Géén boekingskosten

• 8.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Op Camping Dordogne Le Douzou in Bouzic vind je ruime staanplaatsen in een bosrijke omgeving. Hier komen bijna alleen gezinnen met kinderen dankzij de Nederlandse animatie, het riviertje dat door de camping stroomt en de twee zwembaden. Ook is er een speeltuin met trampoline. Bezoek een van de kastelen in de omgeving of ga kanoën op de Dordogne.

409 Reviews over Dordogne Le Douzou

• 8Familie van Klaveren22-08-2022

Gemoedelijke, gezellige camping

Wat een fijne camping is dit! Kleinschalig met 'maar' 50 plekken, maar dat vonden wij juist erg fijn. Onze kinderen konden met hun vriendjes van de camping zelf makkelijk de camping over en we hadden altijd het overzicht waar ze waren.

We hadden een ruime plek met veel schaduw. Sanitair is gedateerd, maar schoon. Ligging is centraal binnen de Dordogne en binnen een half uur ben je bij veel van de grote trekpleisters van de regio.

Animatieprogramma was is het Frans, maar voor onze kinderen geen enkel probleem. Heerlijke pizza's op de camping.

Enige minpunt was dat er een compostbak staat bij het hoogst gelegen sanitairgebouw. Als je stond af te wassen of er langs liep kwam een gigantisch smerige lucht uit de bak. Andere plek voor deze bak zou een verademing zijn...

De avondmarkt op dinsdag (juli en augustus) in Bouzic is een enorme aanrader. Verdere informatie over de omgeving voldoende te verkrijgen bij de receptie!

Sébastien, Eigenaar, 28-08-2022

Thank you very much family Van Klaveren.

• 8Jedje17-08-2022

Heerlijke camping in de prachtige Dordogne

We hebben 2 weken genoten op een zeer riant schaduwrijk kampeerplekje. Het was snikheet, de rivier lag zelfs droog, dus de schaduw was fijn! De camping ligt in een wat rustiger stukje van de Dordogne maar de highlights zijn dichtbij; perfect wat ons betreft. Lieve behulpzame eigenaren, leuke activiteiten voor zowel de kids als de volwassenen (hardlopen was erg leuk!). Heerlijk dat de camping auto vrij is. Het zwembad is heerlijk schoon, bij het restaurant kun je heerlijk eten (niet duur!) En/of genieten van heerlijke drankjes of ijsjes. Het sanitair is verouderd maar absoluut schoon. Veel te doen in de omgeving, onze hoogtepunten waren; kanoën op de Dordogne, Gouffre du Padirac, de avondmarkt in Bouzic en de prachtige plaatsjes zoals Domme. Kortom; een aanrader voor als je naar de Dordogne wil gaan!

Sébastien, Eigenaar, 25-08-2022

Thank you very much for your nice review.

• 8Familie reumers10-08-2022

Kleinschalige familie camping

we hadden n plekje aan t riviertje was heel mooi, helaas stond het droog, de wet van de natuur... Voor de kinderen was er volop animatie, kids club, schminken, pony rit , 2 x kampvuur met marshmallows, avond zwemmen enz... De andere jaren was er Nederlandstalige animatie maar helaas hadden ze dit jaar niemand gevonden, het animatie programma was top , als ik eerlijk ben de animatrice iets minder niet perse omdat ze geen Nederlands sprak maar ik miste zo wat aansporing en betrokkenheid naar de kids toe, voor volwassenen was er donderdag n bandje en kan je lokale gerechten proeven dat vonden we heel lekker en er was veel ambiance! Maar ook gewoon savonds kon je lekker wat eten en drinken het was zeer lekker ,de eigenaars waren zeer vriendelijk en behulpzaam!op dinsdag avond zeker het marktje in bouzic doen! De grotten van padirac en kano waren een aanrader en zwemmen bij n strand langs de Dordogne bij vitrac , hygiëne was dik in orde!

Sébastien, Eigenaar, 13-08-2022

Thank yo very much for your nice review.

• 9Familie de Ru03-08-2022

Fijne camping

We werden naar onze grote en schaduwrijke plek gebracht. Met een beetje hulp kwamen we over het smalle bruggetje. Fijn dat de camping verder autovrij is.

Alle activiteiten can de camping zijn een stukje lopen. Er zijn daar genoeg plek om te gaan zitten. Er zijn 3 zwembaden met ligbedjes voor als je even niet wilt zwemmen. Bij de bar kun je lekker eten bestellen. In de ochtend is er ook broodjesservice. De camping heeft animatie. Vooral voor de oudere kinderen erg leuk! De camping organiseert genoeg, ook gezamenlijke activiteiten.

Het sanitair wordt twee keer per dag schoongemaakt, maar is wel verouderd. Het is soms ook even wachten op warm water. Er is een kinderwc en een douche met bad.

In de omgeving is genoeg te doen. Je moet er wel even voor rijden. De camping zit net buiten het massatoerisme. Wat prettig is. De informatie is bij de receptie te vinden.

We hebben het er heel fijn gehad!

• 9Eetgelegenheden

Sébastien, Eigenaar, 05-08-2022

Thank you very much family De Ru for your review and to have a great time in our Camping.

• 9Tijs03-08-2022

Een heerlijke week gehad!

Dank voor alles. Het was een fijne week. Vooral ook voor de kids door het speeltuintje en de toernooien die georganiseerd werden.
    Het eten op donderdag is altijd erg leuk, muziek vonden we wat te hard staan.

Sébastien, Eigenaar, 04-08-2022

Thank you very much Tijs for your review.

• 9Peter02-08-2022

Kleinschalige, gezellige camping

Leuke camping in een rustige omgeving, waar het er gemoedelijk aan toegaat.

Sébastien, Eigenaar, 04-08-2022

Thank you Peter to take time to write your review about our camping.

• 9Frans01-07-2022

Goede & fijne vakantie gehad

We hadden de chalet (Ibiza) op plek 47, dit was een mooie en nette chalet op een prima locatie. In de ochtend hadden we de zon en vroeg in middag kwamen we in de schaduw, dit vonden we prima en was op ons verzoek. Wij hadden onze hond bij ons en voor hem was het daar een waar paradijs. Achter ons chalet een bos en op de camping een riviertje waar die in kon zwemmen en dan ook nog een groot veld waar hij kon ballen. Overigens is het riviertje niet diep genoeg zodat wij erin konden zwemmen, maar dat vond ik geen probleem.

We hebben regelmatig gebruik van de broodjes-service en de snackbar, deze beveel ik ook aan !!!! Prima kwaliteit voor een goede prijs.

Wij hebben veel dagtrips gedaan en de camping ligt mooi centraal in de Dordogne om dit te doen, maar we hebben ook elke dag in het zwembad gelegen en de bedjes bij het zwembad zijn top. Volgens mij waren ze gloednieuw.

De 4g dekking niet overal even goed is, maar dat maakt de wifi ruimschoots goed. De 1 euro per dag per apparaat is het wat mij betreft zeker waard.

Dan de gastheer & gastvrouw, Sebastien en Stephanie heb nog nooit zulke harde werkers, gastvrije en behulpzame mensen ontmoet, het zijn in 1 woord: Toppers!!!

Sebastian & Stephanie nogmaals bedankt voor deze super fijne vakantie en wil zeggen ga zo door en als we ooit in de buurt zijn komen we zeker langs.

Sébastien, Eigenaar, 26-07-2022

Thank you very muche Frans for your great review. Your compliments are the reward of our work.

• 9Frans26-06-2022

Goede en fijne camping

Een goede en fijne camping, welke centraal in de Dordogne ligt. Waarbij de gastheer en gastvrouw in 1 woord Toppers zijn. Heb nog nooit zulke harde werkers en behulpzame mensen ontmoet.

Wij hadden chalet 47, welke alleen in de ochtend in de volle zon lag. Wij vonden dat prima want daar hadden wij om gevraagd (Schaduwplek ivm hond). De auto stond ook op je plekje en dan was er nog ruimte over.

Van de broodjes-service en snackbar hebben veelvuldig gebruik gemaakt en deze beveel van harte aan !!! Een prima prijs-kwaliteit verhouding en het heerlijke eten in de snackbar wordt met veel liefde klaargemaakt.

De bedjes bij het zwembad zijn prima, volgens mij waren ze gloednieuw.

De Wifi op de camping is prima, heb hier meerdere dagen van gebruik gemaakt en geen enkel probleem gehad.

Het riviertje was diep genoeg voor ons hondje om te zwemmen, maar wij kunnen er niet in zwemmen. Maar dat maakt het verwarmde zwembad ruimschoots goed.

• 9Eetgelegenheden

Sébastien, Eigenaar, 04-08-2022

Thank you very much Frans, It was a pleasure to receive you and your family in The Douzou.

• 8Bianca15-09-2020

Super 😀

Dank voor alles, het was super 😀 We komen zeker nog een terug naar jullie prachtige camping. Zo mooi gelegen en vanalles in de omgeving te zien.

Sébastien et Stéphanie, Président, 27-09-2020

Thank you very much Bianca and Marco for your great review. With a great pleasure to see you again at the Douzou.

• 9Edwin & Daphne16-08-2020

favoriete camping

voor de 5e keer geweest en gaan 2021 weer terug. eigenaren doen vreselijk goed hun best om het naar de zin te maken.

• 8Staat v/h sanitair

Sébastien et Stéphanie, Président, 19-08-2020

Thank you very much Daphne and Edwin for your opinion and for coming back every year to the Douzou. See you soon in 2021.

Camping Dordogne Le Douzou info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar