Sorteren

Reviews over Bouzic (Dordogne)

Klein dorpje

Fam. v.d. Kroft
    19-8-2017

Bouzic is vooral leuk als ze de wekelijkse dorpspicknick houden. Het schijnt dat zij de eerste zijn in de streek die hiermee zijn begonnen. Je krijgt een tafel, banken, bestek etc ter beschikking die je na het eten inlevert. Daarna kun je zelf gaan winkelen bij de overdekte markt voor salade, friet, vlees wat je zelf kunt bbq'en of kant en klare kip. Ook veel streekproducten kun je kopen. Wij vonden dit superleuk. Zo verdienen de lokale boeren rechtstreeks en wij hebben hier bvb de lekkerste meloen ooit gegeten. Aanrader om te gaan doen.

21-2-2017

Vooral rust. Gemoedelijk.

Mooie plek

mvdhoeven75
    2-8-2015

Iedere dinsdag is er een eet feest waar je zelf vlees kan kopen en daarna op de bbq kan klaarmaken, met salades en patat of gegrilde kip, fruit, honing en ze verkopen daar de lekkerste aardbeien van de hele wereld! En daarna gezellig tussen de Fransen het opeten.

Rustieke omgeving

Sasja Wemmenhove
    17-8-2014

De dorpsbarbeque is een leuke ervaring.

Bouzic (Dordogne) scoort een 8,9 uit 10, op basis van 85 reviews