Saarburg (Hunsrück)

We hebben een aantal aanbieders voor Saarburg (Hunsrück) voor je op een rij gezet:

vakanties Saarburg (Hunsrück)

Voordeeluitjes.nl

Reviews over Saarburg (Hunsrück)

Een heerlijke vakantie

Nicole,
    19-11-2018

Met 3 van onze kinderen (20,10 en 7 jaar) en opa en oma een midweek verbleven in 2 stacaravans van touroperator. Welkom uiterst vriendelijk door medewerker touroperator. Stacaravans netjes en ruim genoeg voor resp 3 en 4 personen.

Camping is prachtig gelegen boven op de berg. Mooie omgeving!

Mooi zwembad, leuke speeltuin. Midgetgolfen moet je ook gedaan hebben. De kabelbaan is erg leuk naar 't dorpje toe, maar favoriet was wel de rodelbaan. Aardige eigenaar bij de rodelbaan, in voor een geintje. Kinderen maar ook opa en oma vonden 't prachtig. In de omgeving veel te zien/doen. Naar Luxemburg en Frankrijk geweest.

Ideaal is de Lidl beneden in het dorp. Eigenlijk was een midweek veel te kort, wij hadden nog veel meer willen zien in de omgeving.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Helemaal prima

Xenia,
    17-11-2018

Als je niet van Nederlanders houdt, ga hier dan niet naar toe. Het stikt ervan! Camping heeft voldoende schaduw. De faciliteiten zijn oké, het restaurant nogal matig en het zwembad top. Heerlijke tijd gehad en dat kwam zeker ook door het mooie weer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Super camping met en voor de jeugd

Jessie,
    16-11-2018

Super leuke camping voor jeugd. Veel te doen op en rondom de camping. Met kabelbaan naar stadje onderaan de berg en bij terugkomst een rondje rodelen. Leuk animatie team voor jong en oud. S'avond voor de jeugd (800meter buiten de camping) ze zogenoemde grillhut (disco/skihut) begeleid door medewerkers vanuit de camping.

Zwembad niet spectaculair maar prima verzorgd. Camping zelf ziet er verzorgd en schoon uit.

S'avonds en s'nachts lopen er beveiligers en rusthandhavers rond op en rondom de camping.

Zijn hier uiteindelijk 5 jaar heen gegaan. Super camping!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Leuke omgeving!!

Monique,
    27-9-2018

Leuk huis (6 persoons) met 4 personen. Bij 6 personen is het onhandig dat het toilet in de badkamer staat. Mooie nieuwe inrichting en de box spring bedden liggen heerlijk. Mooie omgeving en prima supermarkten in Saarburg. Restaurant Woods was chaotisch. Niemand had echt de leiding, waardoor je lang moest wachten op een tafel, die allemaal op gereserveerd stonden, terwijl er niemand kwam en ook niet gekomen zijn??? Lauwe soep. Hoofdgerecht goed.

Gereisd met vrienden in september 2018

Geertje,
    21-9-2018

We logeerden in een caravan van Landal en hadden een schitterend uitzicht.

Gereisd met partner in september 2018
Saarburg (Hunsrück) scoort een 8,8 uit 10, op basis van 258 reviews