Reviews over St. Aubin (Jersey)

Geweldig gastvrij

Bert
    6-9-2015

Prachtige locatie, schoon, zeer goed verzorgd, super Engels ontbijt en buitengewoon vriendelijk. Beter kan bijna niet. Aanrader

Perfecte ligging

RZ
    12-5-2014

Verwacht niet te veel (extra) faciliteiten, maar aan dit hotel mankeert verder weinig. De ligging is ronduit perfect, met een boeiend uitzicht over het haventje en de baai van St. Helier en op loopafstand van tal van gezellige restaurantjes. Wij verbleven in een van de drie nieuwe Garden Sea View-kamers: ruim, terras met ligstoelen en privacy. De service is adequaat en vriendelijk. Geen ervaring met het restaurant, behalve met het ontbijt dat goed verzorgd is. Wij hebben uitstekend gegeten bij Mash, Danny's en Le Bon Viveur aan de kade. Somerville is ook een prima uitgangspunt ook voor fraaie wandelingen. Over Jersey: Leuke wandelbestemming, maar veel meer dan dat heeft het eilandje niet te bieden.

goede prijs/kwaliteitverhouding

am_roding
    8-5-2012

eenvoudige accommodatie ,kleinschalig, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.Gunstig gelegen t.o.v. openbaar vervoer (bus) en vlakbij pittoresk haventje met allerlei eetgelegenheden.

kamers worden goed schoongehouden.

Goede service!

P
    17-6-2011

Leuk hotel, goede service en in St. Aubin keuze uit veel restaurants

Goede locatie!

duveltje
    11-6-2011

Een prima locatie. Gelegen in St Aubin en op loopafstand van bv de pubs, een supermarkt en St Helier. Een mooi uitzicht op de haven en de zee en vrijwel gelegen aan een boulevard. St Aubin is sowieso een prima locatie, volgens ons beter als het drukke st Helier.

Vriendelijk personeel, lekker ontbijtje en een goede kamer. Prima service toen bv onze TV het niet deed.

Het bed was goed (en wij zijn best kritisch!), evenals de douche.

Als we dan toch een nadeel moeten noemen: de auto kan niet bij de B&B geparkeerd worden maar een paar honderd meter verderop aan de straat. Vergt wat creativiteit met de bagage die je wel en niet nodig hebt uit de auto.

St. Aubin (Jersey) scoort een 8 uit 10, op basis van 9 reviews