Montreal

We hebben een aantal aanbieders voor Montreal voor je op een rij gezet:

vakanties Montreal

We hebben een aantal aanbieders voor Montreal voor je op een rij gezet:

Reviews over Montreal

Het liefst elk jaar weer

Jacqueline Hartog
    11-8-2018

Het weer was relatief goed, veel zonnige dagen met zwoele "zomeravonden" mooie natuur. Lekker uit eten, wat mensen vaak vergeten is als je de rekening krijgt er nog ong 15 % bij op te tellen. Kleding en schoenen goedkoper dan bij ons. Dit jaar wel héél veel muggen.

Gereisd Alleenreizend in mei 2018

leuke stad

Renee
    10-9-2013

Montreal is een leuke stad, waar een gezellige en veilige sfeer hangt. Je kunt er lekker winkelen, sight see-en en in crescent street kan je lekker eten en drinken en uitgaan. in Old montreal zijn ook veel leuke tentjes en hier proef je de oude sfeer van de stad. Daar kan je ook heerlijk Poutine eten ( aanrader! frietjes met kaas en jus overgoten)

Gereisd Met vrienden in mei 2012

Mooi en anders

Remco
    4-8-2013

Wij hebben Montreal gebruikt als landingdplaats. Gingen o.a. naar familie in Rosemere (ca. 30 minuten rijden). En zijn vanuit daar richting het Oosten gereden. en een verblijf in het vakantiehuis van de familie in Kamouraska.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Erg leuke stad met zeer vriendelijke bevolking

Ludwig
    26-8-2012

Montreal als stad heeft mij zeker verrast. Erg mooie oude gebouwen en zeer vriendelijke en behulpzame bevolking. De ligging aan het meer en het uitzicht vanuit de CA Tower is zeer de moeite waard.

Je kunt ook dagtrips maken naar de Niagara Watervallen een belevenis op zicht!

Gereisd Zakelijk in juli 2012

Leuke stad om een dag te bezoeken

~*~Tanja~*~
    29-7-2012

Montréal is een aparte stad. Enerzijds heeft het een modern centrum, met grote merkwinkels en hippe bars en dure restaurants. Anderzijds heeft het een oud centrum met Franse pleintjes en straatjes en lekkere terrasjes. Onder de grond bevindt zich ook nog eens een groot winkelcentrum. Het heeft erg veel hoge en lelijke gebouwen. Op zich een leuke stad om een dag rond te kijken, je kunt je er prima vermaken. Er is zelfs een Kerstwinkel (bleek later in bijna elke Canadese stad zo te zijn) en we hebben ook een bezoekje aan de Notre Dame gebracht, die van binnen erg mooi is. Voor de sfeer zouden we er echter niet nog eens terug gaan.

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Montreal scoort een 8,9 uit 10, op basis van 45 reviews