Finland

Reviews over accommodaties in Finland

Geweldig

Fam klaver,
    29-12-2018

Een mooi appartement. 4 appartementen aan elkaar geschakeld onder 1 dak, maar daar merk je niets van. Netjes en schoon huisje met goede bedden en een sauna. Het huisje heeft alles wat je nodig hebt. Wij hebben gebruik gemaakt van de faciliteiten van het nabij gelegen hotel. Het hotel ligt dichtbij, wij moesten 5 min lopen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Fantastische familie vakantie geweest.

Anny Ballering,
    28-2-2018

Deze reis is super georganiseerd. Splinter nieuwe appartementen met volledige keuken, goede harde bedden, douche met wasmachine en sauna en toilet, ook nog een apart toilet.

De geboekte activiteiten werden tot in de puntjes verzorgd.

Warme kleding werd ter beschikking gesteld.

Aanrader !!!

Gereisd met vrienden in december 2017

Leuk basic hotel in het centrum van Levi

Joyce,
    3-4-2017

De kamers zijn leuk ingericht, de bedden zijn goed. Leuke extra op de kamer is de mini sauna in de badkamer. Heel leuk als je na een lange dag in de kou terug in het hotel komt.

Het ontbijt is goed, je hebt veel keuze en kan kiezen voor een gezond ontbijt (granen, vers fruit, havermout) of een Engels ontbijt (worst, spek, bonen).

Het avondeten was niet zo lekker. Weinig keuze en weinig smaak.

Het hotel heeft een leuke bar waar je gezellige avonden kan hebben met Yari, de barman.

Gereisd met partner in februari 2017

Vakantie woningen Saarsiselka voor Laps winterlol

Paul,
    16-3-2017

De vakantiewoningen die via bv buroscanbrit zijn te boeken zijn echt een aanrader voor veel winterplezier in Lapland.

Saarsiselka heeft verschillende restaurants van uiteenlopende kwaliteit.

De excursies in de omgeving zoals Huskytocht of Snowmobil rijden maken het erg leuk voor jong en oud.

Gereisd met partner in maart 2017

Super!

Nadia,
    27-1-2017

Echt een heerlijk appartement. Balkon met uitzicht op de piste, open haard, eigen sauna, comfortabele bedden, schoon sanitair en een goed uitgeruste keuken. We kunnen over deze hele vakantie niks negatiefs bedenken!

Levi is een leuk stadje met goede restaurants en leuke winkeltjes. Supermarkten zijn prima en alles is op loopafstand.

Mooie wandelingen in de buurt gemaakt en leuke excursies gedaan. Ook de pistes zijn goed. Het is niet wintersporten zoals in Oostenrijk, maar er is zoveel meer te doen hier, en dat maakt alles goed.

Gereisd met partner in januari 2017