Jasper

Reviews over Jasper

geweldig

MCM van Hal
    11-9-2018

Een heel erg leuke plaats in het midden van het natuurschoon van Canada. Erg leuke restaurants en souvenirwinkeltjes. Je kunt er leuke excursies ondernemen, de raft is echt een aanrader. Als je geluk hebt, dan zie je zelfs de elanden in en rondom het dorp lopen!

Gereisd Met partner in juli 2018

Geweldig stadje.

Rutger
    26-2-2018

Jasper is een zeer gezellig stadje in de Rockies. Vlieg rechtstreeks naar Edmonton en dan met de huurauto of bijvoorbeeld Sundog Tours in zo'n 4 uur naar Jasper. Je vindt er genoeg verschillende hotels en ook super leuke campings.

Je hebt er zoveel gezellige eettentjes en koffiebarretjes, dat je elke dat nieuwe kunt kiezen.

Er zijn heel veel wandel- en fietspaden. Je kunt er mountainbikes huren, paardrijden en veel andere excursies doen. Er zijn warmwaterbronnen, wel een stukje rijden. Je kunt de berg Whistlers op met de skytram, maar in de wintermaanden gesloten. En in de winter kun je er goed skien bij Marmot Basin.

Dus een veelzijdig stadje, midden in de natuur en wilde dieren, en ook belangrijk zer vriendelijke inwoners.

Gereisd Met partner in februari 2018

Leuk dorpje!

Emmy
    29-3-2017

Leuk dorpje, elks liepen in de voortuin van ons hotel. Prachtige omgeving! Alleen was er niet heel veel te doen 's avonds. Waarschijnlijk wel bij de pistes van Marmot Basin. Lekker gegeten bij Evil Dave's en ons verbaasd over de veel verschillende smaken vodka in het Downstream cafe.

Gereisd Met vrienden in maart 2017

mooie uitvalsbasis voor tochten in de natuur

c_branje
    14-10-2012

Hiervandaan kun je makkelijk naar een aantal mooie meren zoals Medicine Lake, Maligne Lake, Patricia Lake, Pyramid Lake. Tip: ga op een mooie heldere dag zonder wind 's morgens vroeg naar Patricia en Pyramid Lake voor prachtige rimpelloze weerspiegeling.

Gereisd Met vrienden in september 2012

Mooie omgeving!

poeliepoel
    28-8-2012

Prachtige omgeving, aanbevolen: Mount Edith Cavell, Maligne canyon en Lake, Tramway naar Mountain (wel duur). Veel treinen met wel 180 wagons leuk om te zien, Jasper heeft 2 straten met winkels, restaurants > niet zo sfeervol als Banff maar erg relaxed en een wat sportiever publiek (wandelaars etc).

Gereisd Met partner in juli 2012
Jasper scoort een 8,4 uit 10, op basis van 41 reviews