Reviews over Valwig

Uitstekend

Fam.Coolegem
    30-10-2017

Leuke eetgelegenheden en wijnstube. Prachtige omgeving. Zeer geschikt voor fietsen langs de moezel en mooie wandelingen tussen wijnbergen bos.

Wim
    11-10-2017

Valwig is fantastisch en op loopafstand van Cochem

geweldig

Jan Broertjes
    9-10-2017

Valwig is geen grote plaats maar heel dicht bij Coohem en Koblens en natuurlijk

de Moezel .

Valwig heeft ook leuke eet tentjes en terrasjes.

Langs de Moezel kom je ook leuke dorpjes tegen en kan je langs de Moezel ook

een terrasje pakken.

fantastisch

fam m dhaene belgie
    7-10-2017

valwig is een klein mooi gezellig dorpje waar het echt genieten is van de rust en vriendelijkheid een aanrader door zijn pracht en super onderhoud dicht bij cohem

mooi dorpje bij de Moezel

Conny
    30-8-2017

Tijdens het wandelen van de Moselsteig van Cochem naar Beilstein kwamen we door het mooie dorpje, veel vakwerkhuizen en sfeer zoals de meeste dorpen hier.

Valwig scoort een 8,5 uit 10, op basis van 68 reviews