Sorteren

vakanties Quebec

Reviews over accommodaties in Quebec

Centrale ligging in prachtige stad!

TravelSteve
    19-11-2017

In 2017 heropende het hotel na een grondige renovatie. Grootste hotel van Montreal waardoor je soms lekker luxueus kan logeren voor een relatief lage prijs, als je ver op voorhand boekt of er weinig vraag is de periode van je verblijf!

Blijf uit de bar, +11 eur voor een biertje!

Goed ligging

heer Ceuppens
    28-7-2014

Goede ligging in centrum en toch perfect bereikbaar met auto, harde kleine bedden, lawaai straatzijde, duur ontbijt, geen lift in aankomstlobby (valies wordt over 20 trappen naar boven gedragen)

zeer goede parkingservice,

Pal in het nieuwe centrum

Nick7
    8-8-2012

Dit hotel is gelegen in het centrum van de stad. Vanuit het hotel kan je naar de ondergrondse stad vanwaar je echt overal naartoe kan. De Metro stopt onder het hotel.

De fitness/zwembad zijn verzorgd maar niet zo groot.

Als je vragen hebt over de stad helpt de consierge je graag verder.

Uitstekende service.

Het 360° restaurant is uniek

Nick7
    8-8-2012

Mooi hotel.

Het roterende restaurant is zeker de moeite.

Mooi zicht over de stad en de rivier.

In de nabijheid zijn veel toffe cafés en restaurants.

Zeker eens langsgaan in de voodoo lounge.

Goed hotel

Daan
    9-6-2012

Prima hotel met een prima ligging. Binnen 2 minuten lopen sta je in de oude stad. Parkeren kost 20 dollar per nacht en doe je in

een parkeergarage naast het hotel. Wij hadden de zgn Europese hotelkamer en die was prima. De inrichting is die van een oud Frans hotel; leuk. De kamers zijn niet groot, maar ook niet klein; gewoon goed. Gratis wifi is er niet. De kamer was schoon en het personeel vriendelijk. Goed hotel!