vakanties Filipijnen

Reviews over accommodaties in Filipijnen

Genoten!

Joëlle,
    20-4-2018

Ik heb samen met mijn vriendinnen heerlijk genoten bij Coco Beach! Er zijn veel verschillende eettentjes, voor ieder wat wils. We verbleven in een idealistisch huisje, waarbij je wel rekening moet houden dat een hoop insecten binnen zijn. Gelukkig is er wel een goede klamboe.

Het personeel is mega vriendelijk! 's Avonds het bootje pakken naar het dorpje verderop is een aanrader om gezellig te eten, maar qua uitgaan is zijn het voornamelijk stripclubs.

Kortom, wij hebben enorm genoten hier!

Super duikvakantie!

Willy Remmers en Debbie Lamers,
    29-12-2017

We hebben een geweldige tijd gehad in het Magic Island Dive Resort.

Alles top geregeld. Eten super, bungalows mooi. We gingen voor het kleinschalige en dat was het. Persoonlijke aandacht van het personeel en eigenaren Ari en Desiree was de normaalste zaak van de wereld. Men kende je naam de eerste dag al.

We hebben hele mooie duiken gemaakt. De bootduiken met duikgids Rowena waren te gek. Het huisrif was schitterend. Hopelijk houdt men het mooi.

Nadeel en tip voor de toekomst is om geen 'mandarijn-'/nachtduiken te maken bij te laag water. Je kunt dan niet uit het water komen zonder het koraal te beschadigen. Hadden we dit vooraf geweten, dan hadden we deze duik niet gemaakt.

Geweldige 3 weken op dit schitterende resort.

Cees Sep,
    27-5-2017

We hebben 3 weken kunnen genieten. Zeer persoonlijke benadering, altijd vriendelijk en alles staat in het teken van het ons naar de zin maken. Erg mooi aangelegd resort rondom het zwembad. Oase van rust.

Comfortabele kamer met goed werkende airco, koelkast en goede bedden.

Nette badkamer met toilet.

Prima compleet ontbijt in een combinatie van westerse en oosterse gerechten. Er is voor ieder wat wils. Speciaal aan te bevelen is Sally's Egg station. Sally bakt elk ei in samenstelling zoals u wenst direct en serveert het op tafel.

Zeker aan te raden zijn de massages (zowel op het resort als op het strand). Beide zijn prima. Op het resort is wat comfortabeler en kan op elk moment.

Erg goed restaurant waar wij erg vaak hebben gegeten (zowel lunch als diner). verschillende keren andere restaurants uitgeprobeerd echter iedere keer kwamen we tot de conclusie dat Oasis beter was!!!

De duikschool is goed georganiseerd. Ook hier wordt alles voor jegeregeld; opzetten van de set, sjouwen van de spullen van en naar de boot, wisselen op de boot, aan boord helpen etc.

Erg goede Divemaster (Jaguar is the Best!!!) die echt alles ziet varierend van een zeepaardje van een halve cm groot, heel veel naaktslakjes op de gekste plaatsen tot een grote school baracuda's die naar ons toe kwamen en een whaleshark.

Tot slot (als goede Nederlander) iets over de kosten.

Wij hebben echt nergens naar gekeken en gegeten en gedronken wat we wilde. Ondanks dat viel ons de eindafrekening erg mee.

Voor zover wij konden beoordelen liggen de prijzen op een vergelijkbaar niveau als de andere restaurants in de omgeving. Ja, als je ergens in het binnenland bij een lokaal restaurantje wat besteld, dan ben je goedkoper uit, maar de kwaliteit is dan ook niet vergelijkbaar.

Overall een geweldig resort waar wij zeker naar terug gaan!

Top Oasis, blijf dit zo volhouden.

Blijft een fijne plek

MaschaG,
    4-2-2016

Na 6 jaar terug naar Magic Island. De kamer (bij het zwembad) was ruim en schoon, de badkamer is (piep)klein. Het resort ziet er verder nog super uit, onderhoud is uitstekend!

Het publiek was anders, maar wel gezellig. Personeel weer super en sfeer relaxed.

Eten prima en drankjes lekker. Wijn en cocktails niet goedkoop, San Miguel bier wel. Tip: boek LO, HP is duur als je niet iedere avond 3 gangen a la carte eet of vegetariër bent.

Klein en fijn duikcentrum, goed materiaal en crew. Mooie duiken maar volgens ons toch minder vis en meer beschadigd koraal, maar nog steeds prachtige dingen onderwater gezien.

Moalboal is enorm gegroeid, er is een McDonalds, volgens ons geen verbetering en helaas iedere avond Bingo.

Paradijs

Malou,
    18-3-2015

Wij hebben vier dagen genoten van Atmosphere.

Het resort is super mooi aangelegd met zeer ruime en luxe kamers. Het personeel is ontzettend vriendelijk en het eten in het restaurant is goed.