Reviews over Valwig

Een dikke 10+

Sjan en Thijs van Kempen
    8-11-2018

Geweldig verzorgd tijdens ons verblijf Wat een lux onderkomen gevonden We hebben weer meteen geboekt voor mei 2019 Dit was de eerste keer maar zeker niet de laatste.Margot bedankt voor de goede en lieve service Dit was super dus komen we vaker Bedankt voor alles Sjan en Thijs

Fantastisch!

Fam Veldman
    4-11-2018

We zijn al een aantal keren geweest en worden zeer gastvrij en vriendelijk ontvangen.

Mooie schone kamers met uitzicht op de Moezel.

Ook het ontbijt is goed en er is zeer goede internet.

Een echte aanrader!!

Gemoedelijk

Fam. van Disseldorp-Hereijgers
    17-10-2018

Hele vriendelijke en gastvrije gastheer en gastvrouw. Mooi gelegen aan de Moezel en dichtbij bezienswaardigheden. Prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde. Wij hebben ervan genoten en komen graag weer terug!

Verrassend goed en gezellig!

Lydia Bode
    16-10-2018

Toevallig hier terecht gekomen; konden het niet beter getroffen hebben wanneer we ergens anders aangeland waren.

Erg gastvrije, vriendelijke eigenaren die hun best doen je thuis te laten voelen, goede service ( een voorbeeld: we kregen een openbaar vervoer kaartje waarmee we in de gehele omgeving zowel de bus als de trein konden nemen) , goede tips ( die we ook allemaal opgevolgd hebben;)) mooie omgeving! Kortom; een zeer geslaagd lang weekend!! Dank jullie wel Marlies en Henk!

Traumhafter Kurzurlaub

Familie Hauschild
    12-10-2018

Wir hatten ein schönes Zimmer mit traumhaften Ausblick auf Weinberg und Mosel.

Sehr freundliche Gastfamilie, SUPER Frühstück, sehr hilfreiche Tipps für Wanderung und Sehenswürdigkeiten!! Und sehr leckeren Wein ;-)

Eine sehr herzliche Atmosphäre!

Valwig scoort een 8,4 uit 10, op basis van 70 reviews