• Type accommodatie

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

24 accommodaties in

Feldberg (Zwarte Woud)

Reviews over Feldberg (Zwarte Woud)

Leuk skigebied met goede liften.

Marco Egbertsen, 30-11-2017

Heel leuk skigebied om te leren skiën of beginners. Voor mij als gevorderd skiër was het ook prima. Leuke skischool waar mijn zoontje twee jaar les heeft gehad.

Ook dichtbij het leuke plaatsje titisee. Daar is een groot subtropisch zwembad met saunafaciliteiten. Een aanrader!

Prachtig.

Jeroen Waterreus, 11-7-2016
    Schwarzwald is een schitterend gebied. Wat me wel opviel is dat er in het gebied opvallend matige faciliteiten zijn voor échte avonturiers en outdoor mensen. Er is een oververtegenwoordiging van ouderen (60+). Oorden als Titisee en Triberg zijn vrij toeristisch en 'bejaard'. Het was nog lastig om een normale mountainbike te huren en geen e-bike. Ik nodig het Schwarzwalder tourism board van harte uit om een andere meer actievere doelgroep aan te spreken, daar leent het gebied zich perfect voor. Verder viel me op dat de dorpen, wegen, parken er keurig verzorgd bijliggen.

een tof gebied

martine, 26-7-2015
    een mooi gebied,heel goed om te wandelen en fietsen,het gaat wel goed bergop daar,hou er rekening mee.De feldberg is heel mooi,en in de winter een goed skigebied.In de omgeving is de titesee en nog andere meren,waar je een bootje kan huren, of met een boot een ritje maken.Je mag daar ook zwemmen,we hebben ook twee mooie campings gezien,met vele trekcaravans en mobilhomes.

Prachtig gebied

bc.schijndel_l, 29-6-2015
    In de omgeving is voor jong en oud, genoeg te beleven, te bezoeken, te genieten etc.

heerlijk gebied om te skien.

Lia van Gelder, 11-4-2015
    Doordat het geen groot gebied is gaat de jeugd zijn gang en kun je makkelijk tussendoor even wat afspreken. In verhouding zijn de skipassen niet duur!
Feldberg (Zwarte Woud) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 56 reviews