Reviews over Montreal

Centrale ligging in prachtige stad!

TravelSteve,
    19-11-2017

In 2017 heropende het hotel na een grondige renovatie. Grootste hotel van Montreal waardoor je soms lekker luxueus kan logeren voor een relatief lage prijs, als je ver op voorhand boekt of er weinig vraag is de periode van je verblijf!

Blijf uit de bar, +11 eur voor een biertje!

Perfecte ligging!

Tamara,
    10-9-2016

Dit hotel ligt precies tussen de Mont Royal en het centrum. Erg goed uitgangspunt dus. De kamers zijn erg klein en de douche ook. Gelukkig wel in de kamer zelf. Het is een oud Victoriaans pand, maar wel met de gemakken van nu; gratis wifi, airco. Nog 1 tip; mocht je een zware koffer bij je hebben, vraag een kamer op de begane grond, ze hebben geen lift en naar de 3e verdieping zijn erg veel trappen die je moet beklimmen. Het simpele ontbijt is inbegrepen, toast, koffie, thee, fruit, brood en zoetwaren.

De stad is momenteel een grote werf.

Jean-Claude Raes,
    26-6-2016

Drukke omgeving en lawaaierig door de vele werken die er momenteel gedaan worden.

Perfect

M hermans,
    31-1-2016

Zeer groot mooi hotel, centrale liggen, en het gevoel alsof het een kleinschalig familiaal hotel was.

Schitterend hotel in hartje Montreal

Barrie,
    22-5-2013

Was voor mijn werk een week in Montreal. Dit hotel zonder al te veel voorzieningen biedt de mogelijkheid om te dineren in het aangesloten restaurant. GEWELDIG. Vanuit de kleine balkonnetje nog net mooi zicht op de Notre Dame....

Montreal scoort een 8,9 uit 10, op basis van 45 reviews