We hebben een aantal aanbieders voor Karlsruhe voor je op een rij gezet:

Reviews over Karlsruhe

Leuke winkelstad

vanderBruggen
    31-12-2014

In Karlsruhe zijn meerdere centrums te vinden, wij hebben voornamelijk centrum zuid bezocht. Er zitten veel winkels in de lange winkelstraat, vooral de bekende ketens. Ook is er cultuur te vinden en te bekijken. Er is voldoende parkeerruimte, in het foldertje van de stad is te lezen dat er 6000 parkeermogelijkheden zijn.

Gereisd anders in januari 2014

geweldige stad

M.
    23-8-2011

Het is een hele leuke stad waar je erg leuk kan winkelen! Er zijn ook veel culturele dingen te doen.. Zo is er bijvoorbeeld een theather en een kasteel. Voor de kleintjes is er een hele leuke en vooral mooie dierentuin!

Gereisd met partner in juli 2011

Mooie stad maar het lijkt wel of er meer buitenlanders dan

Roy Thuyns
    24-6-2008

Mooie stad maar het lijkt wel of er meer buitenlanders wonen dan duitsers zelf. Voor een typisch duits sfeertje niet echt geschikt. Wel voldoende bezienswaardigheden en veel cultuur. Goed en goedkoop 24h openbaar vervoer door de hele stad mag vermeld worden.

Gereisd anders in Tue Jun 24 2008 12:56:24 GMT+0000 (UTC)

Wij waren in Karlsruhe van 29 juli tot 5 augustus in het

Frans Zijlstra
    25-8-2005

Wij waren in Karlsruhe van 29 juli tot 5 augustus in het Renaissance hotel en hebben een fijne week gehad. Karlsruhe is als uitvalsbasis voor o.a. Straatsburg, Heidelberg, Stuttgart en het zeer fraaie Tübingen zeer de moeite waard. Het ligt aan de rand van het prachtige Zwarte Woud

Gereisd anders in augustus 2005
Karlsruhe scoort een 7,9 uit 10, op basis van 17 reviews