We hebben een aantal aanbieders voor Valwig voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Valwig voor je op een rij gezet:

Reviews over Valwig

Prima hotel als je je fiets bij je hebt.

Henny,
    9-12-2018

We hadden dit geboekt omdat het dicht bij Cochem is en we de kerstmarkt daar graag wilden bezoeken. Het hotel is prima. Heel vriendelijke ontvangst, goede bedden, goed ontbijt en ook het buffet 's avonds is uitstekend. De kerstmarkt in Cochem viel erg tegen, stonden amper kraampjes. De volgende dag naar Bernkastel gegaan en daar was een hele gezellige kerstmarkt. In Valwig is niet veel te doen.

Gereisd met vrienden in december 2018

Een dikke 10+

Sjan en Thijs van Kempen,
    8-11-2018

Geweldig verzorgd tijdens ons verblijf Wat een lux onderkomen gevonden We hebben weer meteen geboekt voor mei 2019 Dit was de eerste keer maar zeker niet de laatste.Margot bedankt voor de goede en lieve service Dit was super dus komen we vaker Bedankt voor alles Sjan en Thijs

Gereisd met partner in september 2018

Fantastisch!

Fam Veldman,
    4-11-2018

We zijn al een aantal keren geweest en worden zeer gastvrij en vriendelijk ontvangen.

Mooie schone kamers met uitzicht op de Moezel.

Ook het ontbijt is goed en er is zeer goede internet.

Een echte aanrader!!

Gereisd met partner in oktober 2018

Gemoedelijk

Fam. van Disseldorp-Hereijgers,
    17-10-2018

Hele vriendelijke en gastvrije gastheer en gastvrouw. Mooi gelegen aan de Moezel en dichtbij bezienswaardigheden. Prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde. Wij hebben ervan genoten en komen graag weer terug!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Verrassend goed en gezellig!

Lydia Bode,
    16-10-2018

Toevallig hier terecht gekomen; konden het niet beter getroffen hebben wanneer we ergens anders aangeland waren.

Erg gastvrije, vriendelijke eigenaren die hun best doen je thuis te laten voelen, goede service ( een voorbeeld: we kregen een openbaar vervoer kaartje waarmee we in de gehele omgeving zowel de bus als de trein konden nemen) , goede tips ( die we ook allemaal opgevolgd hebben;)) mooie omgeving! Kortom; een zeer geslaagd lang weekend!! Dank jullie wel Marlies en Henk!

Gereisd met partner in oktober 2018
Valwig scoort een 8,5 uit 10, op basis van 70 reviews