Torquay

We hebben een aantal aanbieders voor Torquay voor je op een rij gezet:

Reviews over Torquay

• 6bfk04-11-2012

mooie baai

de torbay is erg mooi maar torquay zelf vond ik iets minder leuk dan brixham aan de zuidkant baai

• 7Sfeer in stad
    • 6Uitgaanslevenn
    • 6Stranden

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 8djimmieetten14-08-2011

Erg sfeervol

Torquay, ik ben er dit jaar twee dagen geweest, en het waren er naar mijn mening veel te weinig! Er is zo veel te beleven in Torquay: overdag de stranden, 'savonds het centrum. Naast erg veel leuke tentjes zijn er ook een paar casino's te vinden, erg leuk natuurlijk! Verder is er een mooie omgeving waar leuke wandelingen gemaakt kunnen worden.

• 8Sfeer in stad
    • 9Cultuur

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 9Martijn07-09-2011

Leuk havenstadje

Prima tijd gehad in het zuiden van Engeland. Leuk stadje, leuke sfeer. Strand is niet veel bijzonders, maar het centrum en de haven zijn harstikke gezellig. Prachtige omgeving.

• 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in oktober 1985

• 8Tineke Tuijtelaars03-08-2007

Een gezellig stadje met veel winkeltjes en mooie gebouwen. Vlak aan het strand een heel mooi park!

• 6Cultuur

Gereisd met familie in juli 2007

• 9peter24-08-2007

Mooie stad aan de Engelse riviera, we waren er in juni en hadden 2 weken lekker en vaak zonnig weer. Veel te zien in de omgeving (het museum-dorp Cockington, Babacomb, Dartmoor national park, Brixham, enz.) Dorpjes doen enigszins zuideuropeaans aan vanwege de witgepleisterde muren. Volop pubs en bars aanwezig, vooral in de omgeving van de haven en de boulevard. Trekpleisters zijn verder het standbeeld van Agatha Christie (geboorteplaats) en het te bezoeken hotel uit de serie Fawlty Towers. Bezoek aan het (toeristische) Land's End, het uiterste zuidwestpuntje van Engeland aan te raden, evenals de vestingstad Plymouth. Wij hebben er een fantastische vakantie gehad

• 10Omgeving

Gereisd met vrienden in juni 2004

• 7Fenna Kalverda17-07-2007

een beetje vergane glorie er mag wel wat aan onderhoud gedaan worden

• 5Stranden

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 8Ans van Westerveld12-11-2008

Een aanrader!!!

Helaas zijn we maar 5 dagen in Torquya en omgeving geweest. Onder andere naar het Dartmoor Park, Plymouth, Kingswear etc. geweest. Mooie omgeving. Aardige mensen. Torquay zelf is ook erg leuk. Ligging is mooi. Ondanks slecht weeer voorspellingen toch regelmatig mooi weer (zon) gehad. Een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in september 2008

• 10KL84PD07-08-2013

Uniek stukje Engeland

Prachtig stukje engeland wat nog niet is ontdekt door het massatourisme. Prachtige stranden en een glooiend achterland. Dit in combinatie met het sub-tropische klimaat (dit is niet gelogen) maakt van torquay en devon een prachtige vakantiebestemming.

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 9Stranden

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Leo Geerlings19-09-2006

Geweldig. Eten in de pubs goed en goedkoop. Wij hadden ondaks eerdere berichten duurder verwacht. Alles mooi en vooral schoon. In het centrum heel veel openbare toiletten (gratis en schoon). We hadden gelukkig ook schitterend weer wat natuurlijk ook meetelt. We hebben veel gebruik gemaakt van de bus wat goed bevallen is. Torquay is zeker een aanrader.

• 9Cultuur

Gereisd met familie in augustus 2006

• 8H Slegers01-08-2018

Verrassende plek!!

Mooi rustig Engels kustplaatsje! Wij zijn hier enkele dagen in een b&b verbleven en hebben enorm genoten! De Engelse kust heeft ons enorm en positief verrast! Rustig stranje, leuke bars en restaurants, leuke boulevard om te wandelen en geen massa toerisme!

Aanrader zijn de Italiaan in het oude centrum en drink daarna eens een lekkere pint in een typisch Engelse pub!

• 8Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur