Reviews over St. Aubin (Jersey)

Prachtige ligging

Bert
    6-9-2015

Rustige locatie, maar wel op loopafstand van een heleboel eetgelegenheden. Fascinerende getijverschillen

strand st Aubin

rene69
    16-8-2014

voor de optimale standbeleving op Jersey adviseren wij St Brelades Bay, hier zijn meer faciliteiten zoals terrasjes / strandstoelen verhuur

Leuk plaatsje en prima wandelbestemming

RZ
    12-5-2014

St. Aubin is klein en sfeervol havenstadje met een aantal gezellige restaurants aan de kade. Achteraf prijzen wij ons gelukkig voor St. Aubin en niet St. Helier als verblijfplaats te hebben gekozen.

Jersey is een klein eiland dat een leuke wandelbestemming is maar niet veel meer dan dat te bieden heeft. We hadden het geluk een week lang goed wandelweer te hebben gehad, anders zou de E-reader overuren hebben gemaakt.

St. Aubin (Jersey) scoort een 7,8 uit 10, op basis van 9 reviews