Hotel Steinmattli

Heel goed

Madelief
14-4-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Klantvriendelijk en gezellig hotel. Voor alle leeftijden. Mooi gelegen en een heerlijk ontbijtbuffet!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Lydia de Ligt
12-4-2019
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Goed hotel mooie kamers goed personeel goed eten af en toe buffet leuke hotelexcursies. Mooie omgeving om te wandelen

Gereisd met partner in augustus 2018
Ralph-Marc, Eigentümmer, 15-4-2019

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. We zijn blij dat je het leuk vond met ons. hartelijke groeten van het Steinmattli-team

Goed hotel dicht bij gondel en dorpshart

Pascal
10-3-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Goed hotel met heerlijk eten, alleen de bedden vond ik persoonlijk wat minder. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam, en oprecht geinteresseerd in jou als gast. Zeker Patricia en Onur waren goud voor onze vriendengroep met kinderen. Er kon zo veel, complimenten

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

D-reizen

Super ligging in prachtig gebied

Sahbi
6-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

We wilden een leuk hotel, dicht bij de pistes, betaalbaar maar op een leuke plek

Gereisd met partner in januari 2019

top hotel

Fam Seebregts
29-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

wij verbleven in dit hotel voor 6 nachten hotel was top goede kamers en prachtig uitzicht zeer vriendelijk personeel avond eten zeer goed wilden zeker nog eens terug gaan

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
Uw Steinmattli-Team, Eigentümmer, 4-8-2018

Bedankt voor je goede review. We verwelkomen u graag opnieuw.

Met vriendelijke groet van Adelboden

Top service, goede ligging

Fam. Raaphorst - van de Velde
7-10-2017

We zijn wandelaars en waren hier een week in de zomer. Het hotel is mooi gelegen, uitzicht in het dal en op de bergen. De ligging in het dorp net achter het winkelstraatje was gezellig. Heel erg goede service, zeer klantgericht. Mooie dagtripjes met het hotelbusje en begeleiding waren inbegrepen. Wij hebben daar 1 x gebruik van gemaakt om naar een kloof en een waterval te gaan en dat was geweldig. Een pas voor de bergliftjes en OV was ook inbegrepen. Veel liftjes zijn trouwens lopend te bereiken. We hebben echt de auto niet nodig gehad die kon fijn in de garage van het hotel blijven staan. Keuken was erg goed (ontbijt en diner). Ruime kamer. Goede bedden en heerlijk rustig 's nachts. Genoeg meubilair om ook 's avonds op te kamer te verblijven. Na het wandelen konden we 's middags op het balkon in de zon lekker uitrusten. Uitstekende WIFI. Al het personeel zeer vriendelijk. Het hele hotel was schoon en goed onderhouden.

Gereisd met partner in juli 2017

Topper, echt een aanrader!

Marco25
10-8-2016

Mooi hotel, met schitterend uitzicht op de bergen. Op steenworp van het gezellige centrum van Adelboden, maar wel rustig gelegen. Het personeel is er vriendelijk en professioneel. Het eten is er top! Eigenlijk hebben we geen enkel negatief puntje kunnen ontdekken! Misschien in het restaurant een iets uitgebreidere kinderkaart? Tip: als je halfpension boekt kan je ook in andere (voorgeselecteerde) restaurants eten.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nieuwe eigenaar; jammer, geen verbetering

WE Coyote
16-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goede punten op basis van de afgelopen jaren dat we hier kwamen: * goede ligging op ca. 100 mtr van de skilift * goed eten met vriendelijke en zorgzame bediening, * sommige kamers mooi uitzicht (hoekkamer gelegen op zuidwesten) Toen kwam er een nieuwe eigenaar: * hond op balie (heb niets tegen honden maar dit is ook weer niet de bedoeling), * buffet eten (niet lekker meer; doorgekookt, taai, niet echt warm) past niet bij een vier sterren hotel in mijn mening * je moet op gezette tijden eten: van 6 tot 8 of 8 tot 10 en zorgen dat je dan weg bent. Nogmaals; in een vier sterren hotel??? * mijn dochter heeft een anafylactische reactie op kiwi. In eerste instantie werd door de eigenaar gesteld dat er geen kiwi was maar de hele fruit bar ligt er vol mee en toen we dat onder zijn aandacht brachten kregen we geen reactie. Gelukkig is een groot deel van het oude personeel er nog en die konden wel het een en ander regelen. * Internet is een drama Jammer; komen helaas niet meer terug.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Total relax

Bouquet-nachtegaele
31-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij verbleven er de laatste week van januari. Een heel vriendelijke ontvangst, een zeer goede keuken en door de buffervorm ook voldoende keuze om meer groenten en fruit te nemen, lichter of rijker te eten. De bediening professioneel en heel vriendelijk. De kamer met zonneterras werd elke dag van genoten: zon en prachtig uitzicht op de besneeuwde bergen en dit alles in alle stilte. We hebben ook genoten van de wellness, sauna en massage. De skipistes waren heel verscheiden en geen wachttijden aan de liften. Mooie sneeuwwandelingen ook. Alleen het bed was wel heel zacht, maar op vraag wordt er iets aan gedaan. Kortom: wij komen terug !

Gereisd met partner in januari 2016

Jammer dat het diner nu in buffetvorm gepresenteerd wordt. Er is niet altijd genoeg eten en ook niet op tijd klaar voor de gasten. In voorgaande jaren verheugden wij ons op het diner, Nu zelf opscheppen, dat is niet erg, maar de verassende diners die de kok voor ons bereidde, en prachtig opgemaakt geserveerd werden, verdienen onze voorkeur.

Gereisd met partner in juli 2015

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• ZwembadJacuzzi

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch, Zwitsers

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Openbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Steinmattli in Adelboden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Steinmattli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.