Gateshead

We hebben een aantal aanbieders voor Gateshead voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Gateshead voor je op een rij gezet:

Reviews over Gateshead

Geweldig hotel op een top locatie.

Marjon,
    17-5-2017

De service was echt zoals je verwacht van Hilton. Top dus.

Ligging was super. Brug over en je staat in hartje centrum.

Ontbijt was prima (mistte wel het geeikte plakje kaas).

De kamer was ruim en we hadden mooi zicht op de bruggen, ook gratis Wifi op de kamer(wel slecht bereik).

Minder vond ik de schimmel in de douche. Echt een ventilatieprobleem en iets wat verbeterd moet worden. Ook geen handoekservice bij het zwembad, wat het omslachtig maakt( handoek mee van de kamer, inleveren bij het zwembad en vervolgens housekeeping bellen voor een schone op de kamer).

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Prima hotel aan de Tyne

Henk-Jan van den Berg,
    18-5-2015

Het hotel ligt aan de rivier Tyne vlakbij The Millennium Brigde.

Prima kamers met zeer goede bedden. Er is een leuke hotelbar.

Het ontbijt is typisch Engels met spek, ei, worst en bonen in tomatensaus.

Gereisd met vrienden in mei 2015

Heerlijk hotel

Mark,
    15-1-2015

Dit hotel is echt fantastisch, Kamers erg ruim en lekker schoon. Ontbijt is super, maar dat is zowat elk engels ontbijt wel) Vanaf het hotel is het ongeveer 10 minuten lopen dan zit je hartje centrum.

Gereisd met vrienden in december 2014

Heerlijk hotel

A.D.,
    3-10-2011

Heb 1 nacht in het Hilton geslapen en dat was in een woord heerlijk. Had grote 2 persoons executivekamer voor mezelf alleen. Kamer was ruim, badkamer had heerlijk ligbad. Uitzicht was op Gateshead ipv brug, maar dat vond ik niet erg. Ligging prima, 15 minuten lopen van het Centraal Station en de stad. Uitgebreid ontbijtbuffet, incl. Engels ontbijt.

Gereisd alleenreizend in oktober 2011

Prima als je op doorreis bent

Saskia,
    24-4-2011

Wij hebben hier een nacht geslapen op weg van Folkestone naar Edinburgh. Prima hotel met hele nette badkamer. Heel vriendelijk personeel. Ontbijt is gedeeltelijk buffet en je kunt nog warm ontbijt kiezen van de kaart. Volg de route vanaf de autoweg, je denkt dat je verkeerd rijdt omdat je op een gegeven moment op een hobbelig landweggetje rijdt maar blijf doorrijden, het komt allemaal goed. Prima restaurant, lekker eten tegen betaalbare prijzen. Let op, het zijn grote porties dus een voorgerecht is wellicht te veel van het goede. Vanaf dit hotel kun je via de A696 en de A68 naar Edinburgh rijden, hele mooie route door The Borders, je passeert de Schotse grens bij Carter Pass Bar.

Gereisd met partner in februari 2011
Gateshead scoort een 7,6 uit 10, op basis van 3 reviews