Reviews over Binau

Heerlijk camperen en alles op de camping

Nijboer,
    17-8-2018

Mooie camping met zwemgelegenheid in de rivier en in het zwembad. Goed vertoeven daar, ook voor de kinderen

Prima

Adrie,
    5-8-2018

Een prima camping, mooie ruime plaatsen, meer dan genoeg stroom/water aansluitingen hele moderne broodjes service(als het werkte s'morgens vroeg :-) ) Heel vriendelijke Campingstaf.Prima restaurant, of het past is heel persoonlijk Enige minpuntje is de sluitingstijd van de slagboom, wel begrijpelijk, maar ook gasten die al op de camping staan kunnen er niet op of af tussen 13.00 en 15.00..erop kan ik inkomen.. maar eraf is een beetje jammer. Maar we komen zeker terug.

Voor herhaling vatbaar

Rita,
    8-7-2018

Mooie,rustige camping met vriendelijke medewerkers. Sanitair was goed en schoon. Het was erg rustig toen wij er waren, als het vol staat lijkt het sanitair misschien wat weinig, maar dat hebben we (gelukkig) niet kunnen bekijken. Prachtige plek aan de rivier.

Het restaurant viel wat tegen, wat we uitkozen was er niet, maar misschien ligt dat aan het voorseizoen.

Een camping om nog eens terug te komen!

Fijne doorreis camping

Caravanners,
    9-6-2018

Fijne camping met hele ruime plaatsen aan de Neckar. Sanitairgebouw klein maar schoon sanitair . Klein zwembad waar je even op kunt frissen , verse broodjes. Hele fijne doorreiscamping waar ook veel mensen langer bleven voor de ruimte rust mooie uitzicht

Super camping

Alexandra van der Deijl,
    7-8-2017

Hele mooie camping met onwijs vriendelijk personeel. Grote plekken die erg vlak zijn met weinig kuilen. Af en toe wat bomen, die ook schaduw bieden. Sanitair super schoon, voldoende douches, staat niet te wachten op je beurt. Zwembad is groot genoeg, beetje frisjes, maar bied met het warme weer een heerlijke verkoeling. Broodjes service op de camping werkt ook prima, maar er is ook op 5 minuten lopen een bakker. Door de neckar komen aardig wat boten, wat ook leuk is om te zien.

Ook is er veel vertier in de omgeving: twee techniek musea in sinsheim en speyer, een groot zwembad in neckarsulm, bezoeken van de steden heidelberg en heilbronn. En nog veel meer.

Kortom een enorme aanrader!

Binau scoort een 6,4 uit 10, op basis van 13 reviews