Sorteren

Reviews over Oberstdorf

Wintersportvakantie overtreft zomervakantie👍

Karin
    5-1-2018
    Het was de eerste keer in mn leven dat ik op wintersport ging. Het was daar prachtig. Heel veel sneeuw en goed weer. Heel fijn les gehad van een Duitse dame die ook Karin heet. Wat minder fijn was, dat we niet dicht bij de piste verbleven. Maar voor een eerste beleving voor mij een mooie ervaring.

Echt goed !

Daniel Claeys
    1-12-2017
    Fijne en propere stad met een veelheid aan winkels en eet- of drankgelegenheden. Deels verkeersvrij, deels verkeersarm waardoor een stadswandeling aan gezelligheid wint. Zeer vriendelijke bevolking.

Super gebied

Fam lourens
    16-11-2017
    Het is een prachtig gebied waarbij oberstdorf een prachtig levendig dorp is waar ze zorgen voor gezelligheid. Het gebied is niet aaneengesloten maar de losse gebieden lenen zich uitstekend om een dag goed uit de voeten te kunnen.

Een waar paradijs dicht bij huis

Maurice
    11-11-2017
    Super vriendelijke mensen krachtige pittoreske omgeving en uiteraard heerlijk eten. De duitsers kunnen er echt wat van. Een prachtig ski oord voor jong en oud voor ervaren en onervaren skiërs. Er is aan iedereen gedacht. Blijvertje
Oberstdorf scoort een 8,6 uit 10, op basis van 62 reviews