We hebben een aantal aanbieders voor Hagen voor je op een rij gezet:

Reviews over Hagen

Gezellig stadje

Danielle,
    13-6-2013

Hagen is een moderne stad en beschikt over een leuke winkelbuurt met de winkels die bekend zijn zoals H&M, Vero Moda etc. Ook zijn er vele gezellige terrasjes. Hier krijg je nog eens een flink groot glas fris of bier voor je geld! Bij goed weer gezellig druk. Touristenoffice vonden wij lastig te vinden maar uiteindelijk kom je er wel.

Gereisd met vrienden in mei 2013

nooit meer dineren

ineke Bijsterveld,
    18-12-2008

Een fantastisch hotel, goede ligging, heel vriendelijk personeel, mooie kamers en het ontbijt was prima maar het avondeten was om te huilen. Dit was het tweede jaar dat we naar dit hotel gingen maar het avondeten was zo slecht dat we gezegd hebben, volgend jaar weer naar het hotel maar zonder avondeten.

Gereisd met partner in december 2008

Wel een leuke stad

Rumworld,
    26-8-2007

Wel een leuke stad. Je moet wel goed zoeken naar leuke, lekker en betaalbare eetgelegenheden. Die zijn er genoeg maar zoeken loont (3 personen 30 euro incl. 4 halve liter cola en 2 water)

Ook andere dingen zoals broodjes en ijs is zoeken de moeite waard. Bijv. Bolletje ijs 80 of 50 cent, broodjes 1,20 of 80 cent.

Aanrader is ook de markt bij de bioscoop (0,3 liter Coca cola 60 cent, Grote mok koffie 60 cent, Wafel 50 cent, Mettbrotchen 60 cent.

Ook leuke, kleine en grote rommelmarkten (trodelmarkt) goedkoop en leuke en andere dingen.

Een echte aanrader is het Freilichtmuseum (wel erg ruim opgezet) in Hagen zelf, Kasteel in Hagen, Kasteel in Altena (heel erg mooi, uitgebreid en groot) en een stuk verderweg ZOOM in Gelsenkirchen, een prachtig opgezette dierentuin waar je echt heel dicht bij de dieren kan komen.

Tevens ook gezellige terrassen in Hagen.

Gereisd familie in augustus 2007

wij zijn in juni 2005 in hagen geweest, het is een heel

adri en erna van leuveren.,
    16-1-2006

wij zijn in juni 2005 in hagen geweest, het is een heel goed hotel, heerlijk eten en vriendelijk personeel ,ook het plaatsje hagen is heel gezellig,hadden we niet verwacht dus wij vinden dit een echte aanrader voor een geslaagde vakantie.wij komen zeker hier weer terug.

Gereisd met partner in Wed Jun 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Hagen scoort een 6,5 uit 10, op basis van 17 reviews