Hotel Steinmattli

29-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

wij verbleven in dit hotel voor 6 nachten

hotel was top goede kamers en prachtig uitzicht

zeer vriendelijk personeel

avond eten zeer goed

wilden zeker nog eens terug gaan

Uw Steinmattli-Team, Eigentümmer, 4-8-2018

Bedankt voor je goede review.

We verwelkomen u graag opnieuw.

Met vriendelijke groet van Adelboden

Top service, goede ligging

Fam. Raaphorst - van de Velde,
7-10-2017

We zijn wandelaars en waren hier een week in de zomer. Het hotel is mooi gelegen, uitzicht in het dal en op de bergen. De ligging in het dorp net achter het winkelstraatje was gezellig. Heel erg goede service, zeer klantgericht. Mooie dagtripjes met het hotelbusje en begeleiding waren inbegrepen. Wij hebben daar 1 x gebruik van gemaakt om naar een kloof en een waterval te gaan en dat was geweldig. Een pas voor de bergliftjes en OV was ook inbegrepen. Veel liftjes zijn trouwens lopend te bereiken. We hebben echt de auto niet nodig gehad die kon fijn in de garage van het hotel blijven staan. Keuken was erg goed (ontbijt en diner). Ruime kamer. Goede bedden en heerlijk rustig 's nachts. Genoeg meubilair om ook 's avonds op te kamer te verblijven. Na het wandelen konden we 's middags op het balkon in de zon lekker uitrusten. Uitstekende WIFI. Al het personeel zeer vriendelijk. Het hele hotel was schoon en goed onderhouden.

Topper, echt een aanrader!

Marco25
10-8-2016

Mooi hotel, met schitterend uitzicht op de bergen. Op steenworp van het gezellige centrum van Adelboden, maar wel rustig gelegen. Het personeel is er vriendelijk en professioneel. Het eten is er top! Eigenlijk hebben we geen enkel negatief puntje kunnen ontdekken! Misschien in het restaurant een iets uitgebreidere kinderkaart?

Tip: als je halfpension boekt kan je ook in andere (voorgeselecteerde) restaurants eten.

Neckermann Reizen

Nieuwe eigenaar; jammer, geen verbetering

WE Coyote
16-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goede punten op basis van de afgelopen jaren dat we hier kwamen:

* goede ligging op ca. 100 mtr van de skilift

* goed eten met vriendelijke en zorgzame bediening,

* sommige kamers mooi uitzicht (hoekkamer gelegen op zuidwesten)

Toen kwam er een nieuwe eigenaar:

* hond op balie (heb niets tegen honden maar dit is ook weer niet de bedoeling),

* buffet eten (niet lekker meer; doorgekookt, taai, niet echt warm) past niet bij een vier sterren hotel in mijn mening

* je moet op gezette tijden eten: van 6 tot 8 of 8 tot 10 en zorgen dat je dan weg bent. Nogmaals; in een vier sterren hotel???

* mijn dochter heeft een anafylactische reactie op kiwi. In eerste instantie werd door de eigenaar gesteld dat er geen kiwi was maar de hele fruit bar ligt er vol mee en toen we dat onder zijn aandacht brachten kregen we geen reactie. Gelukkig is een groot deel van het oude personeel er nog en die konden wel het een en ander regelen.

* Internet is een drama

Jammer; komen helaas niet meer terug.

Total relax

Bouquet-nachtegaele
31-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij verbleven er de laatste week van januari. Een heel vriendelijke ontvangst, een zeer goede keuken en door de buffervorm ook voldoende keuze om meer groenten en fruit te nemen, lichter of rijker te eten. De bediening professioneel en heel vriendelijk. De kamer met zonneterras werd elke dag van genoten: zon en prachtig uitzicht op de besneeuwde bergen en dit alles in alle stilte. We hebben ook genoten van de wellness, sauna en massage. De skipistes waren heel verscheiden en geen wachttijden aan de liften. Mooie sneeuwwandelingen ook. Alleen het bed was wel heel zacht, maar op vraag wordt er iets aan gedaan. Kortom: wij komen terug !

Jammer dat het diner nu in buffetvorm gepresenteerd wordt.

Er is niet altijd genoeg eten en ook niet op tijd klaar voor de gasten.

