Olsberg/Assinghausen (Sauerland)

We hebben een aantal aanbieders voor Olsberg/Assinghausen (Sauerland) voor je op een rij gezet:

vakanties Olsberg/Assinghausen (Sauerland)

Neckermann

Reviews over Olsberg/Assinghausen (Sauerland)

zeer mooi gebied voor wandelaars.

Mevrouw Nahon,
    5-1-2019

Je kunt heel lekker en gezellig eten in het Grieks restaurant Sirtakys. Het vlees was echt perfect gebakken. Kwaliteit 10/10. In het dorp viel op 2 januari niets te beleven. We hebben in het Parkhotel moeten eten omdat er niets open was. Daar was men zo vriendelijk om ons toe te laten terwijl we niet gereserveerd hadden. Kwaliteit eten 6/10 kwaliteit bediening 9/10. Wij gingen om te wandelen. De rest kunnen we niet beoordelen omdat dit voor ons niet belangrijk is.

Gereisd met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke plek voor een weekendje

Wil de Raden,
    7-1-2017

Olsberg is een leuke plek als uitgangspunt voor mooie wandelingen. In het stadje zijn enkele mooie hotels waar je tegen een goede prijs kunt overnachten en in de zomer lekker op een van de vele terrasjes kunt genieten van heerlijk zelf gemaakt gebak. Verder zijn er veel restaurants waar je voor een redelijke prijs goed kunt eten. Een aanrader voor een lekker lang weekend.

Gereisd met partner in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk dorp

Wim,
    5-11-2015

In Olsberg heb je nog veel vakwerkhuizen en een leuk centrum waar alles te vinden is voor een leuke vakantie. In de avond is er niet zo veel te doen, geen echt uitgaansleven, wel leuke cafeetjes. De omgeving is heel mooi. Het is er ook rustig.

Gereisd met vrienden in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rustige bestemming

Roelien van der Haar,
    22-5-2015

Olsberg is een klein plaatsje, maar heel geschikt voor zomerse buitenactiviteiten. We hebben heerlijk gewandeld, op terrassen gezeten en ook nog iets geleerd over de geschiedenis van Europa. In Olsberg zijn een aantal goede restaurants.

Gereisd met partner in Wed May 20 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

ga in het ski seizoen!

T,
    20-4-2015

Wij kwamen net buiten het ski seizoen veel was hierdoor dicht. Het dorpje zelf is klein weinig winkeltjes savonds is het speuren naar een restaurant. Je moet echt reserveren. Winterberg was ook veel al dicht de omgeving zelf is wel erg mooi.

Gereisd met partner in Fri Apr 17 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Olsberg/Assinghausen (Sauerland) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 198 reviews