We hebben een aantal aanbieders voor Nümbrecht voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Nümbrecht voor je op een rij gezet:

Reviews over Nümbrecht

Mooi maar saai, niet voor herhaling vatbaar.

E J. Hinloopen-Lamme,
    15-10-2018

Mooi hotel in fraaie maar saaie omgeving. Door gering aantal gasten die er te zien zijn, weinig gezelligheid. Terras met uitzicht op de fontein Is pas na 17.00 uur open en dan verdwijnt de zon al achter de huizen en bomen in oktober. Ontbijt met beperkte eigerechten en koude croissants ook beleg werd niet aangevuld. Buffet 1 maal gebeurd in de vier dagen , te late aanvulling van aardappel gerecht. Geen frites bij de groente en vlees gehad. Nagerecht fruit en twee bijna gelijke soorten pudding. Bediening vriendelijk en welwillend.

Gereisd met partner in oktober 2018

Ontspannen en verzorgd genieten

Ben van Haastrecht,
    20-1-2018

Mooie kamer in een verzorgde omgeving. Het diner en ontbijt waren typisch Duits en voortreffelijk. Hetzelfde geldt voor het getapte weizenbier. Niet dronken worden want de kamer is alleen bereikbaar via een wirwar van trappen en gangetjes.

Gereisd met partner in december 2017

Rustig, goed verzorgd en hygiënisch hotel.

Hennie,
    31-8-2017

Mooie kamer, gemakkelijk stoelen in de eetzaal.

Personeel vriendelijk.

Balkon groot genoeg, maar uitzicht binnenplaats.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Heel goed hotel

kurt1972,
    22-8-2017

Mooie en ruime kamer, voorzien van een balkon. Kamer was heel proper. Enkel een beetje gebrek aan kastruimte.

Het ontbijt was super lekker met veel verse producten.

Wij verbleven in half pension. Het avondeten was telkens in buffet vorm.

Ook dit was heel lekker, en alles werd goed aangevuld.

Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

Ook gebruik gemaakt van alle sportfaciliteiten: de receptie even laten bellen en alles was toppie geregeld.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijk verblijf.

Sophie,
    16-10-2016

Het was veel beter dan we gedacht hadden. Mooie schone kamer met heerlijke bedden. Moderne badkamer met mooi sanitair. Het ontbijt en diner was echt voortreffelijk. De welness in het hotel is niet al te groot, maar prima voor een paar dagen. Lekker zwembad met gratis gebruik van badjassen en handoeken om te pakken. Mooie wandelomgeving. Naast hotel beginnen de wandelroutes bij het park. Het dorpscentrum stelt niet verlegen voor, maar een dagje winkelen in Keulen maakt dat weer goed. Al met al heerlijke kleine vakantie van 5 dagen gehad en voor herhaling vatbaar. Oja...personeel is zeer vriendelijk.

Gereisd met partner in oktober 2016
Nümbrecht scoort een 9,5 uit 10, op basis van 12 reviews