Bouzic (Dordogne)

We hebben een aantal aanbieders voor Bouzic (Dordogne) voor je op een rij gezet:

Reviews over Bouzic (Dordogne)

Heerlijk ontspannen vakantie vieren!

Oosterwijk,
    2-10-2018

Mooie ruime plekken, veel te doen voor de kinderen en de omgeving is prachtig.

We komen hier zeker nog eens terug.

Sébastien et Stéphanie, Président, 16-10-2018
    Thank you very much for giving us your trust. We will welcome you again with pleasure.

Misschien volgend jaar gewoon weer!!!

Familie Hoek,
    18-8-2018

Lekker hardlopen door de bossen met de eigenaren van de camping, ruime plekken, schoon sanitair, verwarmd zwembad, heel veel andere kinderen (vriendjes zijn zo gemaakt), veel leuke uitjes in de regio, en zeer betrokken en gastvrije eigenaars van de camping. Wij hebben 2 top weken gehad. Wij gaan nooit 2x naar dezelfde camping maar volgend jaar misschien wel weer naar Le Douzou.

Sébastien et Stéphanie, Président, 25-8-2018
    Thank you very much Petra and Willem. Maybe see you a next time for new running in Dordogne.

Gemoedelijke kindvriendelijke rustige camping!

Familie M,
    16-8-2018

- Gemoedelijke rustige kindvriendelijke camping. Heel veel kindjes in de leeftijd van 0-16 jaar Er komen bijna alleen maar gezinnen.

- Heel vriendelijke eigenaren die zelfs de moeite doen om een woordje Nederlands te praten!

- Animatie Nederlands; er werden leuke dingen georganiseerd

- Eén keer per week organiseren de eigenaren een avond met eten waarop je kunt inschrijven. Erg gezellig en lekker!

- Veel te doen in de omgeving; kastelen, grotten, leuke dorpjes, klimparken en natuurlijk varen op een kano over de Dordorgne

- Voor de kinderen zijn er twee zwembaden; heerlijk vertoeven. Enig min puntje is dat er weinig stoelen zijn om te liggen als het wat drukker is bij het kleine zwembad.

- De kinderen hebben uren plezier met beestje vangen in het riviertje dat door de camping stroomt. Ze kunnen er ook (met ouders) een kort tochtje op het riviertje varen met de kano's die er liggen.

- Iedere morgen vers brood dat je kunt bestellen!

Sébastien et Stéphanie, Président, 18-8-2018
    Thank you very much for your commentary. Maybe a next time at the Douzou.

aanrader voor gezinsvakantie!

Simon,
    14-8-2018

de ruimte, de sfeer, de gastvrijheid van de campingeigenaren, speelmogelijkheden voor kinderen tot een jaar of 14, de vele vriendjes en vriendinnetjes voor one kinderen droegen bij aan een hele fijne vakantieweek. Er is in de omgeving veel te zien en te doen.

Sébastien et Stéphanie, Président, 15-8-2018
    Merci Simon d'avoir apprécié l'état d'esprit du Douzou et la beauté de la Dordogne. A bientôt.

Top camping - we komen volgend jaar weer !

De Loose - De Backer,
    30-7-2018

De eigenaars runnen de camping met hart en ziel. Heel mooie, ruime plekken voor de caravan. Kinderen kunnen gratis kajak gebruiken die aan de rivier ligt, mooi en proper zwembad en apart kinderzwembad, beide verwarmd en met een hek rondom voor de jonge kinderen. Onze dochter van 6 heeft hier 2 prachtige weken beleefd en we komen volgend jaar zeker en vast terug. Mooie speeltuin en nieuwe trampoline voor de kinderen. Animatie van Laura was ook ideaal voor de kleinste kinderen. Prijs kwaliteit een 10/10.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Bouzic (Dordogne) scoort een 8,3 uit 10, op basis van 85 reviews