Kamp-Bornhofen

9-10-2018

Positief :

- verblijf met 2 personen in Hotel Jaegerhof HP - 3 nachten :

- voor een klein prijsje (218,00 euro) krijg je waar voor je geld ;

- mensen die problemen hebben met een te kleine kamer e.d. moeten maar een 5-stars hotel boeken en daar dan ook voor betalen !

- in die prijs is dan nog een boottocht inbegrepen, die voor 2 personen normaal al 36,00 euro kost (218 - 36 = 182) ... ;

- je onderneemt toch geen minitrip om op je kamer te zitten ?

- je kan de boot ook op 2 verschillende plaatsen verlaten om de omgeving te verkennen of te gaan winkelen en daarna gewoon weer meevaren naar je vertrekpunt in Kamp-Bornhofen !

- goede keuken en vriendelijk personeel !

Gereisd met partner in oktober 2018

Goed hotel,vriendelijk,mooie rondvaart.

anoniem,
    15-9-2018

Goed hotel ,vriendelijk personeel, eten was prima,mocht je iets niet[dieet] dan zeggen en je kreeg iets anders,mooie rondvaart en een hele mooie streek zo rond de Rijn.

Gereisd met partner in september 2018

volgende keer weer.

penrod,
    19-8-2018

het hotel is gewoon goed,de prijs die je voor dit hotel betalen moet.is het geld dubbel en dwars waard.goed ontbijt ,het diner was prima.2 dranken gratis bij het eten ,kleine koud buffet,gratis met de rondvaartboot ter waarde van 16 euro pp,een vaart van 2 en half uur.naar san goar.kamer klein maar schoon en netjes .dat geld ook voor de badkamer.de vloer is van hout ,dus dat kraakt een beetje.mensen zijn erg vriendelijk.dus gewoon top.

Gereisd met partner in augustus 2018

Prima, waar voor je geld

Rene,
    8-7-2018

Nette ontvangst en vriendelijk personeel. Eten van de pot was goed, lust je iets niet dan kun je het gewoon aangeven en dan regelen ze iets anders voor je. Wel gedateerde kamers (in de dependance) en geen lift aanwezig. Bovenin was het redelijk benauwd maar met het raam wagenwijd open ging het prima. De badkamer was zeer klein, maar alles was aanwezig. Al met al zeker de prijs waardig in verhouding met de kwaliteit!!

Gereisd met vrienden in juli 2018

fred dubost,
    26-6-2018

Het is een gezellig en goed, schoon Hotel de Kamers worden alle dagen goed schoon gemaakt en ook de Handdoek service is goed ,het ontbijt is duits dus goed , bij Halfpension is het eten Italiaans voor ons lekker maar voor een andere? je kan ook Fietsen huren ,en in de prijs inbegrepen bij langer dan vier nachten ? is een bootvaart naar Rudesheim maar let op alleen op Woensdag , ook een bootvaart naar de lorely alle dagen ,dus .. je kan ook naar Bopaart met een pontje overstekken ook een gezellige stad langs de Rhein is veel te beleven met ook weer gezellige Dorpen ,wij hebben genoten van de Gastvrijheid van het Hotel en komen zeker nog een keer terug

Gereisd met partner in juni 2018
Kamp-Bornhofen scoort een 5,1 uit 10, op basis van 23 reviews