Davao

We hebben een aantal aanbieders voor Davao voor je op een rij gezet:

Reviews over Davao

• 7Christien ramaker10-11-2018

Volgend jaar weer als het financieel lukt

Het was fantastisch daar nog nooit ver weg geweest en dit was de eerste reis maar wat mooi en vriendelijke mensen en wat je zeker r moet weten haha niet roken op straat nergens mag het daar en staan flinke boetes op als je voor rust en oog verblindend paradijs met veel rots formaties en mooie plekken om te duiken en secret places met mooie watervallen en kraak helder water waar je tot op de bodem kan kijken

• 8Sfeer in stad
    • 6Stranden

Alleen gereisd in september 2017

• 1Constant Heller07-03-2018

Never again

We booked the luxery room but when we arrived we got a standard room. For 4 weeks it was not acceptable. We asked what they wiil do to help us but there was no solution. We complained but no help at all. Even the pool we had to pay. Realy disapointing. They will never see us again. We transfered to an other hotel.

• 1Sfeer in stad
    • 1Omgeving
    • 5Zorg voor natuur
    • 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 1Stranden

Gereisd met partner in maart 2018

• 8wilco Schoonvelde15-09-2014

Mooie stad met vele gezichten

De stad davao is opzich een bezoek waard alleen moet je wel weten waar je moet zijn. Er zijn verschillende mooie parken te vinden en het Samal Eiland is op 15 minute varen. In de stad zelf zijn alle verschillende hotels met dieverse steren te vinden. Uitgaan is er goed maar ook dan moet je als westerling goed op je spullen passen. Ook dan moet je wel weten waar je moet zijn. Dus iemand die de stad goed kent is geen overbodige luxe. Men spreekt er engels. Maar je valt erg op als westerling.

• 9Sfeer in stad
    • 7Stranden

Gereisd met partner in september 2014

• 9Eveline Haasjes13-08-2010

Waanzinnig mooie plek!!

We zijn in 2008 hier geweest op bezoek bij familie van een vriend van ons. Wij zaten dus niet in het toerisme. Overigens in Davao totaal niet toeristisch. Het is een prachtige stad, heel bijzonder. Waanzinnig mooie natuur, je loopt hier zo de jungle in (wel met gids). Aanraders: Phillippine eagle centre, Crocodile Farm, en de grootste aanrader is toch wel Samal Islands, hier kun je prachtig duiken en snorkelen. Prachtig onaangetast koraal. Verder kun je je echt goed vermaken in de mooie shoppingmalls.

• 9Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 9Cultuur
    • 10Stranden

Gereisd met vrienden in mei 2008

• 8Australian21-02-2009

Fast developing and easygoing

Davoa is safe, with a mayor who ensures that most of the city is pretty clean - an achievement for the densely populated urban parts of the Philippines.

The island of Samal is easy to reach: it's pleasant for a day trip but you can also stay there.

• 8Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn