Feldberg (Zwarte Woud)

We hebben een aantal aanbieders voor Feldberg (Zwarte Woud) voor je op een rij gezet:

Voordeeluitjes.nl

vakanties Feldberg (Zwarte Woud)

Voordeeluitjes.nl

Weer & Klimaat Feldberg (Zwarte Woud)

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOctNovDec
Max. temp. (℃)12°17°20°22°21°18°13°
Min. temp. (℃)-3°-2°11°13°12°10°-1°
Zonuren1h3h4h5h5h6h7h6h5h3h2h1h
Dagen regen1110121213131212981111

Reviews over Feldberg (Zwarte Woud)

• 9Marijke van der Veen25-02-2019

Super

Super skigebied! Veel mogelijkheden en vooral geschikt voor families!

• 9Sfeer in stad
    • 9Après ski
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in februari 2019

• 8Holland23-02-2019

Leuk gebied voor beginners

Leuk skigebied voor beginnende skiërs. Genoeg pistes. Alleen parkeren is niet ideaal. Bussen die rijden naar het gebied zijn overvol

• 3Uitgaanslevenn
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

• 8Smit22-02-2019

Aanrader

Prima skigebied voor beginnende skiërs en ideaal voor jonge gezinnen. Kleinschalige opzet, goede skischolen en goed betaalbaar

• 5Cultuur
    • 6Skigebied gevorderden
    • 5Après ski

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• 7Rianne den Boer30-01-2019

Heerlijke week geskied in een leuk skigebied .

Leuk skigebied voor een weekje. Geen mogelijkheid voor lange tochten maar genoeg uitdagende pistes mooi gelegen tussen de bomen voor beginnende en lichtgevorderde skiërs . Goed alternatief als je winterberg voor gezien houdt op zo’n 6 uur rijden Van Nederland. Groot voordeel is de skipas die inbegrepen is bij aangesloten accommodaties bij de hoch schwarzwald Card. Parkeren onder aan de piste is soms lastig. Je moet meestal een stukje lopen. Ook is er maar een beperkt ruimte in het skidepot. De apres ski is beperkt maar wat er is, is echte Duitse gezelligheid. Prijs kwaliteitsverhouding is prima.

• 7Après ski

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018

• 8Rik28-01-2019

Ideaal voor wintersport met kinderen.

Voor de duur van een midweek een eerste keer kennis gemaakt met wintersport. Feldberg leent zich hier goed voor doordat er naast het centrale skigebied op en rond de Feldberg ook nog diverse minder drukke kleine pistes te vinden zijn waar het minder druk is. Zeker door de weeks buiten de vakantieperiode zijn deze buitengebieden een aanrader.

• 8Skigebied gevorderden
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

• 9Sofie Illegems26-01-2019

Relaxed

Een klein maar oh zo mooi skigebied lekker dichtbij. Perfect ter ontspanning gedurende een weekendje tussendoor. Feldberg is ook zeer geschikt voor gezinnen en beginnende skiërs/kids: combinatie met wandelen en/of sneeuwpret is super te doen in dit skigebied. Wij zijn zonder kids geweest en hebben een gezellige authentieke après-ski beleefd.

• 9Après ski
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2019

• 7Judith17-01-2019

Druk, gezellig en heel betaalbaar

Heel leuk, gezellig skigebied. Prettige pistes, meerdere eettentjes waar betaalbaar eten één drinken te verkrijgen is. Van eenvoudige piste tot wordcup strecke (zwart) dus goed te doen. Ook ieder jaar verbeteringen in de liften! Kortom leuke skibestemming. Klein nadeel; omdat meer mensen het er erg leuk vinden is parkeren en wachten voor de liften wél een dingetje. Aan de andere kant, voor die prijzen.....

• 6Skigebied gevorderden
    • 6Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• 8Th. Jansen16-06-2018

Een fantastisch uitgangspunt

Feldberg een heel mooie omgeving. Een startpunt voor diverse trips. Freiburg, Triburg en lorrach. Ook de watervallen van Schafhausen zijn vanuit Feldberg snel en goed te bereiken. Mooie en leuke plaatsen waar je lekker en goedkoop kunt eten en shoppen.

• 7Skigebied beginners
    • 6Après ski
    • 9Zorg voor natuur
    • 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in mei 2018

• 8Marco Egbertsen30-11-2017

Leuk skigebied met goede liften.

Heel leuk skigebied om te leren skiën of beginners. Voor mij als gevorderd skiër was het ook prima. Leuke skischool waar mijn zoontje twee jaar les heeft gehad.

Ook dichtbij het leuke plaatsje titisee. Daar is een groot subtropisch zwembad met saunafaciliteiten. Een aanrader!

• 7Après ski

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

• 8Jeroen Waterreus11-07-2016

Prachtig.

Schwarzwald is een schitterend gebied. Wat me wel opviel is dat er in het gebied opvallend matige faciliteiten zijn voor échte avonturiers en outdoor mensen. Er is een oververtegenwoordiging van ouderen (60+). Oorden als Titisee en Triberg zijn vrij toeristisch en 'bejaard'. Het was nog lastig om een normale mountainbike te huren en geen e-bike. Ik nodig het Schwarzwalder tourism board van harte uit om een andere meer actievere doelgroep aan te spreken, daar leent het gebied zich perfect voor. Verder viel me op dat de dorpen, wegen, parken er keurig verzorgd bijliggen.

• 9Omgeving

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016