Dieffenthal

We hebben een aantal aanbieders voor Dieffenthal voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Dieffenthal voor je op een rij gezet:

Reviews over Dieffenthal

Fijn verblijf op mooie camping.

Ed van Drumpt,
    5-8-2018

Mooie camping met ruime plekken.

Prachtig zwembad en goed sanitair.

Gereisd met partner in juli 2018

OK, maar neem geen halfpension...

Fam. Heirbaut,
    24-7-2017

Het hotel is goed en rustig gelegen nabij Selestat tussen Colmar en Straatsburg. De kamers zijn mooi (bed van 140cm misschien wat smal voor 2 oudere tieners).

Het ontbijt is ook OK, maar bij het diner wringt het schoentje. De meeste gasten verblijven hier maar enkele nachten en nemen kamer en ontbijt, maar wij verbleven een week en namen halfpension. Afhankelijk van het aantal gasten volgen de gerechten elkaar snel op. De weinige gasten die halfpension hadden genomen kregen gerechten voorgeschoteld die de andere gasten nooit kregen en/of bestelden: choucroute, uitgekookt vlees, bouillie, presskopf, baba au rhum, taart die 's morgens aan het ontbijt stond... Dit diner werd niet geaffichieerd en de vriendelijke ober was moeilijk te begrijpen (we spreken nochtans goed frans). Na enkele dagen vroegen we als dessert telkens 3 bolletjes ijs (naar keuze). Een beetje spijtig, want je kon hier volgens ons wel goed eten!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Rustige plek in de Elzas.

Henk,
    2-8-2016

Dorp Dieffenthal heeft niets te bieden. Hotel is gewoon goed geen opsmuk.kamer schoon incl de badkamer. Klagen is gemakkelijk. Ontbijt goed, Diner gaat rustig aan als er veel gasten zijn. Biertje in de wijnstube doen is lastig als er personeel en geen bier is.

Gereisd met partner in juli 2016

Viel zeer goed mee

koi1206,
    17-7-2015

Ontbijt ruim voldoende. Prijs kwaliteit zeker in orde. Rustig gelegen. Vriendelijk personeel

Gereisd met vrienden in oktober 2014

Zoals de Elzas hoort te zijn... een aanrader !

Hilde Massant,
    5-8-2014

Heel authentiek hotel in echte Elzas-stijl. Mijn man en ik zijn gek op die authenticiteit maar bij anderen kan het misschien als "ouderwets" overkomen. De kamer was gerenoveerd, netjes en met groot balkon. Ontbijt en diner waren superlekker en meer dan voldoende! Heel vriendelijk personeel dat graag een woordje uitleg verschaft. Prachtige omgeving - voor wie van rust en prachtige natuur houdt.

Gereisd met partner in juli 2014
Dieffenthal scoort een 7 uit 10, op basis van 5 reviews