Sorteren

Reviews over Oberstdorf

Perfectie bestaat!

Guido V
    4-7-2018

Rustig gelegen 4*sup. hotel, net buiten het drukke centrum. We hadden een zeer ruime suite met balkon (met tafeltje, stoelen en een ligzetel), 1 badkamer (bad+apart toilet) + een 2e badkamer (douche+toilet), 2 grote TV's in salon en slaapkamer. Extra grote comfortabele bedden 2 m x 2.10 m. Enorm veel kastruimte, voldoende om de bagage van een groot gezin in op te bergen, nooit eerder meegemaakt! . Kleine minibar met dranken aan "supermarktprijzen" (flesje cola, water, fruitsap slechts 1 euro, biertje 1,5 euro). Fantastisch restaurant, betaalbare dranken (wijnen kosten ± 50% meer dan op internet, niet 3 of 4x zoals we het in eigen land gewoon zijn. En vooral zéér vriendelijk personeel, niets is hen teveel. Als ze nu nog een Nespresso apparaat op de kamer voorzien en hun personenweegschaal uit hun badkamers verwijderen is dit hotel gewoon perfect.

Topverblijf in een tophotel

Daniel Claeys
    1-12-2017

Het hotel bevindt zich op wandelafstand van Oberstdorf en wordt geleid door de sympathieke en energieke mevr. Sollacher. Wij logeerden er 10 dagen in juli, in halfpension.

Wij hadden een kamer type "Söllereck". Een aanrader. Net als alle andere kamers waarschijnlijk. Ruim, kraaknet, voorzien van alle comfort en met een grote badkamer.

Over het eten kunnen we slechts in superlatieven spreken. Uitstekend!!! Dagelijks een 3 gangen keuzemenu. Een uitgebreide keuze bij het ontbijt.

Om af te werken nog even vermelden dat ook alle medewerkers zich dubbel plooien om het de gasten naar hun zin te maken.

Wij komen zeker nog eens terug !!!

Geweldig en klantvriendelijk hotel

Koppel uit Belgie
    1-3-2017

Zeer centraal in het centrum gelegen. Prachtig hotel in chaletstijl. Uitstekend restaurant in Duitse stijl. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie ruime kamers, vooral het apparartement is aan te bevelen. Is inclusief zitgedeelte, keuken en eetgedeelte. Badkamer is wat verouderd en klein.

Service gericht tophotel

Fam. Schipper
    6-6-2016

Kwaliteit van hotel was top.

Service van het personeel was top.

heerlijk

Liesbeth en Michel
    17-1-2016

appartement op de Marktplatz, heerlijk midden in het centrum. eigen ondergrondse parkeerplaats, temidden van gezellige terrassen en winkels en toch rustig

Oberstdorf scoort een 8,7 uit 10, op basis van 63 reviews