Reviews over Roskilde

Een fantastische camping,rust ruimte en een mooi u

Jongstra
    6-5-2018

Schoon en heel mooi toitetgebouw.

Mooi uitzicht over het fjord op de stad Roskilde

De camping heeft een hellend terrei evenwijdig aan het fjord.

luxe sanitair en keuken, maar prijzig

Hillie
    3-8-2017

prachtige nieuwe sanitair gebouwen met badkamers en superschoon. Alleen bij volle bezetting lijkt me het niet voldoende. Camping is netjes, ligt prachtig aan het fjord en kent luxe plaatsen met uitzicht en minder luxe, goedkopere plaatsen achter de bomen. Op het terrein ook een koffie/snack gelegenheid, maar net zoals de rest van Denemarken erg duur. Domper bij het afrekenen van een toch al dure camping: met pin betalen kost 5% extra!

Geweldig

Corinne
    20-6-2017

Het is een mooi hotel met ruime nette kamer. De badkamer is netjes en ruim. De bedden liggen goed.

Wij hebben nog geen minpunt kunnen vinden.

doorgangshotel

Bianca
    1-8-2016

het hotel fungeert als doorgangs hotel voor de aziaten die hier 1 nacht overblijven

Prima hotel maar restaurant bleek gesloten!

pascale_1
    27-1-2016

Wij verbleven hier tijdens de kerstdagen. Helaas bleek bij aankomst dat het restaurant 's avonds gesloten was. Waar we dan naar toe konden voor een diner wist niemand te vertellen dus zelf maar het internet opgegaan. Uiteindelijk bleek er 1 Italiaans restaurant te zijn die wel open was. Prima bediening en heerlijk gegeten!

Ontbijt werd in het hotel wel aangeboden. Prima en zeer uitgebreid! Kamer was goed, bedden ook oké. Minibar ontbrak op de kamer. Daar mijn man medicijnen gebruikt die gekoeld moeten worden, was dit wel een minpunt. Ook het ontbreken van een safe was een minpunt.

Roskilde scoort een 7,8 uit 10, op basis van 10 reviews