• 17.910

Mooie camping

Luc Rokven,
    13-12-2018

Heel grote camping.

Voldoende speeltuinen voor de kids en de zwembaden zijn ook leuk genoeg. Als de zon niet schijnt met een graad of 23 is het wel koud hoor. Animatie niet veel van meegekregen. Wel een keer per week groots vuurwerk. Pizza's waren heerlijk. Stacaravans van touroperator waren wat je ervan kan verwachten. Ik vind het Zoover cijfer niet overeenkomstig met onze beleving. In de omgeving is ook genoeg te doen. Erg leuke vakantie gehad, dikke 8.

Geweldig voor herhaling vatbaar

Jacqueline Klerkx,
    7-12-2018

Een hele gezellige camping waar je je niet verveeld, gastvriendelijk, schoon,

Fantastische ervaring

Karina,
    1-12-2018

Fantastisch goede camping. Het sanitair en zwembad en ook de hele camping zijn brandschoon.

Heerlijk Genoten

Jurgen,
    1-12-2018

wij zijn hier 2,5 week geweest met een Caravan. op een staanplaats xl. dit zijn mooie plaatsen, ruim in een leuk straatje voor aan op de camping. de camping heeft een leuk annimatieteam mijn Dochter was heel de tijd weg en heeft zich prima vermaakt in het zwembad of aan het gardameer. het gardameer loopt heel geleidelijk af waardoor je ver het meer in kan lopen. ideaal voor kinderen dus. Elke avond was er wel een show of iets voord e kinderen.

Het sanitair is ook super. en word dagelijks schoongemaakt.

je kan er ook goed eten in het restaurant op de camping.

op de camping is ook een winkel. die is goed heeft het hoognodige. maar je kan ook naar de grote supermarkt aan het begin van de straat van de camping.

verder zijn er in de omgeving ook andere supermarkten oa. lidl.

Super behulpzaam personeel overal.

Geweldig schone mooie en grote camping

Bianca Van der Voort-Sullot,
    1-12-2018

Dit is een super schone en mooie camping. Er zijn meerdere zwembaden waardoor er altijd wel een bedje vrij is om te liggen. De omgeving is ook erg mooi wij zijn dan ook bijna iedere avond erop uit getrokken.

Wat voor mij erg belangrijk is zijn de sanitaire voorzieningen deze zijn nieuw en schoon. Er zijn restaurants een supermarkt en een winkel met badmode. Staanplaatsen zijn goed en groot genoeg.