Lutzerath(Eifel)

Vakantie in Lutzerath(Eifel)

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Lutzerath(Eifel)

Reviews over Lutzerath(Eifel)

• 7dobermannvriend30-08-2017

Leuk klein dorp in de Eifel

Er is niet veel te doen, maar wel zeker een wandeling waard en vooral buiten Lutzerath

• 2Uitgaanslevenn
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 8W. Dolman03-03-2014

Heerlijk rustig

Ontspannen en heerlijk genieten van de buitenlucht en de schitterende natuur

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in februari 2014

• 7Luc21-08-2013

Wat afgelegen dorpje

Een klein dorpje in een glooiend landschap, een halfuurtje rijden van de toeristische Eifel-klassiekers. Er is weinig of niets te doen: enkele dorpswinkeltjes, Hotel Maas en een ambachtenzone even verderop.

• 4Cultuur
    • 7Omgeving
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9Cor Janse24-06-2013

Rustig dorp

Goeie uitvalbasis voor mooie motorroutes.

• 9Cultuur
    • 9Sfeer in stad

Gereisd in juni 2013

• 7Rens16-09-2012

Hotel maas is the place to be

Zeer rustig plaatsje met weinig te doen buiten het leuke hotel maas

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 8Chris Beko19-07-2012

Prachtige regio met kleine dorpjes

Een heerlijk rustige regio, waar je volop kunt genieten van de natuur. Denk aan de kratermeren en prachtige bossen om uren lange wandelingen te maken.

• 6Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

juni 2012

• 7verweijf17-05-2012

nikszeggend dorp, mooie omgeving

mooie omgeving om te wandelen of autotoeren te maken. Lutzerath telt welgeteld 1 gelegenheid om normaal en fatsoenlijk te eten: hotel Maas. Verdere gelegenheden zijn gesloten. Bevolking stroomt niet over van vriendelijkheid. Lutzerath ligt wel redelijk centraal om uitstapjes te maken naar b.v. de Moezel en Trier.

• 7Omgeving
    • 5Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 8arend.gerritsen04-05-2012

Mooi dorp midden in de Eiffel

Lutzerath is een dorp waar niet veel valt te beleven en dardoor een perfecte plek is om uit te waaieren naar alle mooie dingen in de omgeving. Himmerod, Manderscheid, de Moezel, de Rijn, Maria-Laach, Zell, Traben-Trabach, Bernkassel Kuez enz enz. Vanaf Lutzerath allemal mooie ritten en veel bezienswaardigheden.

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in april 2012

• 7Fred Hokkelman05-08-2009

Een klein dorp in een prachtige omgeving!

Wij (mijn vrouw en ik) hebben Lutzerath eigenlijk alleen maar "gebruikt" om te overnachten. Het betreft een klein dorp in een werkelijk geweldige omgeving. Als je vanaf de snelweg komt, dan begint de pret al. Om in dit dorp te komen rijd je over goed onderhouden wegen met stijgingen en dalingen van wel 18 %. Ook haarspeldbochten kun je hier verwachten. Dus met de caravan in de 1e versnelling. Ik zeg wel "met de caravan", maar campings heb ik hier nauwelijks aangetroffen. Een bezoek aan Cochem (18 km) is zeker de moeite waard, inclusief de werkelijk prachtige uitzichten tijdens de rit er naar toe. Ook Trier en Koblenz zijn vanaf hier makkelijk bereikbaar. Lutzerath is zeer beperkt in zijn winkels/horeca. We hebben een kleine Deka-markt en een superkleine Spar gezien. Verder heeft het dorp een stacafé, een broodbakkerij, een gasthaus, een slager en een kerk. Natuurlijk moeten we dan niet Hotel Restaurant Maas vergeten. Een "toppertje" om te vertoeven (zie beoordeling).

• 4Cultuur

Gereisd met partner in juli 2009

• 8richard prins14-07-2009

leuk eifelplaatsje

Lutzerath is een groter dorp in de Vulkaneifel en daardoor redelijk veel voorzieningen als supermarkt en bakker. vanuit Lutzerath zijn heel veel leuke uitsatpjes te maken zoals Cochem, Trier, Koblenz en lekker zwemmen in het Pulvermaar

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur