Sorteren

Reviews over Würzburg

16-8-2018

Degelijk transithotel aan de rand van Würzburg

Rudy
    2-8-2018

Goede, nette kamer met ruime badkamer in een afzonderlijk gebouw.

Centrum van Würzburg is gemakkelijk bereikbaar met de tram.

Goed en gevarieerd ontbijt.

Gratis parkeermogelijkheid.

Geen gebruik gemaakt van restaurantfaciliteiten.

Goed genoeg

Simone
    10-3-2018

Een overnachting geboekt op een familiekamer voor de wintersport naar Oostenrijk. Ter plaatse aangekomen was de familiekamer overboekt omdat we niet voor 7 uur aanwezig waren. Dit stond in de kleine lettertjes. Desondanks prima opgelost met 2 kamers, voor een lagere prijs, en voor ons gezin was dat een prima oplossing. De communicatie verloopt wel in hele kleine lettertjes. Het ontbijtbuffet is prima, maar passen en meten, aan de kleine kant, waardoor je echt in grote drukte ontbijt. Een prima doorreishotel in het centrum tegenover de bioscoop.

Groot mooi en comfortabel hotel

Broers-Carlens, Gh
    27-2-2018

Mooie kamer, het bed mocht iets zachter zijn, goed sanitair. Het ontbijt uitgebreid en lekker. Het diner ook zeer goed.

Keurige camping

Ingrid
    9-9-2017

Wij vonden de camping prima om te overnachten. Toilet en douchen prima. Je hoort inderdaad de trein, maar wij vonden het wel meevallen,personeel was vriendelijk.

Prima uitvalbasis voor wurzburg. En dat van je fiets over een brug tillen, nou die brug moeten wij nog tegenkomen. Je kan prima op de fiets over het fietspad naar wurzburg. Heel eenvoudig het water volgen en je komt er vanzelf. Prima naar ons zin gehad daar.

Würzburg scoort een 8,7 uit 10, op basis van 27 reviews