Hotel Steinmattli

111 reviews over Hotel Steinmattli

• 2019
    8Geert09-09-2019

Goed, aan de prijs maar 4 sterren wel waard

Heel net xxxx hotel, 100 meter van het centrum van Adelboden. 100 meter van de lift, vandaar de volgende lift (30 miniuten) naar Sillerenbuhl. Andere lift naar Tschentenalp, 500 meter van hotel. Op beide locaties mooie wandelgebieden. In de zomer liftpassen gratis. Niet super: de maaltijden. De menu's zijn "a discretion", wat inhoudt dat ze erg klein zijn, bv 2 dl soep in klein glaasje, kleine stukjes vlees of vis (bij dat stukje vlees een halve aardappel en twee kleine worteltjes) Het is wel smakelijk. Op woensdag bouillon fondu, op zaterdag buffet (echt veel keus en lekker) Ontbijt tot 10 uur maar 2x in 7 dagen om 9 uur geen kleine broodjes meer en alleen twee broden waar plakken af te snijden. Personeel heel vriendelijk, schone kamer, goede bedden, nette badkamer.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in september 2019

• 9Van Leeuwen18-08-2019

Een geweldige plek!!!

Een top hotel. Zeer ruime en goed verzorgde kamers. Elke dag weer keurig verzorgd. Een werkelijk geweldig ontbijt. Fantastisch avondeten. Steeds keuze uit vis, vlees of vegetarisch. Gezond eten, geen dag hetzelfde in 14 dagen. Mogelijkheid tot nabestellen als je meer wilde. Super fijn en gezellig personeel. Zowel bij de receptie als in het restaurant. Geweldig dat je de pas erbij krijgt voor de kabelbanen en de bus. Je hoeft echt de auto niet uit de garage te halen. Gratis 4 prachtige e-bikes te leen. Erg leuk om een middag mee op stap te gaan. Hotel is super gelegen, mooi uitzicht en dichtbij het centrum. Een top ervaring bij Steinmattli.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Madelief14-04-2019

Heel goed

Klantvriendelijk en gezellig hotel. Voor alle leeftijden. Mooi gelegen en een heerlijk ontbijtbuffet!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 8Lydia de Ligt12-04-2019

Goed hotel mooie kamers goed personeel goed eten af en toe buffet leuke hotelexcursies. Mooie omgeving om te wandelen

• 7Ligging t.o.v. pistes

Ralph-Marc, Eigentümmer, 15-04-2019

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. We zijn blij dat je het leuk vond met ons. hartelijke groeten van het Steinmattli-team

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Pascal10-03-2019

Goed hotel dicht bij gondel en dorpshart

Goed hotel met heerlijk eten, alleen de bedden vond ik persoonlijk wat minder. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam, en oprecht geinteresseerd in jou als gast. Zeker Patricia en Onur waren goud voor onze vriendengroep met kinderen. Er kon zo veel, complimenten

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

• 9Sahbi06-01-2019

Super ligging in prachtig gebied

We wilden een leuk hotel, dicht bij de pistes, betaalbaar maar op een leuke plek

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    10Fam Seebregts29-07-2018

top hotel

wij verbleven in dit hotel voor 6 nachten hotel was top goede kamers en prachtig uitzicht zeer vriendelijk personeel avond eten zeer goed wilden zeker nog eens terug gaan

Uw Steinmattli-Team, Eigentümmer, 04-08-2018

Bedankt voor je goede review. We verwelkomen u graag opnieuw.

Met vriendelijke groet van Adelboden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Fam. Raaphorst - van de Velde07-10-2017

Top service, goede ligging

We zijn wandelaars en waren hier een week in de zomer. Het hotel is mooi gelegen, uitzicht in het dal en op de bergen. De ligging in het dorp net achter het winkelstraatje was gezellig. Heel erg goede service, zeer klantgericht. Mooie dagtripjes met het hotelbusje en begeleiding waren inbegrepen. Wij hebben daar 1 x gebruik van gemaakt om naar een kloof en een waterval te gaan en dat was geweldig. Een pas voor de bergliftjes en OV was ook inbegrepen. Veel liftjes zijn trouwens lopend te bereiken. We hebben echt de auto niet nodig gehad die kon fijn in de garage van het hotel blijven staan. Keuken was erg goed (ontbijt en diner). Ruime kamer. Goede bedden en heerlijk rustig 's nachts. Genoeg meubilair om ook 's avonds op te kamer te verblijven. Na het wandelen konden we 's middags op het balkon in de zon lekker uitrusten. Uitstekende WIFI. Al het personeel zeer vriendelijk. Het hele hotel was schoon en goed onderhouden.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Marco2510-08-2016

Topper, echt een aanrader!

Mooi hotel, met schitterend uitzicht op de bergen. Op steenworp van het gezellige centrum van Adelboden, maar wel rustig gelegen. Het personeel is er vriendelijk en professioneel. Het eten is er top! Eigenlijk hebben we geen enkel negatief puntje kunnen ontdekken! Misschien in het restaurant een iets uitgebreidere kinderkaart? Tip: als je halfpension boekt kan je ook in andere (voorgeselecteerde) restaurants eten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 4WE Coyote16-02-2016

Nieuwe eigenaar; jammer, geen verbetering

Goede punten op basis van de afgelopen jaren dat we hier kwamen: * goede ligging op ca. 100 mtr van de skilift * goed eten met vriendelijke en zorgzame bediening, * sommige kamers mooi uitzicht (hoekkamer gelegen op zuidwesten) Toen kwam er een nieuwe eigenaar: * hond op balie (heb niets tegen honden maar dit is ook weer niet de bedoeling), * buffet eten (niet lekker meer; doorgekookt, taai, niet echt warm) past niet bij een vier sterren hotel in mijn mening * je moet op gezette tijden eten: van 6 tot 8 of 8 tot 10 en zorgen dat je dan weg bent. Nogmaals; in een vier sterren hotel??? * mijn dochter heeft een anafylactische reactie op kiwi. In eerste instantie werd door de eigenaar gesteld dat er geen kiwi was maar de hele fruit bar ligt er vol mee en toen we dat onder zijn aandacht brachten kregen we geen reactie. Gelukkig is een groot deel van het oude personeel er nog en die konden wel het een en ander regelen. * Internet is een drama Jammer; komen helaas niet meer terug.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

Hotel Steinmattli info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• ZwembadJacuzzi

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch, Zwitsers

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Openbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart