Sorteren

Reviews over accommodaties in Alberta

Gemiddeld motel

Jan en Ellen
    17-9-2017
    We konden niet terecht in een ander hotel, maar hier was nog wel plaats. We hadden kamer 150. Deze heeft een open haard in een aparte ruimte met een trapje naar beneden. Verder was de Kamer middelmatig. Alleen het bed sprong er bovenuit, dat was uitstekend. Door dat de nationale parken gratis zijn in 2017 was het vaak extreem druk. Derhalve worden ook de dure kamers verhuurd. Personeel was vriendelk

Hotel met uitstraling

Jan en Ellen
    14-9-2017
    Het is een hotel waar zorg aan besteed is. De inrichting klopt. Het past bij elkaar en geeft een warm gevoel. Minpuntje in de badkamer is weer de aanwezigheid van een 3 sterren bad waar een 10 jarige nog net languit in kan. Een volwassene moet er in staan. Maar niet getreurd verder is het een mooie schone badkamer. De subtiele verwijzing naar de Caribou komt terug in het tapijt in de gangen. De knoppen op de bedden en een schilderij hanger in de kamer. Het personeel is vriendelijke. Ze geven zelfs ongevraagde tips. Dit maakt het verblijf (3 dagen) zeer aangenaam. De voor hotelgasten gratis buslijnen zijn ook ideaal. Vooral omdat ze naar de meest belangrijke plekken gaan. Helemaal goed.

ruim opgezette campground

Alex
    18-8-2015
    Mooie ruime plekken. Shuttlebusservice naar het stadje. Mooie omgeving. (Veel bergreuzen). Op de camping is niets te beleven.
Alberta scoort een 7,4 uit 10, op basis van 209 reviews