Feldberg (Zwarte Woud)

We hebben een aantal aanbieders voor Feldberg (Zwarte Woud) voor je op een rij gezet:

Neckermann

vakanties Feldberg (Zwarte Woud)

Neckermann

Reviews over Feldberg (Zwarte Woud)

Een echte aanrader en iets om steeds terug te kome

Fam. Jansen,
    12-6-2018

Al sinds 2000 vaste gast. Helaas vorig jaar niet kunnen genieten van deze accomodatie. Alles was echter al wel geregeld van en met aanbetaling tm reservering.

Wat ZEER positief was, dat het management zeer coulant was met aanbetaling en reservering. Daarvoor onze complimenten.

In de week van 3 juni daar weer geweest en na een stroeve start en een goed gesprek met de directie weer genoten van appartement, omgeving, bediening en restaurant.

Een echte aanrader, speciaal voor gezinnen met kinderen.

Gereisd met partner in juni 2018

Geweldige vakantie!

Isa,
    12-5-2018

Fantastisch hotel helemaal gericht op kleine kinderen. Zelfs voor baby’s is dit een top vakantie. Heerlijk eten, culinaire bereide hapjes. Kwaliteit, vriendelijk personeel, ruime familiekamers lijkt net een heel appartement. 100% waar voor je geld. Wij komen hier zeker nog eens terug. Direct aan de piste. Kamer in het hoofdgebouw is een aanrader. Niet in het gehele hotel zijn gerenoveerde kamer.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018

Aanrader met Hochschwarzwaldcard! Gratis toegang!

Karin,
    12-5-2018

Wij hadden een appt. schwalbe geboekt via touroperator. Gevraagd om modern appt. en ook gekregen (nr 44). Appt was netjes schoon, keuken erg klein. Tip: Wel zelf extra handdoeken voor douche/zwembad en theedoeken meenemen! Het hotel met all inclusive formule is leuk als je kleine kinderen hebt die overdag nog slaapjes moeten doen. Wij hadden een 15 jarige tiener en dan is een appartement beter. We waren hier van 4-11 mei 2018, de laatste week van de meivakantie. Bij boeken krijg je de Hochschwarchwaldcard en die is fantastisch! We hebben elke dag gratis geklommen (indoor of outdoor) in het naastgelegen kletterwald, gratis boottocht gedaan over de Titisee, gratis pretpark bezocht (Steinwasenpark), gratis gezwommen in het Badenparadies in Titisee (2 uur was genoeg, dus slechts 3 euro totaal voor 3 personen hoeven bijbetalen), af en toe bijna gênant, zoveel gratis toegang tot allerlei leuke activiteiten. Wij hadden een Top actieve vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Super pension in het Schwarzwald

Tim,
    4-1-2018

We hebben een top vakantie gehad in pension krautle! Super ontvangst, de familie Krautle is enorm behulpzaam en vriendelijk. Heerlijk gegeten, en ons appartement was brandschoon (en werd 3 keer per week schoon gemaakt). Aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

Fantastische Hotel voor de familie

Dirk,
    26-10-2017

Super Indoorhal met Klimpark en kunstmatige Ijs.

Lekker eten, vriendelijk personell en faciliteiten voor de heele gezin. Kamers zijn uitgerust voor kleine kinderen.

Zijn er nu al voor de 2de keer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015
Feldberg (Zwarte Woud) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 61 reviews