We hebben een aantal aanbieders voor Davao voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Davao voor je op een rij gezet:

Reviews over Davao

Een goed schoon Resort. Lekker eten. Fijn strand.

Constant en Ida,
    29-3-2018

Op dit resort 21 dagen verbleven. Het is er erg rustig en als je voor rust komt is het geweldig. Het resort ligt op het eiland Samal en dus net buiten de hectiek van Davao. De service is er geweldig. Fijn strand dat overdekt is dus je wordt niet levend verbrand. Het eten is smakelijk en zeer goed bereid. Dit gedeelte van de Filipijnen is niet toeristisch. Als we nog een keer naar Davoa gaan dan zullen we zeker terug gaan naar Paradise Island.

Gereisd met partner in maart 2018

Fijn en rustig hotel

Theo,
    11-12-2017

Mooi rustig en fijn hotel. Geen kinderanimatie. Lekker zwembad met lichtzout water. Bar/restaurant is gesloten om 22.00 uur vanwege de strenge regels in Davao City. Goede uitvalsbasis om Davao te ontdekken. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Keurig personeel.

Gereisd met partner in december 2016

Fantastische hotel.

j.nieboer,
    29-8-2010

Hotel is zeer goed,niet modern,maar alles is netjes.Personeel is is zeer vriendelijk.OOk als trouwlokatie is dit hotel zeer goed uitgerust.Omgeving is fantastisch.Met taxi zeer snel in centrum.

Gereisd alleenreizend in juli 2010

Ik ben

Jennifer,
    3-5-2009

Ik ben en keer met mij ouders daar heen geweest. En ik vondt. Dat er weining Ententiament was daar bij Pardise Island Park & Beach Resort. Maar voor de rest vondt ik het prima.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

centraal gelegen vriendelijk personeel goede kamers met

gert meeuwssen,
    31-5-2007

centraal gelegen

vriendelijk personeel

goede prijs/kwaliteitverhouding

nette kamers met goede bedden

Gereisd met partner in april 2007
Davao scoort een 4,2 uit 10, op basis van 5 reviews