• Type accommodatie

Reviews over Torquay

Verrassende plek!!

H Slegers
    1-8-2018

Mooi rustig Engels kustplaatsje! Wij zijn hier enkele dagen in een b&b verbleven en hebben enorm genoten! De Engelse kust heeft ons enorm en positief verrast!

Rustig stranje, leuke bars en restaurants, leuke boulevard om te wandelen en geen massa toerisme!

Aanrader zijn de Italiaan in het oude centrum en drink daarna eens een lekkere pint in een typisch Engelse pub!

Badplaats ?

ronwille
    20-9-2014

Gezien het grote verschil tussen eb en Vloed, kun je niet echt lekker op het strand liggen. Er wel een zandstrandje, maar dit verdwijnt bij vloed onder water en er blijft dan alleen een hoge betonnen zeewering over om op te liggen.

Torquay scoort een 8,2 uit 10, op basis van 20 reviews