Sorteren

Reviews over accommodaties in Alberta

Prima uitvalsbasis voor Park Jasper

Fam v.d. Wal
    5-8-2018

Goed motel, kamers wat aan de kleine kant, maar goed bedden. Het motel ligt iets buiten het centrum, maar nog wel op loopafstand. Ze hebben 4 wasmachines en drogers. Er is een leuk zwembadje met een goede sauna en een bubbelbad. Wij hebben niet in het restaurant gegeten.

heerlijke lokatie vlak vooor Vancouver

Ineke E.
    29-6-2018

Prachtig vezorgde camping in het bos, ruime plek, picknicktafel, houtvuurplek, uitstekende ontvangst en service, volledige aansluiting (geen wifi). Hoeveel redelijk groot zie je er maar een paar medecampeerders.

Fantastische plek

Sjakko van Raaijen
    19-8-2017

Mooie kabins. Qua inrichting wat basic maar fantastisch gelegen direct aan de rivier. Jasper ligt slechts op enkele auto minuten. De kabins liggen in een klein "parkje" en zorgen ervoor dat je niet het gevoel hebt helemaal alleen /afgelegen te zijn, maar tegelijkertijd heb je voldoende privacy en het " natuurgevoel". Niet echt geschikt om zelf te koken (keukenblokje is erg basic) maar als je toch wilt kan het wel. Het bed in de alkoof achter het gordijn is een twijfelaar. Wel heerlijk geslapen.

Wintercamping

Judith
    18-5-2017

Wij stonden op de wintercamping ivm reisperiode. Dit is een veredelde parkeerplaats. Maar wel met mooi uitzicht op omliggende bergen en de gondel. Dichtbij Jasper. Leuke speeltuin. Sanitair is basic maar schoon. Elk's zijn vaste gast op de camping

Prima hotel aan rand van het dorpje!

Emmy
    24-3-2017

Prima hotel met goede service!

We hadden een hele kudde elk's die in de voortuin aan het overnachten waren! Geweldig!