We hebben een aantal aanbieders voor Cerna v Posumavi voor je op een rij gezet:

Reviews over Cerna v Posumavi

Klein dorpje

Robin en Madelijn
    5-7-2015

In Cerna zeker de moeite waard om een (paar) keer te gaan eten bij SEN. Verder kan je in de buurtsuper terecht voor verse broodjes. Meer is er in het dorpje niet te beleven maar Krumlov is dicht bij dat maakt dit ook geen probleem.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustig plaatsje.

Ingrid Wiegman
    28-7-2013

Rustig plaatsje, als je meer vertier zoekt moet je richting Frymburk gaan, dat is gelijk wel veel toeristischer, maar je kunt er veel doen. Cerna v Posumavi heeft goede restaurantjes, een disco/bar en een supermarkt voor de dagelijkse dingen. Prima hoor!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Geweldige plek!!

dahaille
    28-7-2013

Een gastvrije camping,hartelijke en vooral rustig en vriendelijk blijvende mensen.Gewoon een fijne camping waar iedereen lekker relaxed is.Op loop afstand van het dorp Cerna v Posumavi.Ook vlakbij Ceske Krumlov,Strakonice,Budejovice.Kortom een leuke plaats om een goede vakantie te hebben met goed eten en lekker bier waar de tjechen bekend om staan.Ik zeg dat je met een gerust hart naar Camping Olsina kan afreizen.

Gereisd Met partner in Sat Jul 20 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke omgeving!

B. Keverling
    26-7-2013

Leuke strandjes, goeie restaurants, leuk stadje (Cr. Krumlov), leuk actief sportgebeuren (stoeltjeslift, rodelen, wandelen, boomtoppad, etc.) op max. 30 min. rij-afstand. Veel te doen en te zien, de moeite waard!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Rustige omgeving, met grotere plaatsen in de buurt

Gregory & Lucinda
    24-6-2013

Het plaatsje Cerna v Posumavi is niet groot, maar heeft voldoende om niet helemaal naar Krumlov of elders te moeten. Er is een aardig restaurant, Sen en een supermarkt. De omgeving is mooi, uitgebreide natuur en vergezichten over de bergen, bomen en het meer. Het is echt een prachtig gebied om van te genieten en door de verschillende dorpjes en over de verschillende weggetjes te rijden. Mokra is ook niet groot, maar zeker prachtig! Je moet er gewoon de moeite voor nemen om doorheen te lopen, fietsen of rijden. In een minuut of 10 kun je naar het meer toe lopen.

Gereisd Met partner in Sat Jun 08 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Cerna v Posumavi scoort een 7,2 uit 10, op basis van 36 reviews