North East

We hebben een aantal aanbieders voor North East voor je op een rij gezet:

vakanties North East

We hebben een aantal aanbieders voor North East voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in North East

Een prima park, voorzien van goede faciliteiten.

Pieter,
    10-9-2018

Het is een grote kale grasvlakte, vol met particuliere stacaravans, die worden verhuurd. Onze caravan was naar Nederlands maatstaven oubollig. Er zat helaas geen koffiezetapparaat in. Dus neem er eentje mee. Verder was deze caravan van alle gemakken voorzien. Het park is voorzien van een goede supermarkt, een speel automatenhal, een prima restaurant, een soort snackbar, waar je vis en chips kan kopen en een feestzaal, waar iedere avond vertier is. Het binnenzwembad is piepklein, en eigenlijk alleen geschikt voor kleine kinderen. Het buitenzwembadje was niet in gebruik.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Afwisselend

Manon,
    24-8-2018

Tijdens onze reis hebben we op de (niet-reizen)dagen het kasteel van Harry Potter bezocht, Edinburgh gezien, gewandeld in de heuvels en tussen de bomen in het Lakedistrict, met een oude stoomtrein gereden en een circus bezocht. Tijdens deze afwisselende reis hebben we nauwelijks Nederlanders gezien, ook niet op de parken (terwijl we wisten dat er meerdere gezinnen gelijk met ons daar waren). Alle Haven parken zijn ruim opgezet met prima stacaravans. Naar onze maatstaven wat kale parken met een overschot aan Engelsen. We hebben ons verbaasd over de speelhallen en hoeveel kinderen daar erg veel geld uitgaven aan apparaten.

De caravans zijn netjes, we hebben verschillende soorten mogen gebruiken (standaard, luxe en prestige). Allemaal prima bedden en dekbedden, de keukens waren netjes en compleet.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Ja hoor nog een keer geen probleem

Ton,
    10-2-2018

Hotel supergoed ontbijt te weing

Gereisd met vrienden in januari 2018

Prima!

Henk,
    20-11-2017

Prima hotel, bezoek in combi met voetbalreis gebracht. Hotel ligt op minder dan 10 minuten van de DFDS bushalte en vlakbij stadion Newcastle.

We konden al om 11 uur op de kamer, check out pas om 12 uur en daarna werd bagage bewaard. Personeel is erg vriendelijk, kamer is schoon en er is koffie/thee. Ontbijt is redelijk compleet zowel zoetigheid als Engelse hartigheid.

Kortom goede uitvalbasis, aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in november 2017

Meer rust en prachtige natuur kun je niet hebben

Erik,
    21-8-2017

Prachtig park in een prachtige omgeving. We hadden een luxe chalet geboekt. Veel groter was die dan we hadden verwacht en enorm luxe. Niet alleen vaatwasser en wasmachine maar ook douche in de ouderslaapkamer en buiten een : ruime hottub. Personeel is super klantvriendelijk. Het is een klein park en personeel geeft iedere gast heel veel aandacht. de omgeving is prachtig! Enorm veel vogels op en rond het park.. Mooie wandelroutes en goed om te fietsen (electrisch rijden is wel handig..). Het Go active programma is leuk voor de kinderen. Er is veel te doen op het park. Goede prijs-kwaliteit in het restaurant.

In de omgeving bezocht: Alnwick castle: prachtig kasteel waar ook veel van de Harry Potter films zijn opgenomen en een dagtrip naar Edinburgh was prachtig en goed te doen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017