Willingen-Usseln

Reviews over Willingen-Usseln

Het was fantastisch.

C.Gorissen,
    17-1-2019

Sauerland is prachtig...waar wij verbleven in Willingen Usseln geweldig. De accomodatie top...in Usseln een gezellige winkelstraat waar je ook heerlijk kunt eten..en een station was vlakbij dus gezellig met de trein naar Willingen en ook een topper naar Winterberg. In de trein kun je heerlijk genieten van de prachtige omgeving je komt ogen te kort..waar wij verbleven kun je ook heerlijk alle wintersport activiteiten beleven er is een kabelbaan. En als je wilt kun je via een wandel pad weer naar beneden ook leuk..Het verblijf in Sauerland en de omgeving waar wij zaten heb ik in mijn hart gesloten..waar wij verbleven in Haus Alle Jahreszeiten in Wllingen-Usseln is voor mij een topper en het thuis komen gevoel. Ik kom er zeker terug...want het was in één woord geweldig.

Gereisd met vrienden in december 2018

prachtige natuur

jan,
    2-9-2017

Het zijn kleine dorpjes en geen mondaine plaatsen. Niet erg toeristisch, maar er is wel alles. Geweldig zwembad en we komen er nu al vele jaren en hebben nog steeds niet alle wandelroutes gedaan. Ook een mooi golfgebied met erg hartelijke mensen. Een echte aanrader dus als je niet te ver weg wilt en je er wel even helemaal uit wilt zijn.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

fantastisch

Cor Steenbergen,
    24-8-2017

wij komen al 20 jaar in Willingen en Winterberg en Usseln, voorheen in het Ferreinpark Usseln of Hotel Tenne en Hotel Mitte, het is prettig vertoeven in deze plaatsen zowel Zomers als in de winter Weinachten en Silvester gevierd daar

eten en drinken is perfect zou het de mensen aanraden om eens op vakantie

Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig omgeving en leuke plaatsen om te bezoeken

Cor v.d hombergh.,
    16-10-2016

Zeer mooi landschap met veel mooie uitzichtpunten. Voldoende mogelijkheden om iets te bezichtigen onder andere musea e.d. De wegen zijn prima en in oktober zeer rustig. Je kunt rustig rond rijden en alles goed bekijken. Af en toe iemand voorbij laten die geen vakantie heeft en dan is er niemand die achter je jaagt Opvallend hoe schoon de natuur er bij ligt. Dit was voor ons het eerst bezoek, maar we komen terug, want er is nog genoeg te beleven.

Gereisd met partner in oktober 2016

Relaxt.

Leon en Ria,
    25-6-2016

Usseln is een rustig plaatsje waar je toch voldoende mogelijkheden hebt om je boodschappen te doen bij ALDI en REWE.

Ook heb je genoeg gelegenheden om lekker uit te gaan eten, maar voor het echte uitgaansleven moet je in Willingen zijn.

Daarom is een verblijf in Usseln relaxt.

Gereisd met partner in mei 2016
Willingen-Usseln scoort een 9,5 uit 10, op basis van 126 reviews