St. Aubin (Jersey)

We hebben een aantal aanbieders voor St. Aubin (Jersey) voor je op een rij gezet:

Sunair Vakanties

Reviews over St. Aubin (Jersey)

Leuk plaatsje en prima wandelbestemming

RZ,
    12-5-2014

St. Aubin is klein en sfeervol havenstadje met een aantal gezellige restaurants aan de kade. Achteraf prijzen wij ons gelukkig voor St. Aubin en niet St. Helier als verblijfplaats te hebben gekozen.

Jersey is een klein eiland dat een leuke wandelbestemming is maar niet veel meer dan dat te bieden heeft. We hadden het geluk een week lang goed wandelweer te hebben gehad, anders zou de E-reader overuren hebben gemaakt.

Gereisd met partner in mei 2014

Net zoals de andere kanaaleilanden is jersey bijzonder met

Michel uit België,
    31-5-2007

Net zoals de andere kanaaleilanden is jersey bijzonder mooi, met vele bloemen, prachtige baaien en gezichten. St Aubin is een nogal druk kustplaatsje met een aantal traditionele hotels nogal dicht op mekaar gepakt; goed om te bezoeken, maar persoonlijk raad ik meer de volgende baai aan, die ruimer is opgevat en mooiere uitzichten biedt, het rustigere St Brelades Bay. In het Noorden is het véél kalmer en spectaculairder qua kust. hier zijn baaien zoals Bouley Bay en Bonne Nuit Bay een must. Een bezoek aan Corbière Lighthouse en het stadje Gorey zijn ook aanraders.

Gereisd anders in mei 2007

Een week verbleven in St

Bettie Roos,
    19-6-2006

Een week verbleven in St. Aubin, St. Magloire House. Jersey is een prachtig eiland. Het meeste ervan hebben we verkend op de fiets. Dat viel niet altijd mee met de hoogteverschillen. Prachtig weer en een prima plaats om echt tot rust te komen. Pas wel op voor je cholestorol, want elke ochtend een Engels ontbijt kan je wel zwaar op de maag vallen.

Bettie Roos, Spijkenisse

Gereisd anders in juni 2006

Prachtig eiland

Tiny Vuil,
    27-8-2005

Prachtig eiland. Mooi, schoon,veel bloemen en prachtige stranden met een niveau verschil van 12 meter. Parkeren kan een probleem zijn maar de bus verbindingen zijn prima te doen. Het hotel Mount View in St. Helier is grandioos met een echt engels ontbijt. We zijn een weekend geweest maar zeker eens terug. Wij zijn met de auto mee vanuit Weymouth met de Condor ferry gegaan.

Gereisd anders in augustus 2005
St. Aubin (Jersey) scoort een 8 uit 10, op basis van 9 reviews