In voorgaande jaren verheugden wij ons op het diner,

Nu zelf opscheppen, dat is niet erg, maar de verassende diners die de kok voor ons bereidde, en prachtig opgemaakt geserveerd werden, verdienen onze voorkeur.

Te duur voor wat je krijgt.

Reiziger
4-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Zeer slechte bedden; je rolt eruit als je niet oppast.

Avondeten in buffetvorm is zeer onaangenaam. Je betaalt veel geld, dus mag je een goede service en bediening aan tafel verwachten. Er loopt tenslotte tijdens het diner op irritante wijze een legertje kelners rond, die alleen maar op je tafel kijken en af en toe een vuil bord meenemen. Ze zijn wel heel actief in het aansmeren van dure drankjes (een liter mineraalwater kost CHF 8). Ook de wijn is buiten verhouding.

Verplicht je auto in garage te zetten in de winter (CHF 10 per dag). Ook voor het diner op oudjaarsavond rekenen ze CHF 50 pp extra. Ik heb niet begrepen wat voor extra's we hebben gekregen.

Ik ga nooit meer terug.

Christian Stubbe - Direktor, Eigentümmer, 15-1-2016
Ich möchte mich bei Ihnen herzlich, für all die Dinge die nicht Ihren Wünschen entsprachen, im Namen des ganzen Teams entschuldigen. Ich hoffe dass nebst Ihren Anmerkungen die Tage in Adelboden erfreulich waren, sodass dies Ihren Ferienaufenthalt nicht zu stark beeinflusst hat. Zu einigen Ihrer objektiven, jedoch von aussen betrachtet eher subjektiven Wahrnehmungen, möchte ich hier kurz Stellung beziehen und diese in Relation zu anderen Bewertungen bringen. Unsere Halbpension bieten wir erfolgreich, seit Juni 2015 in Form eines 7-Gang Fine Dining Buffets an. Die meisten unsere Gäste empfanden dies als Bereicherung des bekannten Angebots und lobten uns für unseren Entscheid. Dennoch, auch hier und da gab es jemand dem ein serviertes Menu besser gefiel. Diesen Gästen, wie auch allen anderen, stand und steht weiterhin ein à la carte Angebot zur Auswahl, sollte einmal unser Buffet nicht dem Gusto entsprechen.

Redelijk

Henk Jacobsen
3-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Na enige discussie toch een zuid west kamer gekregen, ook geboekt, vergissing hotel.

Kan allemaal wat vrolijker, zowel de kamer als op de gang, weinig sfeervol en overal donkere vloerbedekking, ook het licht in de kamer is niet sfeervol, niemand schijnt dat te snappen terwijl het zo simpel is, matrassen verschuiven, zelfs uit bed gevallen, wie verzint zoiets.

Mooie ruime ontbijtzaal en redelijk ontbijt, prachtige parkeerruimte en een prachtige omgeving op een prima locatie, jammer dat de Zwitsers zichzelf uit de markt prijzen.

fantastisch !

as637
5-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi hotel, het avondeten is echt elke dag genieten ! alles van het buffet en echt super lekker. Er is veel te doen en te zien in de mooie omgeving en met de wandelpas die je van het hotel krijgt kun je in alle bergbanen en bussen.

Wandelingen zijn in het hotel te verkrijgen , maar de wandelingen zijn ook prima aangegeven.

Mooi hotel

Robert
21-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi hotel. De bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam. Gratis parkeren in de bewaakte en overdekte garage. Je krijgt bij aankomst een lift cq bus pas. De Hollandse eigenaren hebben het hotel van het jaar verkocht. Wat ons tegen viel zijn de prijzen die zijn met 28% gestegen. Een liter water in het hotel kost 8 chf ongeveer 8 Euro. Je kan tegen betaling van 7 chf pp een lunch pakket samenstellen. Gezien de prijzen zou ik het zeker doen. Wij hadden een kamer aan de zw kant een prachtig uitzicht. De kamer op zich was goed alleen de bedden zijn erg wiebelig bij het omdraaien had ik het gevoel het bed uit te rollen. De hoofdkussens waren voor ons te dun. De badkamer en de kamer zijn wat gedateerd maar wel schoon. De verlichting in de kamer kan beter het was er vrij donker.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Steinmattli in Adelboden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Steinmattli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.