St. Aubin (Jersey)

Vakantie in St. Aubin (Jersey)

We hebben een aantal aanbieders voor St. Aubin (Jersey) voor je op een rij gezet:

Sunair Vakanties
Sunair Vakanties

Reviews over St. Aubin (Jersey)

• 8Bert06-09-2015

Prachtige ligging

Rustige locatie, maar wel op loopafstand van een heleboel eetgelegenheden. Fascinerende getijverschillen

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Sfeer in stad
    • 6Stranden
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2015

• 7rene6916-08-2014

strand st Aubin

voor de optimale standbeleving op Jersey adviseren wij St Brelades Bay, hier zijn meer faciliteiten zoals terrasjes / strandstoelen verhuur

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Sfeer in stad
    • 5Stranden
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2014

• 7RZ12-05-2014

Leuk plaatsje en prima wandelbestemming

St. Aubin is klein en sfeervol havenstadje met een aantal gezellige restaurants aan de kade. Achteraf prijzen wij ons gelukkig voor St. Aubin en niet St. Helier als verblijfplaats te hebben gekozen. Jersey is een klein eiland dat een leuke wandelbestemming is maar niet veel meer dan dat te bieden heeft. We hadden het geluk een week lang goed wandelweer te hebben gehad, anders zou de E-reader overuren hebben gemaakt.

• 5Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2014

• 9Heinz Hackl27-08-2012

perfekt zum Erholen; Traumstrände ohne Affenhitze

Hotel Ambassadeur: auffallend freundliches, perfektes Service (sogar das Frühstück wird in Gängen serviert!); tolles Esses, wunderschöne, geräumige Zimmer; ausgezeichnetes Preis-Leistungsverhältnis Traumstrände; für Naturliebhaber ein Paradies gelebte britische Höflichkeit (besonders im Straßenverkehr) entspannte Atmosphäre

• 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2012

• 9rico block03-02-2009

Immer wieder

Wir waren 16 Tage auf einen Campingplatz in der o Ortschaft St.Martin Die Insel ist einfach genial. Es gibt sogar einen Zoo.Sehr zu empfehlen ist ein Sonnenuntergang am Corbière-Leuchturm. Ich würde sofort wieder hinfahren

• 9Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in augustus 2007

• 7Michel uit België31-05-2007

Net zoals de andere kanaaleilanden is jersey bijzonder mooi, met vele bloemen, prachtige baaien en gezichten. St Aubin is een nogal druk kustplaatsje met een aantal traditionele hotels nogal dicht op mekaar gepakt; goed om te bezoeken, maar persoonlijk raad ik meer de volgende baai aan, die ruimer is opgevat en mooiere uitzichten biedt, het rustigere St Brelades Bay. In het Noorden is het véél kalmer en spectaculairder qua kust. hier zijn baaien zoals Bouley Bay en Bonne Nuit Bay een must. Een bezoek aan Corbière Lighthouse en het stadje Gorey zijn ook aanraders.

• 7Stranden

Gereisd in mei 2007

• 8Bettie Roos19-06-2006

Een week verbleven in St. Aubin, St. Magloire House. Jersey is een prachtig eiland. Het meeste ervan hebben we verkend op de fiets. Dat viel niet altijd mee met de hoogteverschillen. Prachtig weer en een prima plaats om echt tot rust te komen. Pas wel op voor je cholestorol, want elke ochtend een Engels ontbijt kan je wel zwaar op de maag vallen.

Bettie Roos, Spijkenisse

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Stranden

Gereisd in juni 2006

• 7fj.nijsen02-06-2006

makkelijk bereikbaar vanuit r'dam per vliegtuig, eindeloze mogelijkheden met openbaar vervoer, geen auto nodig. wel drukker en zakelijker dan gernsey

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Stranden

Gereisd met partner in juni 2004

• 10Tiny Vuil27-08-2005

Prachtig eiland. Mooi, schoon,veel bloemen en prachtige stranden met een niveau verschil van 12 meter. Parkeren kan een probleem zijn maar de bus verbindingen zijn prima te doen. Het hotel Mount View in St. Helier is grandioos met een echt engels ontbijt. We zijn een weekend geweest maar zeker eens terug. Wij zijn met de auto mee vanuit Weymouth met de Condor ferry gegaan.

Gereisd in augustus 2005