Bad Arolsen (Sauerland)

We hebben een aantal aanbieders voor Bad Arolsen (Sauerland) voor je op een rij gezet:

Reviews over Bad Arolsen (Sauerland)

Heerlijk wandelen of fietsen

Anja,
    29-10-2018

Prachtig kasteel en omgeving

Gereisd met partner in oktober 2018
    Ralf Adamczyk, Hoteldirektor, 7-11-2018

Dear valued guest,

thank you very much for the visit in our hotel and this review. We are more than happy that yiu have had an enjoyable stay with us!

Best regards

Ralf Adamczyk

General Manager

Voor herhaling vatbaar!

Corrie Voskuijl,
    20-8-2018

Als je van verwennerij houdt. Van luxe. Van heerlijk ontbijt en avondeten. Van een schoon bed en dito hotelkamer moet je hier zijn.

Zo dicht bij huis en zo,n gevoel van weg zijn. In het hotel ontbreekt je aan niets. Behulpzaam en vriendelijk personeel.

In de watten gelegd worden bij het heerlijke Spa zwembad in het hotel.

Let wel! Bij ons zat het bij het arrangement, maar is dat niet het geval kost het iedere keer 4 euro per persoon voor het zwembad. Dat vind ik een minpunt.

Ook een minpunt is dat het 5 euro per dag aan parkeergeld kost. Bij ons waren ze vergeten te zeggen dat je vlakbij een gratis parkeerterrein hebt. Uitladen voor de koffers kan altijd voor de deur en er staan rolwagens om bagage naar kamer te brengen.

Echter hebben ze excuus gemaakt voor de vergeten info en dit ook gecorrigeerd, wat ik heel netjes vond.

De omgeving is erg mooi. De Edersee, de Diemelsee, vakwerkstadjes enz.

Gereisd met partner in augustus 2018

Toch maar een ander hotel in deze mooie omgeving

Willy en Jan,
    12-5-2018

Mooie omgeving met volop mogelijkheden leuke fiets en wandeltochten te maken. Als je ook nog cultuur liefhebber bent geniet je extra. Fijn hotel in mooie oude gebouwen die goed zijn onderhouden. Prima ontbijt waar niets op aan te merken valt. Avond eten beperkte keuze en aan de prijzige kant. Evenals de drankjes, met name de wijn daarvoor kun je beter naar een terras in de omgeving gaan. Echt minpunt zijn de harde matrassen en de superzachte kussens die echt op geen enkele manier ondersteuning geven. Op onze klacht over de harde matrassen kregen we allen een opmerking dat smaken verschillen maar geen oplossing. Jammer voor een viersterren hotel.

Gereisd met partner in mei 2018

Grote vakantiewoning, ideaal voor mountainbikers

Fam Kranenburg,
    29-8-2017

Op 100 meter vanaf een grote heuvel en bos, rustige weg waar eigenlijk alleen fietsers en wandelaars langskomen. In Braunsen is geen vertier en er zijn geen winkels, wel mooie vakwerkhuizen. Ideaal voor natuur liefhebbers ! In Bad Arolsen(7km) zijn sowieso drie grote supermarkten, tankstations en leuke winkels. De vakantiewoning is zeer ruim, wasmachine/droger/afwasmachine/ oven/magnetron,internet en ned.TV via sateliet: aanrader !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prima, leuke sfeer

C van den berg,
    29-7-2017

Vanaf Nederland nooit ver reizen. Je voelde je er thuis. Plaats voor de E-bikes. Met het diner kon je ook wat wijzigen, als je dat beter beviel en m'n vrouw heeft er een maaltijd gehad met eetbare bloemetjes ( o.a. viooltjes, etc. ) . Heel apart.

Gereisd met partner in april 2016
Bad Arolsen (Sauerland) scoort een 7,7 uit 10, op basis van 17 reviews