• Type accommodatie

Reviews over Oberstdorf

Gezellig bergdorp

Guido V
    4-7-2018

Gezellig pittoresk bergdorp met een zeer mooie historische dorpskern en een zeer uitgebreid aanbod aan restaurants, kledingzaken en de gebruikelijke souvenirshops. Met de gratis gastenkaart die de meeste hotels aanbieden zijn de liften in de zomer gratis. Bovendien is er ook een groot aanbod aan lichte wandelwegen, ideaal voor een iets ouder publiek,(veel senioren), maar je ziet er ook zeer veel sportieve jongelui (Nordic Walking, Paragleiter, Mountainbikers...).

Wintersportvakantie overtreft zomervakantie👍

Karin
    5-1-2018

Het was de eerste keer in mn leven dat ik op wintersport ging. Het was daar prachtig. Heel veel sneeuw en goed weer. Heel fijn les gehad van een Duitse dame die ook Karin heet. Wat minder fijn was, dat we niet dicht bij de piste verbleven. Maar voor een eerste beleving voor mij een mooie ervaring.

Echt goed !

Daniel Claeys
    1-12-2017

Fijne en propere stad met een veelheid aan winkels en eet- of drankgelegenheden. Deels verkeersvrij, deels verkeersarm waardoor een stadswandeling aan gezelligheid wint. Zeer vriendelijke bevolking.

Super gebied

Fam lourens
    16-11-2017

Het is een prachtig gebied waarbij oberstdorf een prachtig levendig dorp is waar ze zorgen voor gezelligheid. Het gebied is niet aaneengesloten maar de losse gebieden lenen zich uitstekend om een dag goed uit de voeten te kunnen.

Oberstdorf scoort een 8,7 uit 10, op basis van 63 reviews