Agulo

Reviews over Agulo

rust.

wandelaar
    4-3-2016

Je zit aan de noordkant van het eiland dus het is hier wat kouder en bewolkter. Maar deze kant is veel groener en je zit tussen de plaatselijke bevolking. Kunt vanuit de plaats gaan wandelen. De gr. komt door Agulo. Leuke restaurantjes.

Gereisd Met partner in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Agulo ligt weliswaar aan zee, maar heeft geen stranden, er

Annemarie
    17-10-2007

Agulo ligt weliswaar aan zee, maar heeft geen stranden, er is geen cultuur. Er zijn ongeveer 5 barretjes/restaurants. Het is een klein dorp met smalle straten met kinderkopjes, waar het leven zich voornamelijk achter gesloten deuren afspeelt. Het ligt onder een enorme steile rotswand, aan de noordkant van het eiland. Je bent vanaf hier wel snel in het natuurpark en het dorp Hermigua met een mooie baai ligt vlakbij. De omgeving is redelijk groen, en het weer is ook best aardig.

Gereisd Met partner in oktober 2007
Agulo scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews