St. Peter Port (Guernsey)

We hebben een aantal aanbieders voor St. Peter Port (Guernsey) voor je op een rij gezet:

Buro Scanbrit

vakanties St. Peter Port (Guernsey)

Buro Scanbrit

Reviews over St. Peter Port (Guernsey)

Geweldig

Dinie,
    17-4-2018

Wat een prachtig eiland, hotel en plaats . Zo dichtbij en toch onbekend. Een pareltje om daar op vakantie te zijn geweest.

We komen zeker nog een keer terug.

Echt super

Gereisd met partner in mei 2017

super hotel

joost,
    9-9-2017

heel goed hotel, heel gezellig en heel gastvrij. Wij waren met een baby waardoor we met de babyfoon in de bar/restaurant konden zitten in de avond en alsnog een gezellig avondje in de bar/restaurant konden doorbrengen.

Het hotel heeft alles, goede locatie bij st. peter port stadcentrum > alles op loopafstand in de stad. Mooie tuin, verwarmd buitenzwembad (tot in september verwarmd geloof ik) mooie en luxe kamers, fijne bedden.

Het enige waar je misschien een nadeel van kan ondervinden is dat het niet aan het strand ligt. Maar wij waren met de auto en konden gratis op het terrein parkeren.

Verder een top hotel met gastvrij personeel. De mensen in Guernsey zijn over het algemeen heel gastvrij.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

prima

gaea,
    19-6-2016

hotel is netjes en oud. kleine lift en als je naar je kamer wilt komen moet je alsnog een trapje af en op met je koffer. Kamer was ruim en netjes. Badkamer ruim en schoon. we hadden een kamer aan de voorkant en dat was geen goede plek. Wij zaten er vrijdag tot en met maandag. Vrijdag- en zaterdag avond/nacht veel herrie v.w. de pub bezoekers en rond een uur of 5 begon de straat schoonmaak. Maandag hadden we de pech dat de mist om 3 uur 's nachts opzette, we werden toen namelijk gewekt door de misthoorn. Personeel vriendelijk. Eten uitstekend.

Gereisd met partner in juni 2016

Heel goed en zeer ruim appartement

Erik,
    13-6-2016

Op slechts 10 min lopen van het centrum van St. Peter Port en met een bushalte vlak om de hoek is dit een ideale uitvalsbasis voor het verkennen van Guernsey.

Het appertement (wij hadden nr 18 in de zijvleugel) is zeer ruim (ik schat 75 m2), heeft een zeer goed uitgeruste keuken (vriezer, koelkast, waterkoker, oven), een lekkere woonkamer met relexfauteuils, tv en DVD speler. Zelfs de slaapkamer was er een tv.

Het ruime balkon was wat weggestopt in het complexen lag in de schaduw en keek schuin uit op de binnentuin met zwembad.

En zoals je tegenwoordig toch wel mag verwachten gratis wifi.

Gereisd met partner in juni 2016

Geweldig Hotel!

Niek,
    27-5-2016

Prachtig klassiek Hotel met een zeer goede bediening. Prima eten in het restaurant en de Pub. Schone kamers en ook nog eens een supersnel WiFi!

Jammer dat er geen kluisje in de kamer aanwezig is.

Gereisd met partner in mei 2016
St. Peter Port (Guernsey) scoort een 8 uit 10, op basis van 35 reviews