Mindanao

We hebben een aantal aanbieders voor Mindanao voor je op een rij gezet:

vakanties Mindanao

We hebben een aantal aanbieders voor Mindanao voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Mindanao

Een goed schoon Resort. Lekker eten. Fijn strand.

Constant en Ida,
    29-3-2018

Op dit resort 21 dagen verbleven. Het is er erg rustig en als je voor rust komt is het geweldig. Het resort ligt op het eiland Samal en dus net buiten de hectiek van Davao. De service is er geweldig. Fijn strand dat overdekt is dus je wordt niet levend verbrand. Het eten is smakelijk en zeer goed bereid. Dit gedeelte van de Filipijnen is niet toeristisch. Als we nog een keer naar Davoa gaan dan zullen we zeker terug gaan naar Paradise Island.

Gereisd met partner in maart 2018

Fijn en rustig hotel

Theo,
    11-12-2017

Mooi rustig en fijn hotel. Geen kinderanimatie. Lekker zwembad met lichtzout water. Bar/restaurant is gesloten om 22.00 uur vanwege de strenge regels in Davao City. Goede uitvalsbasis om Davao te ontdekken. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Keurig personeel.

Gereisd met partner in december 2016

we komen daar al jaren !

For us it,s the best,
    5-8-2015

de prijs is al jaren hetzelfde , 900 peso = 18 euro , en als je zo als wij 'n paar weken blijft , krijg je korting . de kamer wordt iedere dag verschoond , lakens , handdoeken etc . het is 10 min. lopen naar het centrum [ maar iedereen gaat met yeepkny ] 10 peso . maar ook naast Elena zijn er genoeg eetzaken . yolliby , mc.donalds , en philipp.eetzaakjes . wij komen er al jaren ! gaan dus dit jaar weer . alleen je kan niet online reserveren . loopt gewoon naar binnen en er is altijd plaats .

Gereisd met partner in augustus 2013

Ga er steeds weer terug

Anton,
    27-5-2011

Elena Tower Inn , als we binnenkomen herkennen ze ons al !

We gaan naar Iligan City omdat mijn echtgenote daar vandaan komt , dus familiebezoek , het is geen toeristenplaats .

Voor weinig geld een goede kamer . dichtbij centrum en naast

diverse eetgelegenheden .

John van de receptie weet je alles te vertellen over de omgeving

en waar je moet zijn voor e.e.a.

Er zijn wel mooie zwembaden in de omgeving waar je ook drinken

en eten kan bestellen ,

hoewel de mensen daar alles meebrengen .

Gereisd met partner in februari 2011

Fantastische hotel.

j.nieboer,
    29-8-2010

Hotel is zeer goed,niet modern,maar alles is netjes.Personeel is is zeer vriendelijk.OOk als trouwlokatie is dit hotel zeer goed uitgerust.Omgeving is fantastisch.Met taxi zeer snel in centrum.

Gereisd alleenreizend in juli 2010