Camping Dordogne Le Douzou

Camping Dordogne Le Douzou
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Dordogne Le Douzou voor je op een rij gezet:

111 reviews over Camping Dordogne Le Douzou in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Wij komen zeker weten terug!

Nienke Tra
6-7-2018

Wat moeten mensen echt weten voordat ze hier naartoe gaan?

Gewoon echt een fantastische camping! Wij zaten in een stacaravan van 1 jaar oud. Ruim, mooi, schoon en voor ons zoontje van 1 jaar oud een heerlijk campingbedje met dik matrasje. En ook de hond (was ook heel welkom) heeft het heerlijk gehad. Heeft elke dag lekker gezwommen in het riviertje.

Maar ook de kampeerplekken waren ontzettend mooi, ruim opgezet met voldoende privacy en goed onderhouden (zelf 30 jaar gekampeerd).

Iedere dag is er vers brood van de bakker en de zwembaden en omliggend terrein wordt goed bijgehouden.

En in de omgeving van de camping is ontzettend veel te doen, kastelen, prachtige tuinen, mooie dorpjes, heerlijke markten... wij komen 100% zeker weer terug!!!

Sébastien et Stéphanie, Président, 9-7-2018
Thank you very much Nienke, Sjir, Luc and Gus. You're a very nice family. We hope to see you again in the Douzou. ;-)

Na 6 jaar terug met kids en opnieuw weer Top!

Angelique Ligtermoet
10-5-2018

Gezellige charmante terrassencamping met schaduwplekken en stacaravans. Mooi onderhouden en schoon terrein. Fijn zwembad, supergroot trampoline en voetbaldoeltjes allemaal overzichtelijk op 1 veld. Onze kids waren er niet weg te slaan. Prachtige omgeving!! De grotten zijn echt een aanrader, ook met oudere kids.

Warm ontvangst en gastvrijheid. Echt een aanrader!!

Sébastien et Stéphanie, Président, 11-5-2018
Thank you very much angélique. See you soon with your family at the Douzou.

de moeite

guido
8-3-2018

super aangenaam en de keuken was top enkel béb met ontbijt en ja je kon overal in de omgeving iets leuks vinden ,fietsen ne-bike met hondenkar petit basset griffon vendeen ,hij vond het ook super !

EEn aanrader

Ben &Maggy Wijnberg
    29-11-2017

The crew was behulpzaam en erg vriendelijk, je voelt je er direct thuis. Wifi beperkt op de camping, maar prima in het restaurant
    Sébastien et Stéphanie, Président, 2-12-2017
    Thank you Ben and Maggy. We're happy to see you enjoyed your stay at the Douzou.

Klein maar gezellig en compleet fijn!

Fam. Goedhart
    20-9-2017

Fantastische camping gerund door spontaan en vooral meedenkend stel! Stephanie en sebastian. De plekken zijn groot en schaduwrijk en vooral niet hutje mutje. Leuke speelse indeling met vooraan alle activiteiten en bij de plekken rust. De activiteiten zijn erg leuk voor de kinderen. Elske deed de animatie fantastisch!Sochtends hardlopen is erg gezellig in topomgeving!

De zwembaden zijn niet groot maar prima voor deze camping. Het riviertje met de gratis kano's is een echte plus!

Je kan er simpel eten en wat drinken. Sanitair voldoed maar wat verouderd en bij drukte is er helaas weinig water meer om onder te staan en af te spoelen. Maar dat mocht de pret niet bederven. Samenvattend: prachtcamping, rustig, leuk voor de kids en met eigenaren die met liefde en service de camping runnen! Fam. Goedhart/boncoeur

Sébastien et Stéphanie, Président, 21-9-2017
    Thank you, we will try ton increase the water pressure for next season in the sanitary

Heerlijke vakantie

Familie van Haperen
    13-9-2017

Leuke familie camping. Niet te klein maar precies goed. Kinderen hadden gelijk veel vriendjes. Leuke animatie. Fijne campingplek (met genoeg schaduw en zon). Veel te doen en te zien in de omgeving. Aanrader!!
    Sébastien et Stéphanie, Président, 15-9-2017
    Thank you famly Van Haperen, maybe see you next again.

Ouderwets kamperen net buiten het drukke gedeelte van de dordogne. Lekker kleinschalig lieve eigenaren fijn voor de kids. Met tieners iets minder spannend!

Ondanks het weer hebben wij genoten!!

Sébastien et Stéphanie, Président, 11-9-2017
    Thank you for your commentary. We will install a better wifi for the next year.

Geweldige camping !

Familie Boeckx-Van Thielen
    3-9-2017

We verbleven reeds meermaals op campings in Frankrijk. Vooral de kleinschaligheid en de mooie ligging van le Douzou spraken ons onmiddellijk aan. Het onthaal door Stéphanie en Sébastien was enorm vriendelijk. Geen enkel verzoek of vraag van ons was teveel. De bungalow was niet erg groot maar zeer netjes en gerieflijk ingericht. Er was geen airconditioning aanwezig maar dit bleek niet nodig door de frisse nachten...Onze kinderen hadden direct vriendjes op de camping. Ook in de buurt is er enorm veel te beleven : burchten, tuinen en prehistorische grotten, gezellige dorpjes... Kortom, voor onze kinderen en voor onszelf was dit een ZALIGE vakantie !!!
    Sébastien et Stéphanie, Président, 6-9-2017
    Merci Tom et An pour cette excellente note, nous gardons un excellent souvenir de votre passage dans notre camping.

De gehuurde tent was super! Prijs/kwaliteit dik in orde. De camping plaatsen zijn ruim, mooi aangelegd met voldoende privacy.

Leuke activiteiten voor als je mee wilt doen; hoeft niet. Met name Nederlanders, Fransen en Belgen op de camping. Voldoende kinderen om mee te spelen voor onze dochter.

Jammer dat het weer wat tegen viel.

Sébastien et Stéphanie, Président, 25-8-2017
    Thank you for your commentary. Maybe see you again.

Heerlijke familie camping

Fam. v.d. Kroft
    19-8-2017

De sfeer op Le Douzou is geweldig. De eigenaren werken keihard om het je naar de zin te maken. Dat begint al bij het internet contact bij de boeking. Wij hebben 2 weken genoten van onze stacaravan. Alleen de bedden vonden we minder maar dat is heel persoonlijk. De volgende keer komen we liever met eigen caravan terug om te genieten van de grote schaduwplekken. Onze kinderen van 8, 13 en 16 hebben nog nooit zo snel aansluiting gevonden met andere Nederlands kinderen. Echt een super sfeertje. Als je bent uitgekeken op alle schreeuw campings en je zoekt een echt campingsfeertje is deze camping een aanrader!
    Sébastien et Stéphanie, Président, 22-8-2017
    Thank you very much. Maybe see you next year in the Douzou.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Dordogne Le Douzou in Bouzic (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Dordogne Le Douzou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Dordogne Le Douzou scoort een 9.52 uit 10 op basis van 295 reviews.