Reviews over Nivå

Leuke camping! Ook voor een bezoek aan Kopenhagen

AnneB,
    8-8-2018

Leuke camping met mooie speelplaats voor de kinderen. Prima sanitair. Ontzettend vriendelijke campingeigenaren die je graag adviseren over de omgeving. Leuk strandje in de nabije omgeving en Kopenhagen is supergoed bereikbaar. Wij hebben de auto geparkeerd op een gratis parkeerplaats in Hellerup en vandaar zijn we met de trein naar Kopenhagen gegaan. Met een OV-ticket zone 1 t/m 4 kun je de hele stad doorkruisen met bus en busboot voor een prikkie! Veel bezienswaardigheden in de omgeving. Echt de moeite waard!

Wat een heerlijke plek!

Miranda,
    26-7-2016

Een erg vriendelijk en behulpzaam echtpaar runt de camping. We mochten zelf onze plek uitzoeken en we kwamen te staan aan een breed grasveld bij de vijver. Wat een rust... De camping is niet zo groot dus onze dochters konden zelf naar het toiletgebouw en speeltuintje. Alles is goed onderhouden en de toiletten/douchejes zijn erg schoon. Met de wisser kon je zelf de douch even aan kant maken. Douchen gaat met een chipkaart. Prima als je dat van tevoren weet. Tegoed op je chipkaart bij laten schrijven kan, net als bijvoorbeeld een ijsje en brood, op rekening. Brood voor de volgende dag te bestellen. Receptie tot 20.00 uur open. WiFi is niet duur maar op piekmomenten werkt het niet altijd naar behoren. Verschillende supermarkten in de buurt en een fijn strandje met stijger en helder water. Ook centraal gelegen voor verschillende uitstapjes naar Kopenhagen, strand van Hornbaek, Frilandsmuseet, kasteel in Hillerod. Bij de receptie kun je hierover ook info inwinnen.

Super gastvrij

Wendy,
    24-8-2015

De camping is schoon en ruim. Voor de kinderen is er onder andere een speelplaats. De bereikbaarheid voor Kopenhagen is super - de treinen rijden regelmatig en met een minuut of 20 ben je in de stad. Je kunt je auto makkelijk en gratis parkeren bij het station, en het station is op 5 minuten rij afstand.

En bovenal: met name de gastvrouw is bijzonder vriendelijk en behulpvaardig! Absoluut een aanrader!

Prima camping, ligging ideaal

Fam. Verburgt,
    13-8-2015

Mooie camping met fijne ruime plekken en vriendelijke eigenaren. Leuke speeltuin voor de kinderen, sanitair prima, wel beetje ouderwets om via kaartje met tegoed te moeten douchen, dus douchen niet gratis.

Mooie gelegenheid voor koken en overdekt eten.

Prima plek om Copenhagen en/of bijvoorbeeld Helsingnor te bezoeken, via kleine wandeling op strand en bij leuk haventje. Mooie omgeving en ook treinstation op loopafstand met goede verbinding (6 x per uur) naar Copenhagen.

perfecte camping om Kopenhagen te bezoeken

Arvid,
    9-9-2013

De perfecte camping als je Kopenhagen wilt bezoeken maar niet in Kopenhagen zelf wilt zitten.De beheerders zijn echt super vriendelijk en behulpzaam. De camping heeft nieuwe sanitaire voorzieningen en die zijn echt super schoon en netjes. Wij hadden voor deze camping gekozen omdat we met onze camper niet in Kopenhagen zelf wilden zitten. Deze camping is echt heerlijk rustig en stil. Vanuit de camping is het 10 minuutjes lopen naar het treinstation. waar 6x per uur een trein vertrekt richting Kopenhagen. Op het treinstation kan je voor €15 p.p. een 24 uur onbeperkt reizen kaart halen. De treinreis naar Kopenhagen duurt nog geen 40 minuten.

Mochten wij ooit weer richting Kopenhagen gaan dan zullen we zeker weer gaan overnachten in NIva. Een echte aanrader

Nivå scoort een 8,3 uit 10, op basis van 3 reviews