gehad. Heeft elke dag lekker gezwommen in het riviertje.

Maar ook de kampeerplekken waren ontzettend mooi, ruim opgezet met voldoende privacy en goed onderhouden (zelf 30 jaar gekampeerd).

Iedere dag is er vers brood van de bakker en de zwembaden en omliggend terrein wordt goed bijgehouden.

En in de omgeving van de camping is ontzettend veel te doen, kastelen, prachtige tuinen, mooie dorpjes, heerlijke markten... wij komen 100% zeker weer terug!!!

Sébastien et Stéphanie, Président, 9-7-2018
Thank you very much Nienke, Sjir, Luc and Gus. You're a very nice family. We hope to see you again in the Douzou. ;-)

Na 6 jaar terug met kids en opnieuw weer Top!

Angelique Ligtermoet
10-5-2018

Gezellige charmante terrassencamping met schaduwplekken en stacaravans. Mooi onderhouden en schoon terrein. Fijn zwembad, supergroot trampoline en voetbaldoeltjes allemaal overzichtelijk op 1 veld. Onze kids waren er niet weg te slaan. Prachtige omgeving!! De grotten zijn echt een aanrader, ook met oudere kids.

Warm ontvangst en gastvrijheid. Echt een aanrader!!

Sébastien et Stéphanie, Président, 11-5-2018
Thank you very much angélique. See you soon with your family at the Douzou.

de moeite

guido
8-3-2018

super aangenaam en de keuken was top enkel béb met ontbijt en ja je kon overal in de omgeving iets leuks vinden ,fietsen ne-bike met hondenkar petit basset griffon vendeen ,hij vond het ook super !

EEn aanrader

Ben &Maggy Wijnberg
29-11-2017

The crew was behulpzaam en erg vriendelijk, je voelt je er direct thuis. Wifi beperkt op de camping, maar prima in het restaurant

Sébastien et Stéphanie, Président, 2-12-2017
Thank you Ben and Maggy. We're happy to see you enjoyed your stay at the Douzou.

Klein maar gezellig en compleet fijn!

Fam. Goedhart
20-9-2017

Fantastische camping gerund door spontaan en vooral meedenkend stel! Stephanie en sebastian. De plekken zijn groot en schaduwrijk en vooral niet hutje mutje. Leuke speelse indeling met vooraan alle activiteiten en bij de plekken rust. De activiteiten zijn erg leuk voor de kinderen. Elske deed de animatie fantastisch!Sochtends hardlopen is erg gezellig in topomgeving!

De zwembaden zijn niet groot maar prima voor deze camping. Het riviertje met de gratis kano's is een echte plus!

Je kan er simpel eten en wat drinken. Sanitair voldoed maar wat verouderd en bij drukte is er helaas weinig water meer om onder te staan en af te spoelen. Maar dat mocht de pret niet bederven. Samenvattend: prachtcamping, rustig, leuk voor de kids en met eigenaren die met liefde en service de camping runnen! Fam. Goedhart/boncoeur

Sébastien et Stéphanie, Président, 21-9-2017
Thank you, we will try ton increase the water pressure for next season in the sanitary

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Dordogne Le Douzou in Bouzic (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Dordogne Le Douzou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.