Niederbronn-les-Bains (Bas-Rhin)

We hebben een aantal aanbieders voor Niederbronn-les-Bains (Bas-Rhin) voor je op een rij gezet:

Neckermann

Reviews over Niederbronn-les-Bains (Bas-Rhin)

Fantastisch leuk stadje, heerlijk wandelen.

Familie Deckers,
    13-9-2017

Zeer veel te zien op een paar vierkante meter vind je veel cultuur ,winkels en zelfs een casino. Gezellig plein en wandelen langs het beekje. Alles op loopafstand te beleven en te zien.

Omgeving veel groen en natuur is er prachtig.

Gereisd met partner in september 2017

Wat een leuke plaats!

j.oskam46,
    11-8-2015

Wisten wij veel van tevoren! Maar Niederbronn is een levendig plaatsje met mooie plekjes en aardig wat activiteiten. Een avondmarkt op de laatste zaterdag van juli; fanfareconcerten, een kinderfestival begin augustus. Allemaal even relaxed. En aan restaurants is er zeker geen tekort. De camping en het zwembad dragen ook hun steentje bij. En vanwege het 75-jarig bestaan van de plaatselijke voetbalclub werd de kerkdienst op het voetbalveld gehouden, voor open doel. Mijn lieve vrouw zat op de strafschopstip.

Gereisd met partner in juli 2015

Mooi verzorgd dorp, toeristisch maar niet overvol

Hanna ,
    23-8-2014

Mooi verzorgd dorp, toeristisch maar niet overvol. Veel verzorgd openbaar groen, groot casino, prima VVV, zeer mooi aangelegde midgetgolf in het centrum van het dorp, mooi zwembad, archeologisch museum, veel hotels en een ruïne van een Romeins badhuis.

Gereisd met partner in augustus 2014

Aardig plaatsje

figee_1,
    23-7-2013

Je bent in dit plaatsje en z'n omgeving gauw uitgekeken.Na 5 dagen rondrijden heb je het wel gezien.Bosrijke omgeving, doodstille dorpjes met veel vakwerkhuizen en prachtige bloembakken.Franstalig, weinig mensen spreken Duits of Engels.Bezoek aan Straatsburg is een aanrader. Voor de liefhebbers: uitstekende witte wijn

Gereisd met partner in juli 2013

Verzorgd stadje

Gerrie,
    29-10-2011

Niederbronn-les-Bains was voor ons de plek waar wij een paar dagen verbleven in Hotel Majestic, en ons diner hadden in Hotel du Parc van dezelfde eigenaar. Wij vonden Niederbronn een verzorgd plaatsje, met vrolijke bloembakken vooral langs het riviertje de Falkenstein. De fonteinen in het hart van de plaats maakten een rijke indruk. En wat heerlijk dat je daar nog een kerk kunt bezoeken die ook gewoon open is. Even een wandeling naar boven, en je vindt een mooie sfeervolle oude begraafplaats, maar daar moet je natuurlijk wel van houden.!

Gereisd met partner in oktober 2011
Niederbronn-les-Bains (Bas-Rhin) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 51 reviews