Sorteren

vakanties North East

Reviews over accommodaties in North East

Meer rust en prachtige natuur kun je niet hebben

Erik
    21-8-2017

Prachtig park in een prachtige omgeving. We hadden een luxe chalet geboekt. Veel groter was die dan we hadden verwacht en enorm luxe. Niet alleen vaatwasser en wasmachine maar ook douche in de ouderslaapkamer en buiten een : ruime hottub. Personeel is super klantvriendelijk. Het is een klein park en personeel geeft iedere gast heel veel aandacht. de omgeving is prachtig! Enorm veel vogels op en rond het park.. Mooie wandelroutes en goed om te fietsen (electrisch rijden is wel handig..). Het Go active programma is leuk voor de kinderen. Er is veel te doen op het park. Goede prijs-kwaliteit in het restaurant.

In de omgeving bezocht: Alnwick castle: prachtig kasteel waar ook veel van de Harry Potter films zijn opgenomen en een dagtrip naar Edinburgh was prachtig en goed te doen.

Een echte aanrader!

wessels
    23-7-2017
    Een typisch Engels hotel. Ontzettend vriendelijk personeel. Mooie, schone kamer met zeer comfortabele bedden. Bij aankomst fruitmand op kamer aanwezig, koekjes voor bij thee/koffie. Ook het restaurant is geweldig, heerlijke gerechten en zeer schappelijke prijzen. Ontbijt goed maar niet veel keuze (slechts toast).

Geweldig hotel op een top locatie.

Marjon
    17-5-2017

De service was echt zoals je verwacht van Hilton. Top dus.

Ligging was super. Brug over en je staat in hartje centrum.

Ontbijt was prima (mistte wel het geeikte plakje kaas).

De kamer was ruim en we hadden mooi zicht op de bruggen, ook gratis Wifi op de kamer(wel slecht bereik).

Minder vond ik de schimmel in de douche. Echt een ventilatieprobleem en iets wat verbeterd moet worden. Ook geen handoekservice bij het zwembad, wat het omslachtig maakt( handoek mee van de kamer, inleveren bij het zwembad en vervolgens housekeeping bellen voor een schone op de kamer).

Zeer grote stacaravan camping

HugotheB
    16-4-2014
    enorm veel stacaravans op verschillende terreinen. Stacaravan was oké. De plek op de camping was ook prima. Grote gokhal, veel voorzieningen, binnenzwembad, supermarkt. Alles is massaal. De omgeving is zeker de moeite waard, Edinburgh is goed te bereizen. Holy island is prachtig en uiteraard het Harry Potter kasteel in Alnwick. Je kan vanaf de camping naar de zee wandelen, al lijkt niemand dat daar te doen. Bij de mooie kliffen van st Abb's Head (Schotland) kan je papagaaiduikers spotten
North East scoort een 7,4 uit 10, op basis van 175 reviews