Sorteren

vakanties Treis Karden (Moezel)

Reviews over Treis Karden (Moezel)

fantastisch

Ton en Anja
    4-11-2018

Paar weken geleden nog een paar heerlijke dagen gehad in de Bike-Inn!

Super mooie omgeving om te wandelen en te klimmen en klauteren( klettersteig en

de langste wandel hangbrug)

Bij terugkomst in het hotel gezellig een lekker biertje of wijntje en daarna een prima maaltijd verzorgd door Petra

Goed verzorgd hotel kort om volgend jaar komen we zeker terug naar het mooie

Treis- Karden .

Geweldig genoten

S Meulendijks
    29-10-2018

Afgelopen weekend met 19 personen in het hotel verbleven. De ontvangst was zeer vriendelijk met een lekker glaasje Prosecco. De eigenaren voelde alles goed aan en omdat we zelf al een weekend programma hadden gemaakt hoefde de eigenaar niet meer uitteleggen wat er in de buurt allemaal te doen was. De prijs kwaliteit verhouding klopt precies bij dit hotel gewoon simpel maar goed. Ook de andere gasten in het hotel deden s avonds lekker mee met de muziek zodat er een goede sfeer was. Al met al een top weekend gehad in dit hotel. Nogmaals dank voot de gastvrijheid.

Raad van 11 met partners striepersgat (valkenswaard)

Mieke buijtels
    28-10-2018

Met onze vrienden groep uit Volkel een weekend in hotel brauer verbleven . Het was in 1 woord fantastisch ! Dit ook mede mogelijk gemaakt door de raad van 11 en hun partners . Ze hadden ontzettend leuke muziek bij en kregen alle voetjes op de vloer ( tapijt ) bedankt voor het leuke weekend !

Groetjes Mieke

Piet B
    28-10-2018

Weer genoten van de gastvrijheid in Hotel Bike Inn

De zorg van Petra en John voor de kamers en de badkamers die er

altijd schoon en verzorgd uitzien, en het goed verzorgde ontbijt.

De kennis van de omgeving en de mooie motor routes zorgen voor een

ontspannen aanwezigheid In deze streek.

En mijn complimenten voor de zorg en aandacht van Petra omdat ik

Met mijn zwaar dieet alle aandacht krijg.

Het is of je thuiskomt en dat is aan te raden voor iedereen .

Piet B

Fantastisch!!

Fam.de Vries
    21-10-2018

Hebben al veschillende Enjoy hotels gehad,maar deze krijgt van ons een streepje voor!!Zonder de bediening en overig personeel ook maar iets tekort te doen geven wij de kok een extra complimentje.Echt heerlijk gegeten.

Treis Karden (Moezel) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 159 reviews