vakanties Torquay

Reviews over Torquay

Voor herhaling vatbaar!

Machelina,
    11-8-2018

Goede locatie. Uitstekende keuken. Uitstekende bediening.

Geweldige camping!!!

B. Pouw,
    9-10-2016

Adult camping; heel vriendelijk en gastvrij personeel; goed en goedkoop restaurant Poppies; gezellige pub Ole Hayloft Bar - veel entertainment; klein winkeltje; Thelma en Gordon ( eigenaars ) hechten aan persoonlijke en vriendelijk benadering; verhuur van 3 statics die, van alle gemakken zijn voorzien. Veel vaste gasten die jaar naar jaar terugkomen.

Prima Hotel

ronwille,
    20-9-2014

Gedateerd hotel dat zijn hoogtij dagen moet hebben gehad in de vorige eeuw. Het Toorak hotel is 1 van de 4 met elkaar verbonden hotels. Waren daar met een rondreis. Hadden een kamer op de 2e etage met uitzicht richting de baai. Trek vooral een ouder publiek en heeft nog de sfeer van een hotel uit de jaren 70/80. De kamer was schoon en ook op de badkamer viel niets aan te merken. Prima Ontbijt buffet en Dinner bestond uit 3 gangen met per gang een keuze uit 3 gerechten. Alles zeer smakelijk bereid. ( wie zegt dat de engelsen niet kunnen koken ?). iedere avond animatie in een van de vele zalen van de hotels en een mooi zwembad. Dicht bij de boulevard van Torquai. Ideaal voor een wandeling.

,,Schot in de roos,,

Erwin van den Broek,
    14-8-2013

Geweldig victoriaans huis uit de 17-de eeuw met prachtig uitzicht op zee.

De foto's van de aangelegde tuin op de website spreken voor zich. De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam. We verbleven in het appartement ,, Foxglove,, met een geweldig dakterras zodat we konden genieten van de zonsondergang. Ideaal als uitvalbasis om het prachtige Devon te verkennen. Iedereen zei vooraf:,, Engeland? Daar is het toch altijd slecht weer? Nou,in Zuid Engeland staan overal palmbomen, we hadden 18 dagen prachtig weer (27-35 graden) Geen wolkje gezien! Ook geen files en tolwegen trouwens. Links rijden gaat ook vanzelf.

Kortom een schot in de roos!!

Zeer prettige plek om er te verblijven

Frans Hulsbos,
    28-8-2012

Deze B&B is een garantie voor een zeer prettig verblijf, kamers zijn zeer schoon de eigenaren zeer vriendelijk en altijd bereid om je te woord te staan. Eten is er meer dan genoeg en er wordt altijd gevraagd of je nog meer wenst. Al met al een aanrader!! Wifi is gratis.

Torquay scoort een 8 uit 10, op basis van 20 reviews