Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

Contact

292 Reviews over Tannes Stuga

• 8Familie Bon05-04-2022

Een heerlijk huis van alle gemakken voorzien

Een fantastische ontspannen week gehad. Alles was in huis aanwezig. De jacuzzi en sauna waren heerlijk. Jacuzzi altijd direct klaar om in te gaan en de sauna was na een half uur goed op temperatuur. Ook het ontbijt dat klaarstaat is geweldig, zeker na de reis. De omgeving is mooi en Ales Stenar, Ystad, Skånes Djurpark en de Älg safari zijn beslist aanraders. Elke dag genoten van de kachel

• 9Natuur
  • 10Wilke en Ivo04-04-2022

Top verblijf en Top locatie!!

In Maart 2022, hebben we twee weken verbleven in Karin Stuga, een heerlijk knus vakantiehuis. We zijn zeer vriendelijk ontvangen door Bitte en kregen van haar een rondleiding door het huisje. Wat ons meteen op viel was dat het zeer fraai is ingericht, voorzien van alle gemakken maar ook extra luxe zoals de jacuzzi en de sauna. De locatie van het huisje is schitterend, en rustig gelegen in de natuur. Het huisje beschikt over een omheinde ruime tuin, wat ideaal is als je een hond bij hebt zoals ons. Als je op je gemak in de jacuzzi zit, kon onze hond lekker los in de tuin rond scharrelen. Vanuit het huisje zijn al voldoende wandelmogelijkheden. Maar wij zijn vanuit deze locatie ook naar diverse andere plaatsen gereden zoals Kullaberg, Helsingborg, Ystad, Soderåsens nationalpark, nationalpark Store Mosse, allemaal hele mooie plekken in Skåne. We gaan zeker hier nog eens terug naar toe, we hebben genoten van de omgeving en het huisje.

• 10Natuur
  • 10B Nuis22-09-2021

GEWELDIG!!

Het was in 1 woord GEWELDIG. alleswas in het huisje aanwezig. Omheining om de tuin was geweldig, hondje kon heerlijk rond hobbelen en spelen. Weer goed ontvangen door de gastvrouw en gastheer. We zijn voor de vierde keer geweest nu, steeds een ander huisje maar ze waren allemaal top.

• 10Ruimte
  • 10Lisette24-08-2021

Supervakantie

Heerlijk verbleven in dit fijne huis voorzien van alle gemakken en luxe. Ruimte, natuur, rust en genoeg te doen en zien in de omgeving. De fijne ontvangst en goede zorg door Tanne en Wim voelen als een warm bad. Wij komen zeker weer terug!

• 10Dick van der Zeijden11-08-2021

Toplocatie, rust en ruimte, natuur en cultuur

In juni 2021 opnieuw drie weken doorgebracht bij Tanne en Wim en wel in Karins Stuga. Een prachtig, comfortabel huis, en zeer compleet ingericht. Grote terrassen, omheinde tuin en prima ligging in het park en bossen van Gustavborg. Veel wild gespot en eindeloze (GPS) wandelingen gemaakt. Heerlijk gegolfd op Perstorps Golfklubb, (5 km) . En onze Friese stabij kan gewoon mee, aangelijnd aan de golfkar. Genoten van het Wanaslot (prachtig park met veel beeldende kunst). Ook het (koninklijke) Sofiero slot en tuin, idyllisch gelegen aan de Öresund met haar prachtige uitzicht op het Deens Helsingor, was weer een belevenis. De prachtige wandelroutes in Söderasen Nationaal Park en Hovdala Slot waren indrukwekkend. We zijn daar nog lang niet uitgekeken. De avonden op de veranda, met een boek en de stilte van de natuur zullen we niet gauw vergeten

• 10Catharina Viersen04-08-2021

Heerlijk! Wat een fijn huis en prachtige omgeving

Prachtig en compleet huis! Jacuzzi was echt heerlijk. Ook het gebruik mogen maken van de kano’s was heel fijn.

• 10Liselotte02-08-2021

Beter wordt het niet!

Wat hebben wij een fantastische week gehad in Karin’s Stuga! Een fijn ontvangst door de hosts, heerlijke bedden, van alle gemakken voorzien en natuurlijk ook die geweldige jacuzzi op de veranda. Hadden graag langer willen blijven!

• 10Familie Smit02-11-2020

Heerlijk ontspannen op vakantie

Een heerlijk luxe en schoon huis op een super mooie locatie. Het huis is van alle gemakken voorzien. Heeft een heerlijke jacuzzi. Kortom echt een aanrader.

• 10Edwin en Ingrid01-11-2020

Compleet ingericht,gezellig en knus huis met sauna

Meer dan 10 x één van de huisjes van Tanne gehuurd in verschillende gezelschappen; samen, met ons gezin en ook met ouders. In alle huisjes is alles aanwezig, zoals een gevulde koelkast bij aankomst, staat de koffie klaar en zijn de bedden opgemaakt. Ook deze keer hebben we een heerlijke, ontspannen week in Stjärnan gehad. Het ligt prachtig en rustig in het bos maar toch op een korte afstand van de winkels waar alles voor dagelijkse boodschappen te koop is. We hebben erg genoten van de sauna. Al met al een heerlijke, ontspannen week verzorgd door 2 ontzettend lieve, betrokken mensen: Tanne en Wim Vermeulen!

• 10Marijke Hogervorst01-11-2020

Heerlijk relaxen in Tawibo

Met 4 personen hebben wij afgelopen herfstvakantie een weekje in Tawibo mogen doorbrengen. Heerlijk huisje met veranda, gezellig en met liefde ingericht. Vanuit het huisje wandel je zo de vrije natuur in. En na zo'n wandeling smaakt een wijntje en hapje erg goed bij de houtkachel. Kortom, we hebben een heerlijke vakantie gehad.

Vakantiehuis Tannes Stuga info

• CafeNiet beschikbaar